![]() |
|
face me face death - untitled nog
rechtermuisknop -> opslaan als invloeden; bogdan, vsnares, flashbulb, mijn duistere d&b verleden stijl: breakcore/creatief met breaks vanmiddag in elkaar geknutseld, ik weet dat er clicks inzitten maar ik ben nog te lui geweest om die weg te halen. verder ook nog geen poging gedaan tot afmixen en wat masteren, maarja ach. dit is het einde van de track omdat ik liever geen volledige 192kbps mp3 nu al op internet zet, dit ivm een toekomstige demo enzo ![]() ps die ravevocals zijn expres en ze gaan niet weg, ik heb nu eenmaal een liefde voor cheesy samples ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee maar stiekem ga ik zelf echt hard uit m'n dak als ik dergelijke baslijntjes/breaks/vocals hoor op een feest, en het is relaxt om een track te maken waarbij je niet aan akkoordenschemas en toonladders hoeft te denken maar gewoon lekker raggen ![]() |
![]() |
|
klonk wel okee, zwakte wel af na een tijdje, de lompe breaks verdwenen en het kakte wat in. verder kudos voor je invloeden, altijd mooi om mensen de juiste dingen te zien noemen.
check www.dropthelime.com breakcore is misschien wel een beetje een hype geworden, maar dat komt door de harde werkers in Rotterdam (breakcore a go-go!)... |
![]() |
||
Citaat:
http://www.magix.com/ |
![]() |
||
Citaat:
ssst |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(beter kun je Acid of Fasttracker proberen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kom uit de (fast)tracker scene, hoewel ik impulse tracker gebruikte ipv fasttracker. tegenwoordig is het vooral cubase+renoise, alleen een dos-tracker gebruiken werd te beperkt. verder nog heel wat software meer maar de kern is dus cubase sx2 voor vst's en sequencing en renoise voor de breaks. dropthelime heeft vette producties ja, inderdaad best vernieuwend.. wat dat betreft heb ik af en toe al die amenbreaks en ragga-samples gemixt met gabberkicks ook wel gehoord. op feestjes is het geweldig though. |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgende keer gaat het harder |
![]() |
|
|