Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 14:40
zilverregen
zilverregen is offline
Voor de meiden:
Als je gevingert wordt en je komt niet klaar is dan alles voor niks geweest of is het vingeren op zich al heel lekker?

Voor de heren:
Ik heb altijd een probleem met mn houding, waar moet ik nou liggen zonder dat ik kramp krijg, en ik haar vollop kan laten genieten. Dus als je je vriendin vingert waar zit, lig of sta jij dan ten opzicht van haar, en waarom?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:30
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
1) nix is voor nix, maar er zijn ook nog andere manieren dan vingeren alleen
2) ben dan wel geen jongen, maar is het niet gewoon t handigst (als je rechts bent tenminste) om links van r te gaan liggen/hangen op je zij, gewoon steunend op je elleboog??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:59
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:
1) nix is voor nix, maar er zijn ook nog andere manieren dan vingeren alleen

idd

2) ben dan wel geen jongen, maar is het niet gewoon t handigst (als je rechts bent tenminste) om links van r te gaan liggen/hangen op je zij, gewoon steunend op je elleboog??

of in kleermakerszit naast haar, of op je knieen. Of tussen de benen? Of dat zij op de rand van het bed zit/ligt en dat jij op de grond zit. (kan zij tenminste haar benen laten hangen over jouw schouders )
Oud 11-05-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
zilverregen schreef:
Voor de meiden:
Als je gevingert wordt en je komt niet klaar is dan alles voor niks geweest of is het vingeren op zich al heel lekker?

Voor de heren:
Ik heb altijd een probleem met mn houding, waar moet ik nou liggen zonder dat ik kramp krijg, en ik haar vollop kan laten genieten. Dus als je je vriendin vingert waar zit, lig of sta jij dan ten opzicht van haar, en waarom?
tuurlijk is het niet voor niks geweest! Het vingeren op zich is owk heel erg lekker.. het moment vlak voor ut klaarkomen vinnik eigenlijk het lekkerst.. of als ik zo een beetje op het randje hang de hele tijd, ut klaarkomen is vooral de spanning ontladen voor mij enzow...

En mn vriend ligt meestal gewoon naast me zodat zn rechterarm alle ruimte heeft, in bad zit ie gwoon..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
zilverregen schreef:
Voor de meiden:

Voor de heren:
Hmz, op zich is het wel lekker zonder klaarkomen, maar een beetje.... uitzichtloos. Kijk, als ik begin, wil ik het ook goed doen, he
Bij mijn ex kon ik niet klaarkomen als hij mij vingerde, maar dat was ook niet boeiend meer. Dan gaat het zegmaar nergens heen... en ik wil wel ergens heenwerken.
Als ik nou nog een keer verkering krijg, zal ik het hem wel leren
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:40
Verwijderd
ik vind het wel superlief dat je zo je best wilt doen
Ik weet niet of het dan voor nix is, naja, voor nix sowieso niet want natuurlijk is het vingeren op zich superlekker.
Maar ik kom zelf niet bepaald moeilijk klaar, dus ik weet niet hoe het dan zou zijn. Zoals morgan zei, je werkt meestal wel ergens naartoe jah
Maar het feit dat je zo je best wilt doen zegt al genoeg, t komt echt wel goed hoor
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:41
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
zilverregen schreef:
Voor de meiden:

Voor de heren:
De houding?
Links ernaast liggen, krijg je echt geen kramp
Achter haar gaan zitten, eerst armen om haar buik en haar stevig vastpakken, dan met een hand naar haar borsten en met de andere hand omlaag...
Jij liggend en zij op haar knieen over je heen...

Met een beetje creativiteit kom je er wel, en zij hopelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:48
zilverregen
zilverregen is offline
Ze is toch nog klaargekomen zonder dat ik er weet van had, was wel leuk om te horen. Het lukte echter geen 2e keer waar ze wel stiekem op doelde.
Maar bedankt he, het gaat zeker heel erg gezellig worden, en als je nog tips hebt geef ze maar, dan kan ik haar extra verwennen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 08:41
BlackMystery
BlackMystery is offline
als ik vinger lig ik meestal gewoon naast haar op men zij
anders gewoon eigenlijk deels bovenop haar
terwijl ik de rest van haar lichaam kus of maybe haar wel bef
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 09:17
FB
FB is offline
Ik vinger m'n vriendin ook weleens, en soms wil ze niet eens klaarkomen... Dan gaat het gewoon om het intieme samenzijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:06
eztah
eztah is offline
Ik kom niet altijd klaar.
Het is altijd lekker, maar de ene keer voelt het gewoon nog beter en specialer dan de andere keer. Ik heb geen idee hoe dat komt..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:06
eztah
eztah is offline
Citaat:
FB schreef:
klaarkomen... Dan gaat het gewoon om het intieme samenzijn.
Precies
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 15:37
princessje
princessje is offline
hoe komt het dat ik zo moeilijk klaarkomt als mijn vriend me beft of vingert? Als ik me zelf bevredig, kres ik langs alle kanten omdat ik zo heerlijk klaarkom...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:45
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
zilverregen schreef:
Voor de meiden:

uhm wat dacht je van meisje die nog nooit zijn klaargekomen
Oud 13-05-2002, 16:47
Verwijderd
Ok - gaat toch nog ff antwoorden (wat ik heb uitgespookt zaterdag? Geeen idee....)

Hem aan laten kloten. Tenminste, als het niet de bedoeling is dat het vaker gebeurd
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten