Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 14:57
Verwijderd
Na 16 maanden is het nu uit.

Ik heb gisteravond de knoop doorgehakt: ik kan het niet meer.
Ik heb hem opgebeld om te vragen of hij in Delft was, daar hebben we afgesproken. Ik vroeg hem of hij even mee wilde naar een bankje en daar begon het.

'Ik denk dat we het maar moeten uitmaken'

ik heel mijn verhaal gedaan waarom ik dat denk. Dat ik al zovaak gesprekken heb gehad, dat hij zn vrienden veel vaker ziet dan mij. Als we allebei vrij van werk zijn (wat niet veel voorkomt) gaat hij met vrienden iets doen. Zondag en Woensdag zijn mijn dagen, dan bel(t) ik/hij standaard tussen 20.15 en 20.45 uur om te vragen hoelaat hij zal komen. Alles was standaard geworden.

Hij maakte een opmerking dat 'we uitmekaar aan het groeien waren' Maar daar was ik het niet mee eens, alleen er word niet genoeg tijd gemaakt voor mekaar.
Lang verhaal, veel gehuil en 2 uur verder was het echt uit en hebben we nog wat zitten napraten wat overigens heel gezellig was.

En dat is het hele frustrerende, ik hou zo verschrikkelijk veel van hem (ben misschien niet meer verliefd, maar ik hou wel van hem) en het is een harstikke leuke jongen. Maar die ene afwijking van hem trek ik niet meer. En daarom voel ik me nu toch wel zo verschrikkelijk klote...

we zouden nog naar de efteling gaan, en hij heeft me half gesmeekt om te gaan. En ik wil ook echt maar ik weet hoe dat gaat... temptation efteling word het dan....
en we gaan nog naar Lowlands, en ik kan met mn oom gaan die ik nauwlijks ken, of met hem en zn gangbang, ik mocht dan wel in een vriendin dr tent slapen, want oorspronkelijk zou ik bij hem in de tent...

maar ja, jullie weten het nu, maar ik voel me zo verschrikkelijk klote, das niet in woorden uit te drukken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 16:07
Tiño
Tiño is offline
ja ik herken het wel, is indd erg kut,maar wel beter ook anders ga je je alleen maar veel meer ergeren en dan krijg je of ruzie,of ga je elkaar zo haten dat je amper in elkaars buurt kunt komen.
Over die ''leuke dingen'' zou ik nog even goed nadenken,omdat t daar natuurlijk weer flink verwarrend kan gaan worden voor jullie allebei.Naja sterkte iigeval...
Oud 31-07-2004, 16:14
Bravo
Bravo is offline
Klote! Het klinkt dat jullie het er allebei wel over eens zijn. Niet dat dat het minder erg maakt natuurlijk! Als het uit gaat, is het sowieso niet leuk.

Over die leuke dingen.... nu zie je dat allemaal nog wel zitten omdat het nog maar net uit is. Maar over een paar weekjes heb je je leventje weer helemaal opgepakt en heb je minder/geen behoefte aan zijn aanwezigheid. Althans dat was bij mij zo. Ik had met mijn ex ook allerlei dingen voorgenomen maar ik heb nu zoiets: als ik die dingen wil doen, bel ik gewoon een gezellige vriendin op en niet hem!

Lowlands is natuurlijk een ander verhaal maar dat lost zichzelf wel op als je er eenmaal bent, denk ik.

Sterkte iig!
Oud 31-07-2004, 16:19
Verwijderd
tja, zet m op.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 16:24
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 31-07-2004 @ 17:19 :
tja, zet m op.
Oud 31-07-2004, 16:45
Earphone
Earphone is offline
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 19:09
Lilything
Lilything is offline
Ja ik weet t niet.....als je er ZO erg aan ergert...
Ik moet zeggen dat ik uit je verhaal niet kan opmaken wat het nou is. Dat hij tijd doorbrengt met zijn vrienden? Dat alles standaard is? Dat hij geen eigen initiatief heeft?

Sterkte iig!

Liefs lil
Oud 31-07-2004, 19:16
zarf
zarf is offline
ik snap wat je bedoelt
bij mij was 't na 20 maanden uit, alleen was zij degene die 't uitmaakte en ik was dus nog wel verliefd...
alleen denk je niet dat als je met 'm meegaat naar lowlands dat 't daar meer temptation wordt als dat je met 'm meegaat naar de efteling?

iig sterkte
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 19:24
Maarten
Maarten is offline
Je zit in een lastig parket, maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Ff doorbijten meid en gewoon voet bij stuk houden en je niet laten verleiden.

A decision is a decision!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 20:32
Verwijderd
Verliefdheid gaat nu eenmaal over.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:27
Dzjes
Dzjes is offline
Sterke in elk geval!

Efteling lijkt me trouwens niet zo'n goed idee, je gaat er allebei meer pijn van hebben dan plezier..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 18:14
filia dei
filia dei is offline
Tjah, heel veel sterkte ermee. Het voelt altijd kut als het uitgaat dus ik vind dat geen rede om het toch maar weer aan te maken. Het slijt vanzelf wel weer.

En wat die leuke dingen betreft. Als jullie gewoon vrienden willen blijven kan het. Maar ik denk dat ik toch maar liever een andere vriend of vriendin zou meenemen.

Maar goed, veel succes ermee!
Oud 01-08-2004, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sterkte gewenst. Tis altijd lastig, zulke dingen. Maar geloof me: goede tijden komen er heus wel weer.
Oud 02-08-2004, 20:50
TranceGirl
TranceGirl is offline
Heel veel sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten