Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer en op welke zender komt het op de belgische zender? |
![]() |
|
Mij lijkt dat echt zoooooo verschrikkelijk saai..............
Ik heb de voorstukjes gezien en ik begrijp niet echt hoe iemand daar naar kan kijken. Met alle respect voor de mensen hier die het wel leuk vinden maar dat lukt mij waarschijnlijk echt niet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt wel op The trip maar is zeker niet saai. Ik denk dat het programma mooier word wanneer we verder in het spel zijn. De cultuurverschillen worden steeds groter, nieuwe landschappen, de proeven worden steeds zwaarder etc. En als kijker ga je steeds meer meeleven met bepaalde teams (of je krijgt er juist een bloedhekel aan) net zoals in Expeditie robinson). Van mij mag in ieder geval dat dikke VVD-zwijn met z'n secretaresse nu al afvallen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ja, wel een aardig programma
iew..als die dikke vent uit wassenaar met secretaresse en de vader-dochter combinatie maar snel weg zijn ![]() wel ben ik toch heel benieuwd hoe dat nou in zijn werk gaat met die camera's loopt er nou de heel tijd zo'n cameraman bij? want die ene jongen ging bijv in de struiken ging zitten, omdat een meisje eerder een lift krijgt, dat slaat dan helemaal nergens op. En ook is er dan totaal geen sprake van twee meisjes die alleen bij eenvent in de auto stappen Maar je ziet de koppels steeds volledig in beeld, dsu ikheb geen ide hoe het anders zou kunnen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mogen die cameramensen 's nachts in een hotel slapen ofzo? Zwaar baantje als je hetzelfde moet doen als de mensen die meedoen.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het wel meevallen het programma, dus ik ga volgende week proberen weer te kijken. Ik moest erg lachen om die tweeling waar steeds vanalles mis ging. En die vent met dat heteaardappelaccent ![]() Mijn favoriet is dat koppel waarvan die vent de moeite heeft genomen om wat basis russisch te leren. Integreren heet dat ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap ook niet dat er mensen meedoen die niet even wat Russisch hebben geleerd. Gewoon wat simpele woordjes als 'hallo', 'dank je wel', 'asjeblieft' enzo. Volgens mij is het heel handig om dat een beetje te kennen, en zoveel moeite om dat te leren is het nou ook weer niet.
Ik vond die opmerking van Hans tegen die jongen die met hen meereisde met de metro ook wel grappig: 'smile from time to time, it's for television!' ![]() Jaja, nog een serie die ik ga volgen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Peking Express: De Revolutie Route PV | 80 | 30-05-2008 20:02 | |