Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
MAar verder sluit ik me wel bij je aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
t valt natuurlijk te proberen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Offtopic: ik ga niet meer offtopic, sorry |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als er niets aan de hand is, is het er toch nergens voor nodig. als er iemand is overleden is het iets anders maar hier is er gewoon sprake van een misverstand.
||
Citaat:
![]() Ontopic: Hij lijkt me een beetje een labiel persoon en ik krijg het idee dat hij niet zo goed met zn onzekerheden om kan gaan. Is het niet beter voor hem om zich nu op zichzelf te richten en wat zelfverzekerder te worden? Ik bedoel, dit is voor jullie beiden niet leuk. Ik weet trouwens niet hoelang jullie al een relatie hebben en hoe serieus het is... dat speelt natuurlijk wel mee.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dan had ie me wel gedumpt he...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel erg bang zijn dat jij het uit gaat maken kan ook voortkomen uit eigen twijfels. En zo ontzettend doorzeiken over zo'n incidentje, wat echt in élke relatie wel eens gebeurd, zou wel eens met heel andere dingen dan dat incidentje te maken kunnen hebben. In jouw situatie zou ik kwaad op hem worden. Ik zou naar hem toe gaan, ik zou hem op zn bek pakken en ik zou zeggen 'dit is wat ik wil en als je nu niet ophoudt met zeiken op jezelf dan ga ik weer weg en dan zoek je het in je eentje maar uit. Ik ga het niet uitmaken, als jij wil dat het uitgaat dan maak je het zelf maar uit en anders ga je me nu gewoon op mijn woord geloven. Ik beloof je bij deze het voortaan direct aan te geven als ik niet in de stemming ben, als dat nog altijd niet goed genoeg is dan zou ik graag weten wat er nu eigenlijk aan de hand is want ik vind dat je je aanstelt'. En als hij dan alsnog door zou blijven zeiken zou ik dus zelf weggaan en hem voor de keuze leggen. Uit of aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|