| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik doe ook staatsexamen, je krijgt op je schriftelijk examen engels gewoon een aantal teksten. Je krijgt ook een invultekst. Ik weet niet of je oude of nieuwe styl doet, maar als je oude styl doet dan komt het examen met ongeveer 90% overeen met het gewone examen wat mensen op school krijgen... Ik hoop dat je hier wat aan hebt... succes! |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar het kan zijn dat het totaal anders is omdat jij natuurlijk nieuwe stijl doet. Ik heb net even op de cd-rom gekeken, en het is inderdaad heel raar beschreven (niet echt duidelijk) Ik denk dat je gewoon iets van een brief kan verwachten. Dus daar zou ik als ik jou was gewoon op oefenen... Verder kan ik je dus ook niet helpen, misschien moet je het nog een keertje bij de IB-groep proberen? Maar ja.... Die zijn zo sloom, dan weet je het waarschijnlijk pas als de examens al lang weer afgelopen zijn.. Nou heel veel succes ermee! |
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Staatsexamen mondeling: Tips/ervaringen. kramerseha | 52 | 21-07-2014 15:15 | |
| Algemene schoolzaken |
Staatsexamen Engels vwo Verwijderd | 2 | 16-10-2012 17:57 | |
| Studeren |
Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt! staatsexamen112 | 0 | 23-01-2011 11:20 | |
| Eindexamens 2010 |
Staatsexamen VWO juulerd | 3 | 22-06-2010 19:42 | |
| Eindexamens 2004 |
Wie heeft hier staatsexamen gedaan of doet het nu,help me!! missymissy | 3 | 10-05-2004 18:41 | |