Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan vraag je ze af waarom ze niet meer reageren. Dus stuur je ze een PM die ze ook niet meer kunnen lezen. Daarbij heeft niet iedereen zijn email adres openbaar gegeven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel zo'n openbare lijst zeker misbruikt zal worden door een aantal mensen, vind ik dat niet reden genoeg om Koen's proeffase tegen te houden. Met wat extra programeerwerk kunnen mensen die de banlijst proberen te misbruiken ook nog altijd van de lijst geschrapt worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zou wel eens kunnen, ja. Slecht idee dus. |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik ben persoonlijk zeer tegen het voorstel.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niemand heeft leden het recht op anonimiteit gegeven. Bij de oudere UBB software was het standaard dat verbannen leden Banned onder hun naam hadden staan, dat lijkt mij gewoon normaal. Mensen die daar een probleem mee hebben hebben pech, dan hadden ze zich maar gewoon moeten gedragen. Als die anonimiteit dan zo belangrijk is, hoeven de meeste mods ook niet te weten wie verbannen zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij wilt weten of iemand niet meer post omdat hij gebanned is of om een andere reden, dan vind ik dat prima, maar het is niet onze taak om die informatie te verschaffen. Als de gebande dat wil laten weten dan mailt hij wel. En vragen staat altijd vrij, wij gaan niet liegen om of iemand een ban heeft of niet, alleen is het onzin om een complete lijst te publiceren met alles erop en eraan. En iedereen hier heeft echt wel het recht op anonimiteit, en dat recht handhaven wij als mods. Dat is onze verplichting zelfs.
||
Citaat:
||
Citaat:
Uiteindelijk komt het er dus weer op neer, wij zijn de baas en wij hoeven jullie dus niets te vertellen. Dat is een heel slecht beleid. Waar staat dat dan, dat leden recht hebben op anonimiteit, het recht dat geen enkel ander lid weet dat je verbannen bent? En waarom is de anonimiteit van een paar leden die zich misdragen zoveel belangrijker dan het informeren van de leden over de akties van de mods/admins? Als de regering zegt "vanaf nu vertellen we niemand meer wie, waarom en voor hoe lang we misdadigers in de gevangenis gooien om hun anonimiteit te beschermen, maar geloof ons maar dat de straffen rechtvaardig blijven" is dat dan acceptabel? Zo'n beleid lijkt meer op dat van een dictatuur dan een land dat de anonimiteit van zijn bevolking probeert te beschermen.
||||
Citaat:
Ik heb misschien enkele waarschuwingsmails gehad wel eens, maar de keren dat ik geband was heb ik nooit vantevoren mails ontvangen, een aantal keren zelfs geen banmail. Zo vlekkeloos verloopt dat niet, bovendien zou de gebande, in 't geval van 'n populair iemand, aan 'tig mensen moeten gaan uitleggen waarom 'ie geband is in plaats van dat er een centraal punt is waar het gewoon helder en duidelijk staat. Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Pas als er voor gestemd wordt door meerdere mensen en er zijn FB+'ers ook voor, wordt er geband. Citaat:
Citaat:
Het blijft in Nederland altijd nog bij wet verboden trouwens, om de identiteit van gedachten en gevangen vrij te geven. Tenzij de verdachte/gevange zelf deze informatie vrijgeeft. Lekker slim om dit te doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier zitten alleen vrijwilligers. Dat is toch wel een groot verschil. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||