Heb ik ook problemen mee gehad, je voelt je gewoon ontspannen, maar daaronder span je onbewust spieren aan.
Ga in een warm bad liggen of warm douchen, probeer met 1 vinger naar binnen te gaan, dat kan je vriend ook doen natuurlijk. Lukt 1 vinger heel goed? Dan probeer je er nog eentje bij, ondertussen kan je jezelf ook stimuleren zodat je opgewonden raakt, dan gaat het allemaal nog makkelijker. Doe dit een paar keer (ik zie nu dat anja dat ook al heeft gezegd). Dan raak je aan het gevoel gewend.
Dan de penetratie zelf. Leg een kussen onder je kont, zodat je bekken gekanteld zijn. Laat je vriend je opwinden, door je te vingeren of wat jij fijn vindt. Het is heel belangrijk dat jij goed opgewonden bent en vochtig. Je kan er glijmiddel bij gebruiken, maar opgewonden zijn - heel erg opgewonden zijn - moet ook.
Laat je vriend dan niet ineens zijn penis in je knallen, dat gaat niet. Hij kan z'n penis tegen jouw vagina aanzetten en heel zachtjes duwen (ik noem het 'aankloppen'), maar dus niet doorduwen. Telkens weer terug trekken en weer zachtje aankloppen. Na een tijdje kan hij proberen iets harder te duwen, maar wel telkens weer terugtrekken. Dus wanneer hij een klein stukje naar binnen gaat, gaat hij er ook weer helemaal uit.
De eerste keer moet je niet verwachten dat je meteen heel ver komt, maar als je dit een paar keer zo doet, zal je merken dat het steeds beter gaat. Goed oefenen met dat aankloppen dus, dat werkt echt goed.
Jij kan ook zelf op hem gaan zitten, dan heb je meer controle over wat er gebeurd. Ga op z'n penis zitten en laat je langzaam naar beneden zakken, gaat het niet meer? Dan ga je weer naar boven en begin je opnieuw.
|