Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 03:57
Reetsjel
Reetsjel is offline
Jeez, had ik mijn geld mss aan wat anders uit moeten geven? want de Admirals zuigen enorm op het moment... en dan probeer je nog van de show te genieten maar (lullig maar waar) ik ga toch meer voor de football dan voor de rest...
Zijn er nog meer mensen hier die een mening over hebben?
Nou moet ik toegeven dat ik sowieso geen admirals-fan ben maar als ze tegen duitsers spelen is mijn keuze gauw gemaakt en aangezien er van de 6 ploegen 4 duits zijn...
Of moet ik gewoon door dik en dun achter ze staan, mijn orange gevoel laten blijken en juigen alsof mijn leven er vanaf hangt?

Of ik naar de thuiswedstrijd tegen Galaxy ga? weet ik nog niet maar ik heb meer overtuiging nodig...
Oud 11-04-2004, 12:05
mrhanky
mrhanky is offline
het leek mij wel leuk om een keer te gaan naar zo'n wedstrijd om gewoon eens te kijken, maar als ze zo blijven verliezen hoeft et van mij niet meer
Oud 11-04-2004, 12:49
zlatani9
zlatani9 is offline
Tjah.. cheerleaders lijkt me wel geinig.. Maar die zie ik volgend jaar ook zat . En die 2 minuten die ze er bij elke wedstrijd van Ado aan besteden is ook wel goed..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:50
L1
L1 is offline
ik ben gisteren ook geweest en ik vond het wel meevallen. Ze speelden best goed, op het 3e kwart na. Ze waren iig beter dan vorige week toen het echt treurig was. Beetje dom van de coach om steeds een nieuwe qb erin te zetten. Volgende keer beter
Oud 18-04-2004, 20:09
djeddie
djeddie is offline
Raar hoor die Admirals. Uit winnen met 0-3 met voetbal is dat geen rare uitslag maar met american football. Erg slecht
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:05
L1
L1 is offline
Citaat:
djeddie schreef op 18-04-2004 @ 21:09 :
Raar hoor die Admirals. Uit winnen met 0-3 met voetbal is dat geen rare uitslag maar met american football. Erg slecht
ze wonnen, dat is het belangrijkste. Zondag een hele zware wedstrijd tegen de ongeslagen Galaxy. De defense moet heel goed zijn willen ze Skip Hicks stoppen
Oud 27-04-2004, 20:41
almighty
almighty is offline
Citaat:
L1 schreef op 19-04-2004 @ 19:05 :
ze wonnen, dat is het belangrijkste. Zondag een hele zware wedstrijd tegen de ongeslagen Galaxy. De defense moet heel goed zijn willen ze Skip Hicks stoppen
zondag was een top wedstrijd
Oud 28-04-2004, 08:28
Point of View
Point of View is offline
Inderdaad! Zondag was echt geweldig! Ik was aanwezig Veel foutjes aan beide kanten. Ballen werden losgelaten die makkelijk konden worden gevangen. Steeds penalty's tegen. Admirals misten twee field goals. Galaxy ook waaronder één die vlak voor tijd werd geblockt waardoor het 17-17 bleef, dus overtime! Overtime was erg spannend. Beide teams kwamen er niet echt uit. En drie seconden voor tijd kickt Todd Sievers de winnende 50-yard field goal! Terwijl hij er al twee had gemist eerder in de wedstrijd die makkelijker waren.

Het was een mooi dagje uit!
Oud 28-04-2004, 11:08
almighty
almighty is offline
het was de eerste wedstrijd waarbij ik aanwezig was maar ik heb er zeker geen spijt van (nouja...t 1e kwart was nou niet bepaald hoop gevend, maar twas alsnog een leuke wedstrijd)....
Oud 28-04-2004, 15:45
Point of View
Point of View is offline
Citaat:
almighty schreef op 28-04-2004 @ 12:08 :
het was de eerste wedstrijd waarbij ik aanwezig was
Het was ook pas mijn tweede wedstrijd hoor Het is namelijk nogal ver reizen voor mij (lees: de treinkaartjes zijn duur!).

Vorig seizoen ben ik ook naar Admirals-Galaxy geweest. Ook toen stond Galaxy bovenaan en de Admirals ergens onderaan. Ook toen was het een spannende westrijd en hebben 'we' gewonnen! Volgend seizoen maar weer naar Admirals-Galaxy

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:38
_Moby_
_Moby_ is offline
zondag was mijn eerste Admirals wedstrijd echt cool 5 uur achter elkaar in dat stadion gezeten

Echt super vet en heel erg spannend maar voorlopig ga ik het toch geen tweede keer doen, ik heb 't nu wel gezien. Jammer dat het spel zo vaak wordt stil gelegd.
Oud 28-04-2004, 17:13
Ketjing
Ketjing is offline
ik hoop dit seizoen ook nog een keer te gaan. Anders volgend seizoen zeker, mits ze dan nog bestaan
Oud 30-04-2004, 18:26
almighty
almighty is offline
T was opzich wel jammer dat t mn eerste wedstrijd was...t eerste half uur ben je dan meer aan t kijken naar wat nou eigenlijk de spelregels zijn (al was er gelukkig wel iemand zo aardig om dat heel duidelijk uit te leggen..)...achteraf gezien is het dan jammer dat ik de eerste helft niet echt duidelijk heb kunnen volgen...
Oud 05-05-2004, 00:18
snoopy
snoopy is offline
zo treurig dat de traantjes langs mijn wangen liepen, zo lelijk was dat stadion waar ze in speelden
Oud 06-05-2004, 19:15
dani-daniel
dani-daniel is offline
Ik volg het nu een beetje, ik vind de sport wel gaaf, maar weet nou niet of ik wel naar een wedstrijd moet gaan.
Ik vind dat ze het de laatste twee wedstrijden erg goed hebben gespeeld, maar echt verder zullen ze niet komen.
Oud 06-05-2004, 20:30
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-05-2004 @ 01:18 :
zo treurig dat de traantjes langs mijn wangen liepen, zo lelijk was dat stadion waar ze in speelden
Don't fuck with the Amsterdam Arena!
Oud 06-05-2004, 22:21
TæknØboy
TæknØboy is offline
Citaat:
Reetsjel schreef op 11-04-2004 @ 04:57 :
Jeez, had ik mijn geld mss aan wat anders uit moeten geven? want de Admirals zuigen enorm op het moment... en dan probeer je nog van de show te genieten maar (lullig maar waar) ik ga toch meer voor de football dan voor de rest...
Zijn er nog meer mensen hier die een mening over hebben?
Nou moet ik toegeven dat ik sowieso geen admirals-fan ben maar als ze tegen duitsers spelen is mijn keuze gauw gemaakt en aangezien er van de 6 ploegen 4 duits zijn...
Of moet ik gewoon door dik en dun achter ze staan, mijn orange gevoel laten blijken en juigen alsof mijn leven er vanaf hangt?

Of ik naar de thuiswedstrijd tegen Galaxy ga? weet ik nog niet maar ik heb meer overtuiging nodig...
van de 6 4 duits

berlin thunder, frankfurt galaxy, rhein fire

verder heb je dan toch nog de scottish claymores, admirals en de barcelona dragons?
Oud 06-05-2004, 23:17
Point of View
Point of View is offline
Citaat:
TæknØboy schreef op 06-05-2004 @ 23:21 :
van de 6 4 duits

berlin thunder, frankfurt galaxy, rhein fire

verder heb je dan toch nog de scottish claymores, admirals en de barcelona dragons?
tel eens goed

Berlin Thunder
Frankfurt Galaxy
Rhein Fire (Düsseldorf)
Cologne Centurions
Scottish Claymores (Glasgow)
Amsterdam Admirals

De Barcelona Dragons zijn dit seizoen vervangen door de Centurions.

