Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat zijn pas échte koopjes (normale prijs is 230 voor de eerste en ca 300 voor de 512mb versie), ik heb zelf een IFP 190 T, al een jaar of anderhalf, onverwoestbaar ding, weegt maar 50 gram en de batterij gaat erg lang mee. Bovendien is deze speler net zo 'plug & play' als zo'n usb stick/mp3 combinatie, je hebt geen speciale software of drivers nodig. ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 18:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
* Kwaliteit van de oordopjes * Levensduur van de batterijen * Ergonomie van het apparaat: ligt hij makkelijk in de hand; zijn de knopjes handig (oftewel druk je er geen 10 tegelijk in) Aiptek MP3-1003 128 MB heeft dat allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Let ook op de kwaliteit van het ding, veel goedkope spelers hebben breekbare onderdelen zoals het batterijklepje en knopjes. Ik raad sowieso een Iriver of MPIO aan, niet dat er geen andere merken zijn met kwalitatief hoogwaardige producten maar het zijn wel duidelijk de marktleiders op het gebied van mp3 spelers. |
![]() |
||
Citaat:
gebruikt dat ding ook id3 tags? (tenminste al mijn ogen mij niet bedriegen)
||
![]() |
Citaat:
En oordopjes zijn toch ook slechter voor je oren als een koptelefoon of niet? |
![]() |
|
Ik zelf heb de Napa pa28
![]() Ik heb em nou ongeveer een half jaar en hij doet het prima, heeft erg goed geluid. Het voordeel van deze is dat er een accu inzit, dus je hoeft nooit batterijen te kopen. anders moet je eens kijken op www.kieskeurig.nl, daar kun je zoeken op prijs en op functies, en staan ook reviews van anderen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
iRiver Craft series moet je nemen. iRiver kost wel wat euros maar dan heb je ook wel et beste :-) .
kheb zelf een iRiver 3.x.x series craft dus 256 MB is Firmware upgradeble dus opties zat. Geluid is iRiver ook voorloper ten opzichte van andere players .. dus ja. Weet niet hoe duur ze nu zijn maar 3 maanden geleden heb ik de 256 Mb versie gehad voor 230 Euro 128Mb versie koste toen 180 euro ongeveer. Mooie Design praktische menu. Windows achtige mappen structuur. dus je kan je muziek in mappen zetten zodat je niet 40 liedjes door hoeft te gaan om bij je liedje uit te komen ![]() http://www.tweakers.net/pricewatch/69372 Pricewatch- kan je meteen zien wat de marktprijs ongeveer is Ik lees hier boven onder de 100 euro .. lijkt me niet. Marktprijs is nu +/- 200 euro nog steeds na zown lange tijd. komt alleen door de kwaliteit ervan Goedkoop is duurkoop Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 20:09. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maare, hoeveel betaalt iRiver jou? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
380T is 128Mb en de 390T is 256Mb de prijzen op pricewatch kloppen echt wel hoor. Prijzen die rond de 200 euro liggen zullen de fabriekanten nooit tegen zown verlaagde prijs verkopen ook al is het een inkoop. Komt doordat dit nog steeds een top product is dat nog goed word verkocht. mensen oplichten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarde daalt meestal met de tijd he ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[DVD] Standalone speler kopen I-brahimovic | 15 | 18-09-2004 15:21 | |
Software & Hardware |
[Apple] iPod Apomes | 25 | 05-05-2004 17:19 |