Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ love & peace, je hebt op zich wel gelijk. als je nooit donker hebt gekend, weet je niet wat licht is. zonder afwezigheid kun je aanwezigheid niet waarderen. en ik denk dat je in de hemel ook je het gekloot op aarde niet meer kan herinneren? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Je moet niet in je hoofd denken dat jij een beeld kan maken van hoe het paradijs zal zijn door een soort paradijs te verzinnen dat precies lijkt op de aarde maar dan zonder lijden of pijn. hetzelfde geldt voor Mephostophilis en Love & Peace: je zult nooit tekortschieten in de hemel, en het zal constant heerlijk zijn. Hoe? weet ik niet, ik ben er niet geweest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik snap dat echt niet
|
![]() |
||
Citaat:
+ het klopt niet want je geest heeft ook behoeftes die je lichaam niet heeft. Je lichaam kan behoefte hebben aan eten, drinken, slapen, seks. Je geest aan liefde b.v.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien herkenning? Niet uit "blijdschap" in ieder geval, omdat zo'n beest alleen maar behoeftes heeft, en het instinct om aan die behoeftes te voldoen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Als dieren niet zouden kunnen lijden, zouden ze uitsterven. 3. Als dieren geen vreugde zouden kunnen kennen, zouden ze uitsterven. Conclusie: (zoog)dieren kunnen wel degelijk lijden (geef je hond maar eens een rotschop) en ook genieten (denk aan seks, eten e.d.). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en door deze motivatie tot het oplossen van zaken: overleven.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ga ik niet alleen af op datgene wat bewezen is, maar wél op datgene wat bewijsbaar is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De verdronkene van Margriet de Moor Helpplz | 2 | 06-03-2013 19:11 | |
Psychologie |
I dont live for this!do you? elfje-Iona | 65 | 08-10-2008 14:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme ninie | 160 | 27-05-2007 19:25 | |
Gebedsgenezingen pc nerd | 259 | 16-05-2007 13:27 | |
Wat is jouw religie en wat vind jij het belangrijkste aspect? BezigeBij | 145 | 14-06-2006 15:05 | |
Psychologie |
kmoet het gewoon even kwijt.. DutchGirl | 8 | 22-01-2003 16:44 |