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 11:57
TæknØboy
TæknØboy is offline
Citaat:
Point of View schreef op 07-05-2004 @ 00:17 :
tel eens goed

Berlin Thunder
Frankfurt Galaxy
Rhein Fire (Düsseldorf)
Cologne Centurions
Scottish Claymores (Glasgow)
Amsterdam Admirals

De Barcelona Dragons zijn dit seizoen vervangen door de Centurions.
dat wist ik niet........volg et niet meer zo
Oud 07-05-2004, 12:02
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-05-2004 @ 01:18 :
Even dimmen he
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 01:02
Prometheus.
Prometheus. is offline
Je moet fan zijn van de club, niet van of ze winnen of niet.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:13
almighty
almighty is offline
Citaat:
Eierkoek schreef op 09-05-2004 @ 02:02 :
Je moet fan zijn van de club, niet van of ze winnen of niet.
indd

nog mensen die de wedstrijd Thunder-Admirals gezien hebben?
Oud 09-05-2004, 12:58
L1
L1 is offline
ik las dat Berlijn gisteren verloren heeft. Er zijn dus nog kansen. Moeten ze vandaag wel winnen. Opvallend is dat Clint Stoerner de meeste yards gegooid heeft van de NFLe. Alleen jammer dat de rest van het team wat achterblijft.
Oud 13-05-2004, 13:49
djeddie
djeddie is offline
Eigenlijk moet de naam van deze topic veranderd worden naar: Admirals, "was" treurig om te zien.
Oud 13-05-2004, 20:34
Point of View
Point of View is offline
Hmm nee. Er is al jaren geen succes meer behaald in de vorm van een plekje in de World Bowl. Terwijl Galaxy, Rheinfire en de laatste jaren vooral Thunder steeds goed meedoen bovenin. Waarom? Is de coaching staff van de Admirals zo slecht? Is de sfeer niet goed? Krijgen de Admirals elk jaar weer de mindere spelers t.o.v. de Duitse ploegen? Het is dus wel degelijk treurig om te zien! Alleen niet als ze in overtime van Galaxy winnen en ik in het stadion zit
Oud 14-05-2004, 14:10
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
Point of View schreef op 13-05-2004 @ 21:34 :
Hmm nee. Er is al jaren geen succes meer behaald in de vorm van een plekje in de World Bowl. Terwijl Galaxy, Rheinfire en de laatste jaren vooral Thunder steeds goed meedoen bovenin. Waarom? Is de coaching staff van de Admirals zo slecht? Is de sfeer niet goed? Krijgen de Admirals elk jaar weer de mindere spelers t.o.v. de Duitse ploegen? Het is dus wel degelijk treurig om te zien! Alleen niet als ze in overtime van Galaxy winnen en ik in het stadion zit
Als ze weer winnen zoals de laatste tijd is het niet treurig.
Oud 16-05-2004, 17:40
Prometheus.
Prometheus. is offline
Gister hebben ze gewonnen. 17-10
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:43
almighty
almighty is offline
Citaat:
Eierkoek schreef op 16-05-2004 @ 18:40 :
Gister hebben ze gewonnen. 17-10
ze kunnen t wel.....kunnen ze eigenlijk nog 2e worden?
Oud 17-05-2004, 14:35
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
almighty schreef op 16-05-2004 @ 20:43 :
ze kunnen t wel.....kunnen ze eigenlijk nog 2e worden?
Zelfs nog eerste als Galaxy, Thunder als nu verliezen en Fire maar 2 keer wint en Admirals alles wint. dan komt het op slado of onderlinge uitslagen aan maar dat weet ik niet.
Oud 21-05-2004, 09:40
Litmanen
Litmanen is offline
Een World Bowl plaats is helaas onmogelijk geworden. Wel kunnen de Admirals nog derde worden en voor het eerst sinds jaren een winning-season behalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten