Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe het volgende:
||
![]() |
Citaat:
Het type bestanssysteem is NTFS Kan actieve station niet vergrendelen Kan chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces wordt gebruikt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij bureau-asseciores en dan Systeemwerkset staan staat hij er niet bij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu heb ik dit proces uitgevoerd bij het opnieuw opstarten, maar hij vind geen fouten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
openen verkennen zoeken... systeeminformatie -------------------------- delen en beveiliging -------------------------- scannen met norton antivirus -------------------------- formatteren -------------------------- kopieren -------------------------- snelkoppeling maken naam wijzigen -------------------------- eigenschappen That's it. |
![]() |
|||
Klik nu gewoon op eigenschappen.
Selecteer daarna (wat Enlightenment zei) de tweede tabblad, tabblad "extra", en klik op foutencontrole. Om bij mij (windows xp prof, in klassieke modus) de schijfcontrole te starten, doe ik het volgende:
Als je je hardeschijf laat controleren tijdens de boot van je windows (mijn manier dus), controleert hij en repareert dan meteen de fouten! Citaat:
Om precies te zijn, zegtie: Citaat:
Windows zal dan tijdens het opstarten van zichzelf je hd controleren.
Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 14:08. |
![]() |
|
|