Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 21:15
levi's
levi's is offline
Ik hoorde dat britney in nederland is... iemand naar de concert geweest? ik ben benieuwd of ze live zong
Maarja, tis zoweiso moeilijk om haar liedjes te zingen, meerdere stemmen in de songs...

Ik hoorde dat ze gespot was in een coffeeshop en dat ze van een trap viel? haha, dat geloof ik niet echt.
Oud 07-05-2004, 21:16
Verwijderd
Verkeerde forum

Ik zag vandaag een stukje concert van haar, dat was wel zeer duidelijk geplaybackt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 21:17
levi's
levi's is offline
Maja, er is veel spectacel en ze danst ook wel goed,
ze is ook wel lekker, dus ik vergeef het haar
Oud 07-05-2004, 21:22
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nou die mensen die naar t concert zijn die kunnen nog niet posten, want hoostwaarschijnlijk is het concert nog bezig.
Oud 07-05-2004, 21:25
levi's
levi's is offline
Alvast voor als ze terugkomen
Oud 07-05-2004, 21:30
Deesie
Deesie is offline
[SIZE=1]Heb ik ook gehoord dat ze naar een coffeshop was geweest en dat ze gevallen was, zodat mensen haar naar haar hotel moesten dragen.
Verder was er ook iets op SBS6 dat haar The Onyx Tour, ofzow, misschien werd afgelast, maar die is nu toch bezig?[/SIZE]
Oud 07-05-2004, 21:33
levi's
levi's is offline
Volgens mij is dat onzin dat de tour wordt gestopt
Oud 07-05-2004, 21:36
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-05-2004 @ 22:16 :
Verkeerde forum
Muziek dus
f,tv&r ---> muziek
Oud 07-05-2004, 22:30
Bada Bing
Bada Bing is offline
ik zat vandaag met alleen maar britney concert gangers in de metro

ze waren nog best oud, redelijk eng.
Oud 07-05-2004, 22:52
Verwijderd
er was vandaag (of gisteren) een heel stuk in de krant over britney die zeker de helft van haar concert playbackt
stom zeg
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 23:54
Conner
Conner is offline
Ik ben geweest en het was zeer kick. Geweldige show en ja sommige nummers playbackt ze. Maar ik had daar geen problemen mee, je kan ook moeilijk verwachten dat iemand zich helemaal lam staat te dansen en ook nog een heel zuiver zingt. De nummers die ze wel live zong lieten duidelijk blijken dat ze gewoon goed kan zingen. Ze is een van de succesvolste artiesten en ze zette gewoon een perfecte show neer. De gemiddelde leeftijd was denk ik rond de 18. Ik had een hoop kleine kids verw8 maar die lopen er totaal niet. Ze ging bij sommige nummers best wel ver dus het was niet echt voor kinderen bedoeld denk ik. Maarja nix op aan te merken..kan alleen maar zeggen dat Britney zeer goed is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 00:17
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
gaar schreef op 07-05-2004 @ 23:30 :
ik zat vandaag met alleen maar britney concert gangers in de metro
ze waren nog best oud, redelijk eng.
Je kan vaak zien aan de mensen in de metreau wat er voor concert is.. Vaak zijn het van die achterlijke randmongolen die naar zoiets kuts als abel, rene froger, adolf bauerrrr of britney spears gaan. En dat zijn dan van die lui die het nog echt leuk vinden.

