![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mn vriend ligt meestal gewoon naast me zodat zn rechterarm alle ruimte heeft, in bad zit ie gwoon.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mijn ex kon ik niet klaarkomen als hij mij vingerde, maar dat was ook niet boeiend meer. Dan gaat het zegmaar nergens heen... en ik wil wel ergens heenwerken. Als ik nou nog een keer verkering krijg, zal ik het hem wel leren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het wel superlief dat je zo je best wilt doen
![]() ![]() Ik weet niet of het dan voor nix is, naja, voor nix sowieso niet want natuurlijk is het vingeren op zich superlekker. Maar ik kom zelf niet bepaald moeilijk klaar, dus ik weet niet hoe het dan zou zijn. Zoals morgan zei, je werkt meestal wel ergens naartoe jah ![]() Maar het feit dat je zo je best wilt doen zegt al genoeg, t komt echt wel goed hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Links ernaast liggen, krijg je echt geen kramp Achter haar gaan zitten, eerst armen om haar buik en haar stevig vastpakken, dan met een hand naar haar borsten en met de andere hand omlaag... Jij liggend en zij op haar knieen over je heen... Met een beetje creativiteit kom je er wel, en zij hopelijk ook. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren" Verwijderd | 109 | 10-10-2016 10:08 | |
Seksualiteit |
Jeuk en andere dingen na ontmaagding Anoniem pers123 | 14 | 13-07-2016 22:27 | |
Seksualiteit |
niet kunnen klaarkomen door vriend kletsklop | 12 | 17-04-2015 12:02 | |
Seksualiteit |
vriendin klaarkomen obiwan | 27 | 12-10-2009 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 | |
Seksualiteit |
niet *willen* klaarkomen? Kleinduimpje | 26 | 07-01-2005 22:20 |