Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2016, 07:09
Anoniem pers123
Anoniem pers123 is offline
Hallo,

Mijn vriend heeft mij vorige week gevingerd en gebefd. 3 dagen later had ik erg veel pijn op toilet, ik had een soort piekend en brandend gevoel als ik moest plassen en ik bloedde ook. Af en toe kwam er ook een vliesje mee... Het was wel hard en hij had zijn nagels ook niet goed geknipt.
Deze week heb ik seks gehad met hem (terwijl het nog niet helemaal over was). Hij had ook geen condoom aan gedaan omdat het enkel de penis erin steken was, geen echte seks dus. Die nacht ben ik heel de nacht ziek geweest en heb de hele tijd op toilet gezeten. Nu, 4 dagen later, heb ik nog steeds last bij het plassen en jeukt mijn vagina heel hard... Ik kan er zelf niet van slapen.

Heeft al nog iemand dit meegemaakt? Zou het al meteen een soa kunnen zijn (hij is niet klaargekomen) of gewoon irritatie? En gaat dit van zichzelf weg of niet?

Ik weet echt niet wat te doen,
Bedankt

Laatst gewijzigd op 09-07-2016 om 07:34.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 07:21
Elin3
Elin3 is offline
Een SOA kan je al oplopen van huid op huid contact, dus zeker ook van penetratie (dat heeft niks met klaarkomen te maken).
De jeuk zou kunnen wijzen op een schimmelinfectie. Die kan je oplopen doordat je nadat jij seksueel actief geweest bent niet snel genoeg naar het toilet bent gegaan, of doordat je ondergoed draagt wat onvoldoende ademt (synthetische stof). Ziet je afscheiding er ook anders uit?
Het is lastig om zo te zeggen waar je last van hebt, maar als het aanblijft zou ik gewoon even langs de huisarts gaan. Onveilige seks kan een SOA opleveren en ook als het slechts een schimmelinfectie is kan de huisarts je verder helpen.

Ps. Ben jij wel aan de pil? Zo niet, wees dan heel voorzichtig met het hebben van onveilige seks! Ik gok zomaar dat je nog niet zwanger wil raken en er is zelfs al een kleine kans om zwanger te raken van zijn voorvocht (dus zonder dat hij klaarkomt loop je ook risico).
Oud 09-07-2016, 07:33
Anoniem pers123
Anoniem pers123 is offline
Ik ben tussendoor terwijl we bezig waren zelf naar toilet moeten gaan... Mijn afscheiding is niet anders buiten het heel af en toe bloeden op toilet.
Ik ben niet aan de pil, ik was gewoon totaal vergeten vragen een condoom aan te doen...
Zou het erg zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 07:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben tussendoor terwijl we bezig waren zelf naar toilet moeten gaan... Mijn afscheiding is niet anders buiten het heel af en toe bloeden op toilet.
Ik ben niet aan de pil, ik was gewoon totaal vergeten vragen een condoom aan te doen...
Zou het erg zijn?
Het is in elk geval heel onverstandig! De kans dat je zwanger raakt is klein, maar wel aanwezig... Hoe lang geleden is het dat je seks hebt gehad (in uren?). Binnen 72 uur zou je nog een MAP kunnen halen.

Als je iets belangrijks als een condoom vergeet is het misschien wel verstandig na te gaan denken over een ander type voorbehoedsmiddel.

Ben jij trouwens de eerste en/ of enige sekspartner van jouw vriend en weet je of jouw vriend SOA-vrij is.
Oud 09-07-2016, 09:18
Axel11
Axel11 is offline
Simpel: snel naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 09:39
Pluis
Pluis is offline
Enkel de penis erin steken is echte seks. En als jij pijn hebt bij het plassen en jeuk van onderen dan heb je een ontsteking. Het hoeft geen soa te zijn, maar je moet wel naar de dokter. Dat mag maandag, maar als je koorts krijgt moet je dit weekend nog. En zorg dat er condooms komen of ga aan de pil, want er zijn op deze manier genoeg meisjes per ongeluk zwanger geraakt
Oud 09-07-2016, 16:39
Dekaloog
Dekaloog is offline
1) Laat het idee van 'echte seks' los. Vingeren is ook seks. Penetratie zonder klaarkomen is ook seks. Elke seksuele handeling is seks.

2) Bloeden en vliesjes? Holy shit. Klinkt alsof je vriend enorm ruw is geweest met zijn nagels. Ik krijg er plaatsvervangend pijn van. Vond je het überhaupt wel fijn wat hij deed? En gaf je dat ook aan?

3) Als je zo dom omgaat met vooorbehoedsmiddelen ga je ongewenst zwanger raken. Misschien niet deze keer, maar het zit eraan te komen. Houd je hoofd erbij. Je vriend stelt zich hier ook dom in op, overigens.

4) Ga naar de dokter.

5) Let op je grenzen. Seks is een activiteit die jij samen met iemand kan doen. Niet iets wat jij moet ondergaan. Zelfs de meest hardcore masochisten die ik ken zouden gillend wegrennen van zo gevingerd worden.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 16:54
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Zeg, die vriend van jou? Ditch hem!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 17:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zeg, die vriend van jou? Ditch hem!
Misschien heeft TS zelf ook haar grenzen niet duidelijk aangegeven en ligt niet alle "schuld" bij haar vriend. Het lijkt me een beter idee als TS en haar vriend eens samen in gesprek gaan, uitmaken kan altijd nog.
Oud 09-07-2016, 18:18
bikinigek
bikinigek is offline
ken 2 voorvocht kinderen... die ouders dachten ook dat als je maar even er in stopt je geen soa en niet zwanger kon raken.. 2x... dus nu hebben ze 2 kinderen. ongepland, geen geld, ruzie met ouders, geen vaste woon en verblijf plaats.. dus let op!
gebruik liefst condoom en de pil! heb je back up en veiliger tegen een soa
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 23:20
Pervect
Pervect is offline
Sounds like mr crabs came along with Octo's home.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Sounds like mr crabs came along with Octo's home.
Wtf?!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 12:05
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ken 2 voorvocht kinderen... die ouders dachten ook dat als je maar even er in stopt je geen soa en niet zwanger kon raken.. 2x... dus nu hebben ze 2 kinderen. ongepland, geen geld, ruzie met ouders, geen vaste woon en verblijf plaats.. dus let op!
gebruik liefst condoom en de pil! heb je back up en veiliger tegen een soa
Dus te dom om te poepen EN om te neuken.
Oud 13-07-2016, 12:44
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Jups... Maar dat zie ik vaker voorbij komen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 22:27
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
In Vlaanderen is dat hetzelfde.

Regels voor berichten