Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb harde lenzen, en door m'n oogarts is geadviseerd geen zachte lenzen te nemen, en al helemal geen kleurlenzen. Desalniettemin lijkt het me onwijs gaaf om een keer donkerbruine ogen te hebben. Nu heb ik donkerbruin haar + lichtblauwe ogen, maar bruine ogen lijken me best leuk voor een keer.
||
Citaat:
kep donkergroene ogen met bovenin iets bruins en onderin iets blauwgrijzigs, maar van die kleuraccentuerende dingen lijken me wel cool, dus groen , aqua of turqoois. mn zusje is er mee bezig om die dingen te krijgen waar zij ze wou gaan halen kostte een paar 45 euro ..
|
![]() |
Het kan soms wel mooi zijn. Ik zag laatst in een discotheek een donkere jongen met van die katten ogen! Ik schrok me rot man, dat vond ik er echt scary uit zien! Maar als je gewoon normale lenzen neemt is het wel mooi. Ik heb bruine ogen, ik zou wel eens blauwe lenzen willen. Ben benieuwd hoe dat staat!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het kan soms wel mooi zijn, dat hangt af van de kleur van de lenzen. Zolang het maar een natuurlijke kleur blauw, groen of bruin is, vind ik het helemaal best. Maar felgele lenzen, felrode lenzen, felblauwe lenzen, zwarte lenzen, etc. gaan er bij mij absoluut niet in! Ik vind het echt smerig en tegelijkertijd ook eng als iemand bijvoorbeeld van die felrode lenzen in heeft, dan ben je net een duivel of iets dergelijks! Blegh! Laatst liep er een jongen met zo'n lenzen rond op school, ik schrok me helemaal dood! Dat vind ik niet normaal!
![]() Nee, zolang het nog een normale kleur lenzen is, vind ik het helemaal best. Anders niet. Voor mezelf zou ik misschien wel gewoon blauwe lenzen willen hebben, zodat ik net zo'n mooie ogen heb als bijvoorbeeld Claudia Schiffer. Maar ik ben gewoon tevreden met mijn eigen echte donkergroene ogen, hoor, voor mij dus geen behoefte aan lenzen. ![]() Ripper
|
Het lijkt me wel erg grappig, maar om er nou veel geld voor neer te tellen...hoe lang gaan die dingen eigenlijk mee?
Bovendien ben ik vrij schijterig met het inbrengen van lenzen, het lijkt me niet zo fijn...nou weet ik wel dat dat ook iets is waar je gewoon aan moet wennen, maar goed. En ik vind het lang niet altijd mooi, soms is het zo 'duidelijk' nep. Om maar even een voorbeeld te noemen, die dubbelrol van Janine in GTST. Als die ex-vrouw van Ludo heeft ze blauwe lenzen, terwijl ze van haarzelf hele donkere ogen heeft (net als ik, bijna zwart..) en dan zie je om de pupil heen nog een hele rand in de kleur van haar iris...dat vind ik dan weer niet mooi..
|
![]() |
Ik heb een tijdje lichtblauw gehad. Echt heel mooi was dat.
En nu wil ik een gaan kijken voor lichtgroene ogen lijkt me ook wel heel leuk. Lijkt allemaal niet heel echt maar wordt beetje gek van me vage kleur... ![]() ![]() Conclusie: Geloof dat ik toch voor (licht)groene lenzen ga ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog ergens gele liggen, met een rood randje .. maar dat is niet echt subtiel enzo
![]() maar ik ben wel tevreden met mijn ogen verder .. maar over t algemeen vind ik ze wel coel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen in en uit doen. SLNtje | 41 | 24-03-2010 20:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
De hooikoorts periode breekt weer aan Lorelei | 100 | 20-03-2007 15:48 | |
Lifestyle |