Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 16:55
Kadaver
Kadaver is offline
Ik heb het dan over het uiterlijk. Ik had het er met een vriendin van mij over die vertelde dat haar ex een nieuwe vriendin had die sprekend op haar leek...ze vond het vreselijk! Ik denk zelf dat ik er niet zoveel moeite mee zou hebben. Hoe zit het met jullie? Zou er verschil zitten tussen mannen en vrouwen over hoe hier tegen aan gekeken wordt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 16:55
Chimera
Chimera is offline
Beter dan dat het een complete loser is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
hehe dat heb ik ns gehad bij n ex van me. ik vond het heel vreemd om te zien toen, maar het is idd beter dan wanneer het echt een walgelijk mokkel is
Oud 18-05-2004, 17:01
miro
miro is offline
Das toch juist tof. Kun je hele verhalen gaan bedenken, dat ie jou het aantrekkelijkste vindt, dat ie je niet kan vergeten enz. Terwijl...tja waarschijnlijk is ie gewoon echt verliefd op haar
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:17
justlikeme!
justlikeme! is offline
op zicht is het wel grappig.. haha.. mocht je dan nog gek van hem zijn, dan kan je je in ieder geval troosten met de gedachte dat ie zeker hardstikke gek van je is geweest. Maar het lijkt me wel heel erg raar , kheb mijn evenbeeld nl nog nooit gezien, laat staan dat mijn ex in een keer met een bijna tweede 'mij' aan komt, haha..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:23
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik merk bij mezelf dat ik toch vaak op een bepaald type jongen val. Dus zo gek is het niet dat ze iets op elkaar lijken, maar als er echt veel overeenkomsten zijn dan zou ik toch even raar staan te kijken. Net alsof zij een vervanger van mij is .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:38
leucomelas
leucomelas is offline
ik schijn echt heele rg te lijken op zijn vorige vrienden *eerste liefde* maar dan knapper heb er niet zon moeite mee
misschien wel als hij me zou verlaten voor iemand die op mij lijkt.. zovan, kwil je uiterlijk wel, maar je innerlijk.. blèh...
Oud 18-05-2004, 18:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
iedereen heeft toch ook zijn voorkeuren op het gebied van het uiterlijk van de partner?
Ik zou het positief opvatten: hij vond mij mooi
Oud 18-05-2004, 19:05
Verwijderd
Tsja.. dan zou ik gewoon denken dat dat blijkbaar zijn smaak is.

Ik ben trouwens altijd een beetje beledigd als iemand die mij leuk vindt/vond vervolgens over iemand die ik lelijk vind zegt dat hij haar mooi vindt. Dan hecht ik er meteen minder waarde aan dat hij mij mooi vindt, want dan vindt ie blijkbaar lelijke meisjes mooi.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:07
bassgirl
bassgirl is offline
zou ik wel zoiets hebben van huh, maargoed zou t wel grappig vinden... idd beter als dat hij aankomt zetten met zo'n keilelijk wijf tja
Oud 18-05-2004, 19:12
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
dan weet je in ieder geval dat je ex smaak heeft neej ik zou er niet mee zitten.
Oud 18-05-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-05-2004 @ 20:05 :
Tsja.. dan zou ik gewoon denken dat dat blijkbaar zijn smaak is.

Ik ben trouwens altijd een beetje beledigd als iemand die mij leuk vindt/vond vervolgens over iemand die ik lelijk vind zegt dat hij haar mooi vindt. Dan hecht ik er meteen minder waarde aan dat hij mij mooi vindt, want dan vindt ie blijkbaar lelijke meisjes mooi.
Ja idd
Daarom dacht ik ook dat mijn ex mij wel niet leuk zou vinden, zijn ex was namelijk echt stom
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:45
droomkoningin
droomkoningin is offline
hoop niet dat er ergens een spiegelbeeld van mij rondhobbelt op deze aardbol
Oud 19-05-2004, 11:30
Verwijderd
Ha, na mij heeft mijn ex-vriend twee keer een vriendin gehad, de ene was volkomen het tegenovergestelde van mij, in alle opzichten, de andere leek juist vrij veel op mij, zat zelfs op dezelfde basisschool. Ik weet niet of ze uiterlijk ook sprekend op mij leek, want ik heb haar nooit gezien, maar voor wat hij over haar uiterlijk vertelde zag ze er iig niet heel anders uit dan ik.

Ten tijde van zijn eerste vriendin vond ik het stom dat ze zo tegengesteld aan mij was, ten tijde van zijn tweede vriendin vond ik het wel grappig dat ze wat dingen van mij weghad, maar ook wel logisch, want je valt toch op een bepaald type.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:18
toemba
toemba is offline
(liefde-op-het-eerste-gezicht-verhaal)

Toen ik mijn huidige vriendin voor het eerst zag, was ik totaal in de war. Ze leek heel heel veel op mijn allereerste liefde. Ze kon dus al meteen niets meer fout doen, en toen bleek haar innerlijk ook nog eens te gek.

