Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2010, 19:39
therock
therock is offline
kheb n kleinn vraagje(alsk fout zit hiermee verplaats het dan maar ik wist eg niet waar ander mijn vraag t stellen)

duss ik heb mn wenkbrauw eens geschoren om het een beetje dunner te laten lijken
dat bleef even zoo maar nu groeien de hare terug boven d wenkbrauw (perrongeluk meegeschoren wrss)
& mijn vraag was ; hoe kan ik hier vanaf geraken(definitief) zonder er geld aan t moeten besteden (kheb al met bricain geprobeerd maar dn komt t zelfs trug
iemand tips?
tzou m eigenlijk erg helpen

mercii
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 19:48
Verwijderd
Dus je hebt een deel van je wenkbrauw afgeschoren, en nu groeit het weer aan, en dat had je niet verwacht, als ik het goed begrijp? Zo gaat dat, als je haren afscheert groeien ze weer aan. Een oplossing kan zijn om ze dan opnieuw af te scheren.
Of je kunt ze uittrekken met een pincet (dat kost wel geld: een euro of drie), dan groeien ze ook aan maar dat duurt een aantal weken, dus dan hoef je 't minder vaak te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 19:50
therock
therock is offline
jh maar ik had per ongeluk de haartjes boven mijn wenkbrauw ook meegeschoren waardoor het eigk dikker is geworden kwil er gewoon vanaf geraken eigk x)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 19:53
Verwijderd
Als die haartjes uitgroeien slijten ze vanzelf weer tot ze net zo dun zij als eerst.

De enige manier om er echt definitief van af te raken, is laten laseren, maar dan ben je minstens 160 euro kwijt
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 19:55
therock
therock is offline
zie je ze dan nog fell?of worden ze bijna terug niet zichtbaar als tevoren(toen waren ze nog wit nu zwart);(?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 22:41
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Als die haartjes uitgroeien slijten ze vanzelf weer tot ze net zo dun zij als eerst.
Ja? Lijkt me niet, toen mijn snor zicht ontwikkelde was het lekker zachte dons, tegenwoordig niet meer, hoe lang ik het ook niet scheer
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ja? Lijkt me niet, toen mijn snor zicht ontwikkelde was het lekker zachte dons, tegenwoordig niet meer, hoe lang ik het ook niet scheer
En denk je niet dat dat zou komen dat toen je snor zich ontwikkelde je aan het begin van de puberteit was en je nu een aantal jaar ouder bent en heel wat meer testosteron produceert? Als je je nooit had geschoren was dat ook wel gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 09:57
therock
therock is offline
mercii vr d gruststellende reactie's x)
kzat m dr eigk nogal zorge over te maken
dus zullen dii gewoon mettertijd slijten & bijna onzichtbaar worden?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 15:46
Sandra.93
Sandra.93 is offline
ze slijten wel ja. En anders kan je ze er wel met een pincet uittrekken. Bij scheren groeien de haartjes dikker terug maar als je ze er met een pincet uittrekt groeien ze als hele dunne haartjes terug omdat het haarzakje meegetrokken is.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 11:58
therock
therock is offline
ok mercii ;D
egt heel erg bedanktt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten