Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
of misschien dat je hier nog wat kan vinden...
|
![]() |
|
De Dode Dichters misschien.. ook hiphop uit Amersfoort.
|
![]() |
OOh ik zal je nog wel ff verder helpen "
![]() Ga maar ff naar www.scholieren.com . Handige site met veel artiesten, waarvan je ook aardig wat mp3 kan downen. Veel succes Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 23:04. |
![]() |
|
Vanaf 14/11 gaat de propaganda tour van start:
Terilekst, castro (be), nag (mc uit antwerpen), spacekees, outspoken members, lefto (dj en presentator van 'the hop' op stubru).. Naast Belgie doen ze ook nog breda, amsterdam, zwolle en haarlem. www.castro.be/propaganda/ Dit zijn trouwens allemaal namen die zonder bull rappen.
||
Citaat:
||
Citaat:
De site van whitewolf is trouwens gewoon www.whitewolf.nl wel gaar is dat ze bij elk optreden 5 euro ofzo vragen en nooit gratis optreden. ![]()
||
Citaat:
verder doet macro ook mee aan battles en solo optredens. Hij was 6de of 8ste geworden bij de nationale mc battle ofzo...
||
Citaat:
Misschien vind je vaardigheid iets?(is over het algemeen wel al wat ouder, maar ze komen terug!)
||
Citaat:
Maar goed, bedankt voor de tips iedereen
||
Citaat:
|
![]() |
De Onderhonden !!!
![]() www.groenewegen-av.nl/opdevlucht.mpg Dit is een nieuwe videoclip van hun. De tekst is iig goed.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- De Dode Dichters
- H2013 --> eenmalige samenwerking van Bopper B, Ravage, Jaystar, MC Djekkie. op http://www.h2013.tk kan je de tracks van hun tape Tijdslijnen downloaden, doen!! Het is tijd en Ontwaking zijn mijn favorieten... - Brainpower (sorry voor deze naam, maar hij heeft toch echt wel goede nummers ![]() - Opgezwolle (moeten het niet van de inhoud van hun teksten hebben, maar flowen wel heerlijk ![]() - Kattekwaad - Het Noordelijke Front --> waarschijnlijk kent niemand ze, want ze hebben nog niks 'uit'. Paar jongens uit Groningen die bezig zijn met een album, persoonlijk vind ik ze behoorlijk goed. Check hier voor een aantal nummers van (die nog niet helemaal klaar en afgemixt enzo zijn, maar toch een leuk voorproefje).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Vooroordelen NL Rap. Verwijderd | 37 | 31-03-2011 13:56 | |
Muziek |
10 februari: Jiggy Djé & Tifèn Goudvishal | 4 | 01-02-2007 19:35 | |
Muziek |