Ik zie het absoluut als compliment, als ik in dit geval een zware hekel had gehad aan mijn eerste liefde, dan was ik waarschijnlijk nooit met haar gaan praten. Dus een compliment richting "de ex"
Oud 19-05-2004, 16:03
DvoorA
DvoorA is offline
ik had juist het tegenovergestelde. Een ex van lang geleden viel eerst altijd op blond. Toen hij met mij had viel hij alleen nog maar op donkerbruin en verwisselde hij de posters in zn kamer van P. Anderson om in die van Georgina Verbaan. Toen was het uit en had hij wederom een blondje. Triest..
Oud 19-05-2004, 16:11
AngelLena
AngelLena is offline
Haha, ik zou dat vreselijk grappig vinden
Oud 19-05-2004, 16:17
Verwijderd
Ik zou het vriendje van mijn ex afpakken! Hihi Zo narcistisch ben ik dan wel... ff serieus ik zou het niet erg vinden als het nieuwe vriendje van een ex op mij zou lijken... tenzij ik mijn ex nog steeds leuk zou vinden, dan zal ik dat wel een beetje vervelend vinden... want dan had hij er net zo goed voor mij kunnen kiezen... Wat ik nog veel erger zou vinden is wanneer de ex van mijn vriendje heel erg op mij lijkt... zodat ik het gevoel krijg dat hij alleen voor mij kiest omdat hij zijn ex nog steeds leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:30
annetjuh
annetjuh is offline
zou het raar vinden.
maja als mijn ex dat doet schijt,
hij moet er mee leven ik niet
Oud 19-05-2004, 16:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-05-2004 @ 17:17 :
Ik zou het vriendje van mijn ex afpakken! Hihi
Damn, gay zijn heeft zo zo'n voordelen, zo had ik het nooit bekeken. Is natuurlijk de ultieme wraak als je partner je dumpt, zijn/haar nieuwe vlam schaken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:53
ilse
ilse is offline
dat heb ik dus gehad!! althans, mijn ex deed dat. dat meisje heette zelfs hetzelfde!!1 en heb nog nooit iemand geszaien die zo op mij leek, whahah. echt grappig, alleen ze was qua karakter erg anders. en ze pasten toch niet zo goed bij elkaar.... hahaha dat vond ik dan wel weer erg leuk. vond het op zich niet zo dat me ex zo snel na mij weer een ander had, maar ja, als het toch een kloon van mij is...
Oud 22-05-2004, 16:34
Sade
Sade is offline
Er werd mij ook altijd verteld dat ik op de ex van mijn exvriend leek. Een vriend van mij kende haar, en zei altijd dat ik echt als twee druppels water op haar leek, dat we tweelingszussen zouden kunnen zijn.
Nadat het uitging tussen mij en mijn ex kom ik hem regelmatig met dat meisje tegen, en ik denk dat het feit dat we allebei blond haar en bruine ogen hebben zo'n beetje de enige uiterlijke overeenkomst is

Maar goed, het maakt mij echt niet uit hoe de nieuwe vriendin van m'n ex er uitziet. Als hij er maar gelukkig mee is
Oud 22-05-2004, 17:15
Sparkle.
Sparkle. is offline
Het kan mij ook vrij weinig interesseren met wat voor een meisje mijn ex optrekt. Ik bedoel, het is toch over tussen ons...
(Maar als ze op me zou lijken, zou ik het of als een compliment opvatten of ik zou het "eng" vinden...)

Ik zou het "erger" vinden als ik op de ex van mijn vriendje zou lijken. Kweet niet waarom, maar lijkt me toch wel vreemd
Oud 22-05-2004, 19:39
Susanne
Susanne is offline
Ik zou het niet erg vinden, het zal wel een kwestie van smaak zijn dan, want ik zie bij mezelf ook wel een bepaalde lijn qua uiterlijk..
Oud 22-05-2004, 19:47
Luna
Luna is offline
zou me niets uitmaken, dat is immers mijn zaak niet.
Oud 22-05-2004, 20:09
Verwijderd
Ik zou blij voor haar zijn *ronk*
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-05-2004 @ 17:17 :
Wat ik nog veel erger zou vinden is wanneer de ex van mijn vriendje heel erg op mij lijkt... zodat ik het gevoel krijg dat hij alleen voor mij kiest omdat hij zijn ex nog steeds leuk vindt
Inderdaad. Dat lijkt me minder. Maar als de nieuwe vriendin van m'n ex op mij lijkt.. neuh, dat boeit me niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 21:02
Verwijderd
niks,lijkt me logisch
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:30
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik zou me denk ik zwaar klote voelen. Echt zo van 'mn uiterlijk beviel hem wel, maar zij heeft schijnbaar WEL ook een leuk karakter'. Of zoiets dan.
Oud 23-05-2004, 16:00
dark princess
dark princess is offline
Mijn ex vertelde me laatst dat hij een nieuwe vriendin heeft, dus ik vragen hoe ze eruit zag enzo...die beschrijving leek echt sprekend op mij. Daar bedoel ik mee: kleur ogen, kleur haar (ook in dezelfde kleur geverfd), lengte van het haar, lengte in de zin van; we zijn allebei nogal klein.

Ik heb haar zelf niet gezien, maar aan zijn beschrijving te horen lijkt ze dus wel wat op mij. Wel is zij drie jaar jonger, ohja ook nog hetzelfde sterrenbeeld...

Ik vond het erg vreemd om dit te horen en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden en of ik er blij mee ben of juist niet.
Reageren

Regels voor berichten