Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Ik ben het met mijn voorgangers eens: goed geschreven!
Eén opmerking: Citaat:
En verder moest ik erg lachen om de laatste zin, maar dat was zeker niet de bedoeling he? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Een luide klap en een gil maakten een einde aan al het kabaal. Een bloedrode vloeistof kleurde de trappen en het eens zo trotse hoofd van Lodewijk XVI stuiterde over het schavot waarbij het bloed eruit spoot als een echte fontein. Jammer genoeg spoot er een beetje bloed in het oog van de beul die daarop plots krampachtige bewegingen moest maken met zijn bijl, daarmee nog twintig andere soldaten vermoordend die op hun beurt gek van de pijn allerlei hysterische bewegingen met hun bajonetten maakten. Nadat deze slachtpartij zo twee dagen voortgegaan was, waren enkel de aasgieren nog getuige van het korsterige, bebloede hoofd van Lowie dat daar zo alleen op het schavot lag te pronken tenmidden van alle andere aangevreten lijken. de volgende morgen kwam de worstendraaier langs die God bedankte voor zoveel vers vlees. Mjammmmmie
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545 Verwijderd | 35 | 07-03-2009 10:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Genesis. Verwijderd | 31 | 10-05-2004 21:12 |