![]() |
|
Enkel de penis erin steken is echte seks. En als jij pijn hebt bij het plassen en jeuk van onderen dan heb je een ontsteking. Het hoeft geen soa te zijn, maar je moet wel naar de dokter. Dat mag maandag, maar als je koorts krijgt moet je dit weekend nog. En zorg dat er condooms komen of ga aan de pil, want er zijn op deze manier genoeg meisjes per ongeluk zwanger geraakt
|
1) Laat het idee van 'echte seks' los. Vingeren is ook seks. Penetratie zonder klaarkomen is ook seks. Elke seksuele handeling is seks.
2) Bloeden en vliesjes? Holy shit. Klinkt alsof je vriend enorm ruw is geweest met zijn nagels. Ik krijg er plaatsvervangend pijn van. Vond je het überhaupt wel fijn wat hij deed? En gaf je dat ook aan? 3) Als je zo dom omgaat met vooorbehoedsmiddelen ga je ongewenst zwanger raken. Misschien niet deze keer, maar het zit eraan te komen. Houd je hoofd erbij. Je vriend stelt zich hier ook dom in op, overigens. 4) Ga naar de dokter. 5) Let op je grenzen. Seks is een activiteit die jij samen met iemand kan doen. Niet iets wat jij moet ondergaan. Zelfs de meest hardcore masochisten die ik ken zouden gillend wegrennen van zo gevingerd worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
ken 2 voorvocht kinderen... die ouders dachten ook dat als je maar even er in stopt je geen soa en niet zwanger kon raken.. 2x... dus nu hebben ze 2 kinderen. ongepland, geen geld, ruzie met ouders, geen vaste woon en verblijf plaats.. dus let op!
gebruik liefst condoom en de pil! heb je back up en veiliger tegen een soa |
![]() |
||
Citaat:
|
|