Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 20:42
konflict
konflict is offline
face me face death - untitled nog

rechtermuisknop -> opslaan als

invloeden; bogdan, vsnares, flashbulb, mijn duistere d&b verleden
stijl: breakcore/creatief met breaks

vanmiddag in elkaar geknutseld, ik weet dat er clicks inzitten maar ik ben nog te lui geweest om die weg te halen. verder ook nog geen poging gedaan tot afmixen en wat masteren, maarja ach. dit is het einde van de track omdat ik liever geen volledige 192kbps mp3 nu al op internet zet, dit ivm een toekomstige demo enzo

ps die ravevocals zijn expres en ze gaan niet weg, ik heb nu eenmaal een liefde voor cheesy samples
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 21:46
Verwijderd
Untitled
Breakbeat meets electro on a Jungle night - dat is waar Untitled van Konflict aan doet denken. De openende varkensvette samples rammen na aangevuld te zijn met groezelige Drums 'n' Bassies de bladen uit je speakers.
Het eerste gevoel dat je bekruipt is "What the f^ck?!?! - YEAH". Het zit allemaal lekker in elkaar, lekker gemixed, lekker om te luisteren.
Het nummer valt na ongeveer 50 seconden wel in een soort stasis; in plaats van met een paddestoelwolk te eindigen, zwakt het nummer als een lentestorm af. Als het nummer zijn drive behoudt, wat langer zou zijn en misschien nog echte vocals zou hebben, dan zou je als luisteraar graag je oude speakers ook nog van zolder halen en die eveneens opblazen.
Een veelbelovend nummer.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:09
Elselien
Elselien is offline
ik zal wel dom wezen, maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet afspele
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:10
Elselien
Elselien is offline
hij doet nl nogal gaar
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:11
Verwijderd
rechtermuisknop - opslaan als

en ik vind deze wat minder dan de vorigen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:18
Elselien
Elselien is offline
yeah.. hij deed ut eindelijk..

Ik vin hem in ut midden heel eentonig en saai worden, maar verder is het op zich wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:10
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
hmm dit vind ik een wat minder nummer ten opzichte van ander werk van je. komt hoogstwaarschijnlijk omdat dit niet helemaal mijn stijl is ofzo. wel goed dat op 00:09 er meteen inknalt zonder flauw opbouw ofzo, dat vind ik een pluspunt. @ 01:04 vind ik achtergrond geluid vet. kreunende vrouwensampletje vind ik imo wat minder, maarja die ga je vast niet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:16
konflict
konflict is offline
thanks voor de reacties

achja het is niet het meest hoogstaande tot nu toe maar denk dat het knalt op een dansvloer en dat was de bedoeling.. een harde vadsige track met een cheesy ruige bassline erin en lekker foute vocals

ik ben wel van plan meer van dit spul te maken, inspelen op de breakcore hype he $$$
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:17
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
konflict schreef op 12-05-2004 @ 00:16 :
ik ben wel van plan meer van dit spul te maken, inspelen op de breakcore hype he $$$
hehe comercie-$letje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:21
konflict
konflict is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 12-05-2004 @ 00:17 :
hehe comercie-$letje

nee maar stiekem ga ik zelf echt hard uit m'n dak als ik dergelijke baslijntjes/breaks/vocals hoor op een feest, en het is relaxt om een track te maken waarbij je niet aan akkoordenschemas en toonladders hoeft te denken maar gewoon lekker raggen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 00:09
Expanium
Expanium is offline
jah mee eens, zal ;m op de aankomen breakbar voor je draaien
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:58
ch ii l
ch ii l is offline
klonk wel okee, zwakte wel af na een tijdje, de lompe breaks verdwenen en het kakte wat in. verder kudos voor je invloeden, altijd mooi om mensen de juiste dingen te zien noemen.

check www.dropthelime.com

breakcore is misschien wel een beetje een hype geworden, maar dat komt door de harde werkers in Rotterdam (breakcore a go-go!)...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 16:01
ch ii l
ch ii l is offline
welk programma heb je gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 16:26
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
ch ii l schreef op 16-05-2004 @ 17:01 :
welk programma heb je gebruikt?
konflict gebruikt music maker

http://www.magix.com/
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:13
konflict
konflict is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 16-05-2004 @ 17:26 :
konflict gebruikt music maker

http://www.magix.com/

ssst
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:17
konflict
konflict is offline
Citaat:
ch ii l schreef op 16-05-2004 @ 16:58 :
klonk wel okee, zwakte wel af na een tijdje, de lompe breaks verdwenen en het kakte wat in. verder kudos voor je invloeden, altijd mooi om mensen de juiste dingen te zien noemen.

check www.dropthelime.com

breakcore is misschien wel een beetje een hype geworden, maar dat komt door de harde werkers in Rotterdam (breakcore a go-go!)...
dropthelime ken ik al een tijdje, heb 'm ook gezien op breakcoreagogo hoewel dat een van de mindere breakcorefeestjes was waar ik ben geweest..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:16
ch ii l
ch ii l is offline
Citaat:
konflict schreef op 16-05-2004 @ 20:17 :
dropthelime ken ik al een tijdje, heb 'm ook gezien op breakcoreagogo hoewel dat een van de mindere breakcorefeestjes was waar ik ben geweest..
hij is echt op een frisse manier bezig met het hele breakcore-gebeuren...erg lekker. zijn show in 013 was iig wel een groot succes. maarreh... waarom gebruik je magix? echt een heel jammer programma.

(beter kun je Acid of Fasttracker proberen)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:32
konflict
konflict is offline
Citaat:
ch ii l schreef op 17-05-2004 @ 11:16 :
hij is echt op een frisse manier bezig met het hele breakcore-gebeuren...erg lekker. zijn show in 013 was iig wel een groot succes. maarreh... waarom gebruik je magix? echt een heel jammer programma.

(beter kun je Acid of Fasttracker proberen)
haha nee ik gebruik geen magix, hij hield je voor de gek

ik kom uit de (fast)tracker scene, hoewel ik impulse tracker gebruikte ipv fasttracker. tegenwoordig is het vooral cubase+renoise, alleen een dos-tracker gebruiken werd te beperkt. verder nog heel wat software meer maar de kern is dus cubase sx2 voor vst's en sequencing en renoise voor de breaks.

dropthelime heeft vette producties ja, inderdaad best vernieuwend.. wat dat betreft heb ik af en toe al die amenbreaks en ragga-samples gemixt met gabberkicks ook wel gehoord. op feestjes is het geweldig though.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
het moet harder
Oud 17-05-2004, 13:46
EggeD
EggeD is offline
Percussie mag er wezen
Oud 17-05-2004, 23:09
konflict
konflict is offline
Citaat:
birthmark schreef op 17-05-2004 @ 13:12 :
het moet harder
daar zit wat in ja

volgende keer gaat het harder
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:21
NeoZero
NeoZero is offline
opzich wel goed maar kon er niet wat hardere deuken bij, het gaat wat te licht allemaal
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:31
Whaxx
Whaxx is offline
Ik vond die langere versie die je me had gestuurd toffer.

Maarem zoals ik al zei, hij moet nog ergens in de track flink beuken. Want hij kabbelt als het ware voort nu.

zo
Reageren

Regels voor berichten