Wederom, tegen de muur met ze.
Oud 08-05-2004, 00:52
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Conner schreef op 08-05-2004 @ 00:54 :
Ik ben geweest en het was zeer kick. Geweldige show en ja sommige nummers playbackt ze. Maar ik had daar geen problemen mee, je kan ook moeilijk verwachten dat iemand zich helemaal lam staat te dansen en ook nog een heel zuiver zingt. De nummers die ze wel live zong lieten duidelijk blijken dat ze gewoon goed kan zingen. Ze is een van de succesvolste artiesten en ze zette gewoon een perfecte show neer. De gemiddelde leeftijd was denk ik rond de 18. Ik had een hoop kleine kids verw8 maar die lopen er totaal niet. Ze ging bij sommige nummers best wel ver dus het was niet echt voor kinderen bedoeld denk ik. Maarja nix op aan te merken..kan alleen maar zeggen dat Britney zeer goed is.
Misschien moet ze eens kappen met dansen, daar wordt je toch helemaal gek in de kop van als je daar moet kijken? En dansen heeft voor mij totaal geen toegevoegde waarde, integendeel juist. Het leidt af van waar het uiteindelijk om gaat, de muziek.
En playbacken valt niemand te vergeven, je gaat op tour om iemand live te horen zingen, anders zet ik wel een cd op.
Kan dus alleen maar zeggen dat ik Britney zeer slecht vind.
Oud 08-05-2004, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Conner schreef op 08-05-2004 @ 00:54 :
Geweldige show en ja sommige nummers playbackt ze. Maar ik had daar geen problemen mee, je kan ook moeilijk verwachten dat iemand zich helemaal lam staat te dansen en ook nog een heel zuiver zingt.
En precies daar ben je nou artiest voor. En dat is ze dus niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 11:28
levi's
levi's is offline
De fans van britney zouden het nix aan vinden als britney alleen maar zou 'zingen' zonder te dansen. Het hoort gewoon bij britney, one big show...
Oud 08-05-2004, 11:32
Love_Fulfilled
Citaat:
levi's schreef op 08-05-2004 @ 12:28 :
De fans van britney zouden het nix aan vinden als britney alleen maar zou 'zingen' zonder te dansen. Het hoort gewoon bij britney, one big show...
Nou, dan moet ze maar es gaan leren te gaan zingen bij het dansen en niet alleen te kiezen voor het dansen!!
Ik vind het echt ronduit belachelijk dat ze bij een concert niet volledig live zingt!
Oud 08-05-2004, 12:50
levi's
levi's is offline
denk je nou echt dat al die popsterren allemaal live zingen?

ze is niet de enige, en daar zeurt iedereen over...
Oud 08-05-2004, 13:20
machina82
machina82 is offline
ik was er ook
Oud 08-05-2004, 16:36
Conner
Conner is offline
Het is zo makkelijk om Britney te bashen. Ze heeft zat nummers live gezongen en daaruit kon je goed merken dat ze heel goed kan zingen. Het is een grote show, er zweven mensen door de lucht, grote steekvlammen en Britney staat bij de uptempo nummers als een bezetene te dansen. Ik stoor me er totaal niet aan dat ze die paar nummers niet live zong. Ze voerde een prima show op. Iedereen komt daar voor Britney en de show als je puur en alleen voor de muziek gaat moet je niet naar zon concert gaan. Maarja iedereen die knap, goed en succelvol is wordt door de massa afgezeken. Degene die zei dat ze geen artiest is is gewoon niet goed bij zn hoofd. Er zijn maar weinig artiesten die zon show kunnen neerzetten en 4 hit albums maken. Ik heb geen Britney posters aan me muur en koop ook der cd's niet maar haar concert was gewoon goed.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:07
Love_Fulfilled
Citaat:
Conner schreef op 08-05-2004 @ 17:36 :
Het is zo makkelijk om Britney te bashen. Ze heeft zat nummers live gezongen en daaruit kon je goed merken dat ze heel goed kan zingen. Het is een grote show, er zweven mensen door de lucht, grote steekvlammen en Britney staat bij de uptempo nummers als een bezetene te dansen. Ik stoor me er totaal niet aan dat ze die paar nummers niet live zong. Ze voerde een prima show op. Iedereen komt daar voor Britney en de show als je puur en alleen voor de muziek gaat moet je niet naar zon concert gaan. Maarja iedereen die knap, goed en succelvol is wordt door de massa afgezeken. Degene die zei dat ze geen artiest is is gewoon niet goed bij zn hoofd. Er zijn maar weinig artiesten die zon show kunnen neerzetten en 4 hit albums maken. Ik heb geen Britney posters aan me muur en koop ook der cd's niet maar haar concert was gewoon goed.
Een paar nummers..een kennis van me is er heen geweest en die zegt dat ze alles heeft geplaybacked behalve Everytime
Oud 08-05-2004, 18:56
o0Hanneke0o
o0Hanneke0o is offline
Everytime is wel een mooi liedje.
Maar vind het belachelijk dat mensen zoals haar echt nog playbacken.
En dan geven ze de schuld aan het dansen dat dat te veel is en dat ze dan niet meer mooi kunnen zingen.
Dans dan zelf niet ofzo laat die dansers dat doen
Oud 09-05-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Conner schreef op 08-05-2004 @ 17:36 :
doe ff normaal zeg... ze zong twee nummers live en daarvan zong ze geen één noot zuiver... het was niet om aan te horen! en ik vond haar dansen ook enorm tegen vallen... en soms vergat ze gewoon mee te playbacken! het optreden was echt bijzonder slecht, maar ik heb me even goed wel vermaakt hoor! wat een hoer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:33
Love_Fulfilled
Citaat:
bertbart schreef op 09-05-2004 @ 11:43 :
doe ff normaal zeg... ze zong twee nummers live en daarvan zong ze geen één noot zuiver... het was niet om aan te horen! en ik vond haar dansen ook enorm tegen vallen... en soms vergat ze gewoon mee te playbacken! het optreden was echt bijzonder slecht, maar ik heb me even goed wel vermaakt hoor! wat een hoer
Ik heb het net gezien op TMF!! Mijn god wat erg
Oud 09-05-2004, 23:00
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
review gelezen in Het Parool?

