Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() hmm nu word het moeilijk ![]() je zult de raad van koen moeten opnemen........ image maken via linux gaat denk ik ook niej of wel? ![]()
||
![]() |
Citaat:
(geeft ie er 1 terwijl ik er 2 heb) dan gaat ie elke interrupt afzoeken en die timen allemaal out bij trustix geeft ie aantal drivers die je kan kiezen oa 3com die geven dezelfde fout als wanneer je de verkeerde kaart had gekozen ik zal 'm ff openen om te kijken welke kaarten het zijn
|
Wijze raad 1: Ga geen OpenBSD installeren als je niet eens een Netwerk kaart module kan vinden. Dat is onbegonnen werk, OpenBSD is over 't algemeen vele malen moeilijker dan Linux (Komt straks Marc S weer aan dat ie met FreeBSD begonnen is maar daar luisteren we lekker niet naar
![]() Over die netwerkkaarten van je, die moeten makkelijk te installeren zijn, maar dan wel mbv een Linux distributie die óf automatisch je kaarten probed, of waar je zelf modules kiest. (Die eerste gebruikt de 3c509 module, die tweede de rtlnogwat module, weet ik niet meer uit m'n hoofd ![]() Ondersteund worden ze in Linux in ieder geval allebei, daar kan je vanuitgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan nie booten vanaf de cd rom he ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wordt ondersteund door de 'ne2k-pci' module, als het een PCI-kaart is. Anders zou ik 'm maar snel weggooien en een nieuwe PCI kaart voor een paar euro halen, daarmee bespaar je jezelf een hoop ellende.
||
Citaat:
Hoofdstuk 3.15 Booten van diskettes, de rest installeren via Internet. Peace of koekie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ken mijn hardware ook ![]() Wat de netwerkkaarten betreft: 1) Ken je hardware! Schroef het ding desnoods open en kijk op de chips zoals Unexplained al opperde. 2) Zoek in de module configuratiebestanden op welke kernel modules je nodig hebt voor de betreffende kaarten. 3) Zet deze in de modules.conf, zodat deze bij het booten geladen worden. 4) Zorg er met ifconfig voor dat de inmiddels geladen interfaces geconfigureerd worden. 5) Have fun! ![]() Eitje toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat mislukt dus bij trustfix en openbsd maar ik zal deze proberen bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() de andere kant had maar 10 dus heb nooit kunnen uitproberen of hij echt 100 haalde maar daar had ik dus de 100 vandaan *verontschuldig doe*
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
me realtek wordt niet herkend dus ga ik maandag ff ruilen bedankt allemaal!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Fileserver software? Verwijderd | 16 | 19-04-2003 09:23 |