Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is juist een mooie gelegenheid om het te leren. ![]() Je kunt van ftp.nl.freebsd.org bij ISO-IMAGES de laatste 4.8-RELEASE downloaden. Mini-ISO is voldoende, die is ongeveer 190MB. Kun je branden op CD, die CD is dan bootable. In je 486 doen, booten en via icq help ik je dan wel verder. Na de installatie kun je je monitor en toetsenbord afkoppelen en kun je via het netwerk inloggen op de computer en zo alles beheren, erg makkelijk. Ook kun je een port forward maken en mij een account geven, zodat ik alles kan configgen voor je. Met Watch of Screen kun je dan gewoon meekijken, dus niet dat ik een trojan daemon zit te installen ofzo. ![]() ![]() Nouja denk er maar overna. Voorwaarde is dat er een netwerkkaart in kan en dat die comp (of het BIOS eigenlijk) van CD booten support. Als dat zo is, kun je FreeBSD draaien. 8MB RAM is minimum, maar daar zit je wel aan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Andere reden om andere poort te kiezen kan zijn je ISP, van sommige (amateur) ISP's mag je geen servers draaien namelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en je wil vanaf een workstation gewoon ftpen weet ik niet of dat nog wel gaat ?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mag het niet ben je ook verkeerd bezig met je FTP op port 6667.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn ISP is overigens Planet Internet, we maken gebruik van ADSL comfort. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
To sli or not to sli All Out Of Love | 90 | 07-11-2006 16:45 | |
Software & Hardware |
Gigabit volkomen nutteloos? Of toch niet? Q | 13 | 27-09-2006 21:05 | |
Software & Hardware |
Post je specs topic killuminati | 54 | 17-09-2006 17:10 | |
Games |
Illegale spellen spelen beter dan legale spellen. Rhinus | 48 | 16-05-2004 02:13 | |
Software & Hardware |
[Server] Fileserver zonder CPU Martin | 16 | 12-05-2004 10:18 | |
Software & Hardware |
[XP]progjes prive maken Gimme more beer | 28 | 09-08-2003 11:07 |