Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Liefs, Laura
|
Liefe Shannon_Epica.
Messchien herken je hier wat zaken in, http://www.gironet.nl/home/carien06/ Liefs, Anne.
||
Citaat:
![]() Alleen die "uitbarstingen" hoeven niets met borderline te makken te hebben. Meestal zijn dat soort uitbarstingen een teken van opgekropte gevoelens of emoties. Zoals hierboven ook al gezegd.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zou zoveel kunnen zijn. Woedeuitbarstingen is 1 klein kenmerk van borderline, de kans dat ze dus borderline zou hebben lijkt me heeeel klein. En daarbij horen wij daar niet over te oordelen want wij kunnen geen diagnoses stellen, daarvoor zijn psychologen en psychiaters de aangewezen personen. Ik denk dat TS er meer aan heeft als we haar tips geven dan dat we haar borderline proberen aan te praten. ontopic: Ik blijf bij mijn tip om er met je vriend over te praten, zodat hij rekening kan houden met je 'uitbarstingen'. Misschien dat jullie er samen achter kunnen komen wat het is dat je opkropt en waarom je die dingen opkropt? Bij mij heeft het heel erg geholpen om er met m'n vriend over te praten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik durf het niet te sturen.. saninge | 12 | 21-05-2013 15:35 | |
De Kantine |
Honingmosterdsaai #331 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Psychologie |
ik weet het niet... looneylover | 17 | 12-11-2005 12:21 | |
ARTistiek |
Een nieuw verhaal van mij: ik noem het maar Contact Anne | 9 | 01-11-2001 14:50 |