oeee compleet afgemaakt

''Ze keek onzeker als een konijntje in de koplampen van een vrachtauto''

heerlijk
Oud 09-05-2004, 23:04
kandyrat
kandyrat is offline
mn zusje is geweest.

ze playbackte maar had voor de vorm wel een microfoontje op. geweldig.
Oud 10-05-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 10-05-2004 @ 00:00 :
review gelezen in Het Parool?

oeee compleet afgemaakt

''Ze keek onzeker als een konijntje in de koplampen van een vrachtauto''

heerlijk
ik heb het optreden gezien en ik ben het helemaal met de recensist eens
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:36
Simon
Simon is offline
Eindeloos zeiken en offtopic gaan is niet de bedoeling, hou je mond alsjeblieft als je niks zinnigs te zeggen hebt. Dank je!
Oud 10-05-2004, 15:11
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
machina82 schreef op 08-05-2004 @ 14:20 :
ik was er ook
ja! wtf moest jij daar?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 08-05-2004 @ 12:32 :
Nou, dan moet ze maar es gaan leren te gaan zingen bij het dansen en niet alleen te kiezen voor het dansen!!
Ik vind het echt ronduit belachelijk dat ze bij een concert niet volledig live zingt!
ik denk dat haar shows dan al helemaal niks meer zijn, juist door die dans stelt het nog iets voor.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:40
MikeyMo
MikeyMo is offline
Wat schijt het de mensen hier nou weer of ze live zingt of niet. Als je naar een Britney-concert gaat, ga je echt niet alleen voor de muziek, maar ook voor de dans en voor haar lichaam. Ze kan gewoon niet al te goed zingen, maar daar gaat het dus ook niet om.
Oud 10-05-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
MikeyMo schreef op 10-05-2004 @ 20:40 :
en voor haar lichaam.
britney's lijf voor 45 euro, da's een koopje.

Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 00:17
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Rogue schreef op 10-05-2004 @ 20:43 :
britney's lijf voor 45 euro, da's een koopje.

Om te zien dan he..
Oud 11-05-2004, 07:10
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
hebbie geen tv?
Oud 11-05-2004, 19:25
MikeyMo
MikeyMo is offline
Als ik bij de tv zit heb ik wel iets beters te doen..

Okay, laten we zeggen...om te ruiken
Reageren

Regels voor berichten