Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, ik vind ze ook wel okay. (Eerst Duncan, Lee, Simon en daarna Anthony..
![]() ![]() edit: Btw, ik ben helemaal geen boyband freak, maar dit bandje vind ik wel leuk. They've got the looks and their voices aren't bad either... Niet dat ik dr nu 'fan' van ben en dat ik ze overal achterna ga reizen. ![]() Boyband = snelle manier van veel geld verdienen (meestal) Niet erg dom bedacht, dacht ik zo. Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 14:07. |
![]() |
|
ik had ze een paar jaar geleden ooit es op de bbc gehoorden gezien en zo.. ik helemaal fan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat vind jij een prima formule? Ik niet namelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
Zo verdien je , commercieel, geld! Niet met een lelijke alto, gitaar en met 3 dikke dames (nu kan ik me toch voorstellen hier een commercieel succes van te maken). De dikkelul band heeft ook 1 hit gehad. Dikkelul dikke lul dikke lul lul lul. |
![]() |
||
Citaat:
Bertbart loopt erin, en krijg een kogel van Mohammed's AK47 in zn hol. Bertbart is dood. Sander is stoer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg, wat zijn jullie toch verschrikkelijk oppervlakkig
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
weetikveel of jij dat wilt weten. ik kwam er niet in voor hoor. jij was een 1 of andere schaatser met hele scheve tanden die geinterviewd werd voor een schaatsbaan met allemaal schaatsers in "nederlandse pakjes". en toen ging je vertellen over een meisje die Rexona heette en jou gebeld had..zoiets was het.. of er geen betere dingen zijn om over te dromen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Easy Blue geld opnemen buitenland Sifl | 4 | 16-07-2005 11:13 | |
Muziek |
nieuwe hit van limp bizkit (behind blue eyes) Verwijderd | 81 | 15-11-2003 20:31 | |
Software & Hardware |
[Media] Blu Ray Disc (opvolger DVD?) Severus | 37 | 14-08-2003 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Blue Angelleyes | 7 | 26-03-2002 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Perfect Blue red_hot_chilli_pieper | 1 | 08-03-2002 11:59 |