Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 19:28
Pebs
Pebs is offline
Mijn vriend heeft al vaak geprobeerd mij te penetreren, en het lukt gewoon niet. Zelfs vingeren met 2 vingers is al moeilijk. Zelfs als ik het zelf doe. Ik heb al tips gekregen van dat ik meer ontspannen moet zijn etc, de tijd nemen, gewoon chil zijn, etc.. maar dat ben ik ook. Het is dus echt niet dat ik dit van vandaag op morgen meemaak. Maar hoe je het ook draait of keert, daar beneden is het echt te klein. Er gaat niets in..

Nu heb ik met een goede vriendin van me gesproken. Heb haar de situatie geschetst (zoals ik hier nu bondig doe) en zij raadde mij aan van als het echt niet lukte een keer naar de dokter te gaan. Die kon eventueel mijn maagdenvlies knippen (naar het schijnt kan dat gedaan worden)

Ik wil nu op consultatie bij de dokter om dit te bespreken. Nu wou ik vragen: zijn er nog mensen die dit zo hebben moeten laten doen? Of iemand die hier meer van weet?

Het klinkt niet meer romantisch ofzo, maar het lijkt ons de enigste uitweg.
Ps: afkomen met tips van: zo en zo kan het ook, hebben geen nut, we hebben al maanden zitten sukkelen en proberen, en het wordt ons nu wel een beetje teveel.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:30
Miekie87
Miekie87 is offline
Misschien kan je een glijmiddel proberen?
Oud 04-06-2004, 19:33
Pebs
Pebs is offline
Hebben we al geprobeerd.. Maar het gaat er gewoon om dat als hij zich gereed houdt om het erin te stoten (om het ff zo te zeggen) dan botst hij eigenlijk gewoon tegen een muur..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:38
Miekie87
Miekie87 is offline
Misschien kun je hier kijken

http://sexwoordenboek.nl/Neuken_binnen.html
Oud 04-06-2004, 19:41
Verwijderd
En je weet wel zeker dat het aan het maagdenvlies ligt, en niet aan de 'kringspier' van de vagina? Nouja goed, dat hoef je ook niet zeker te weten, want dat kan de arts wel diagnosticeren
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:54
anja
anja is offline
Wist je dat je je maagdenvlies wat kan oprekken zodat de ontmaagding zelf makkelijker kan verlopen? Je neemt hiervoor een lekker warm bad en brengt eerst één, later twee vingers in je vagina. Je drukt dan gedurende twintig seconden met je vingers richting buik. Dit doe je elke dag gedurende twee weken. Op deze manier rek je langzaam maar zeker je maagdenvlies wat op. De dokter kan ook een inkeping aanbrengen, maar dit lijkt me toch een minder intieme manier
Oud 07-06-2004, 13:04
Verwijderd
Heb ik ook problemen mee gehad, je voelt je gewoon ontspannen, maar daaronder span je onbewust spieren aan.
Ga in een warm bad liggen of warm douchen, probeer met 1 vinger naar binnen te gaan, dat kan je vriend ook doen natuurlijk. Lukt 1 vinger heel goed? Dan probeer je er nog eentje bij, ondertussen kan je jezelf ook stimuleren zodat je opgewonden raakt, dan gaat het allemaal nog makkelijker. Doe dit een paar keer (ik zie nu dat anja dat ook al heeft gezegd). Dan raak je aan het gevoel gewend.

Dan de penetratie zelf. Leg een kussen onder je kont, zodat je bekken gekanteld zijn. Laat je vriend je opwinden, door je te vingeren of wat jij fijn vindt. Het is heel belangrijk dat jij goed opgewonden bent en vochtig. Je kan er glijmiddel bij gebruiken, maar opgewonden zijn - heel erg opgewonden zijn - moet ook.
Laat je vriend dan niet ineens zijn penis in je knallen, dat gaat niet. Hij kan z'n penis tegen jouw vagina aanzetten en heel zachtjes duwen (ik noem het 'aankloppen'), maar dus niet doorduwen. Telkens weer terug trekken en weer zachtje aankloppen. Na een tijdje kan hij proberen iets harder te duwen, maar wel telkens weer terugtrekken. Dus wanneer hij een klein stukje naar binnen gaat, gaat hij er ook weer helemaal uit.
De eerste keer moet je niet verwachten dat je meteen heel ver komt, maar als je dit een paar keer zo doet, zal je merken dat het steeds beter gaat. Goed oefenen met dat aankloppen dus, dat werkt echt goed.

Jij kan ook zelf op hem gaan zitten, dan heb je meer controle over wat er gebeurd. Ga op z'n penis zitten en laat je langzaam naar beneden zakken, gaat het niet meer? Dan ga je weer naar boven en begin je opnieuw.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten