Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2004, 11:28
Verwijderd
Ja ik sta een 5.4 voor wiskunde A12. Ben echt als de dood om te zakken op dit vak. Hoe bereiden jullie wiskunde voor? Maken jullie alle sommen uit het boek nog een keer of lezen jullie de theorie nog door? Of maak je alleen examenopgaven??? Of doe je dit allemaal?
Advertentie
Oud 24-04-2004, 11:44
Briseïs
Briseïs is offline
Ik lees sommige dingen, waarvan ik weet dat het niet echt meer weet nog ff door en maak examenopgaven. Maar ik maak me niet druk, ik sta een 8,2 voor wiskunde.
Oud 24-04-2004, 14:16
Pierreke
Pierreke is offline
Ik ben van plan om veel oude examens te maken, ook om vooral aan de vraagstelling te wennen. Volgens mijn docent is die namelijk anders dan op de SE's. Gewoon veel oefenen en uiteraard je theorie kennen. Ik verwacht veel lange lappen opgave-teksten, waar je dan zelf je benodigde gegevens uit moet halen. Ik vind dat irritant, dus daar ga ik ook aan werken. (pfff nog best veel te doen zie ik nu..
Oud 24-04-2004, 14:21
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
check maar es ff www.havovwo.nl voor de examenopgaves van de afgelopen jaren.... succes
Oud 24-04-2004, 14:28
heavinly
heavinly is offline
Zelfde probleem hier, ik sta een 5,9 en denk echt dat ik wiskunde echt helemaal ga verkloten. Ik ben nu bezig met de hele examenbundel door te werken, dus gewoon veel opgaves & oude examens maken.
Oud 25-04-2004, 00:42
Garfield
Garfield is offline
ik sta een 5.2 !
maar ik ben al sinds groep 4 van de basisschool geen licht in wiskunde, heb het gebombardeerd tot 'zakvak', dus ik geloof niet dat ik erg verbaasd ben als ik met een 4 voor dat vak slaag. Met een 2,8 ofzo heb ik nog een 4 dus ik moet wel echt alleen mijn naam opschrijven om onder de 4 uit te komen

zorgen dat dat het enige profielvak is en blijft waarvoor ik niet goed sta dan zou ik in theorie niet meer kunnen zakken.
Oud 25-04-2004, 11:50
Sasz
Sasz is offline
wij moeten nu examens uit de examenbundel maken. ik moet zeggen dat dit een erg goede oefening is. als je een onderdeel tegenkomt die je niet snapt, kun je dat nog weer een keer doornemen in je boek.
bovendien leer je zo hoe de vraagstelling is op het examen. best wel nuttig dus!
veel suc6 ermee!!
Oud 26-04-2004, 11:51
Snuitermans
Snuitermans is offline
Stof herhalen, doorlezen, GM en DT maken, daarna eens naar mijn examen katern kijken en dan moet het mogelijk zijn een mooi cijfer te halen.
Oud 27-04-2004, 18:09
miss Elise
miss Elise is offline
ik maak alleen nog de examensommen uit de examenbundel.
In het begin met mn boeken dr naast en daarna zonder theorieboeken.
Oud 29-04-2004, 15:01
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hihi.. ik sta nu een 5.8 op wiskunde... omg tis echt een kutvak.. Maar ik heb laatst een SE gemaakt (als herkansing) met alleen maar examenvragen van voorgaande jaren erin, en daar had ik een 5.5 op... dus das alweer positief.. hopelijk ga ik et zo halen... maar nou ja
gewoon examens van voorgaande jaren maken en oefenen oefenen oefenen en nog eens oefenen...

Nog een tip:
maak niet die van 2001-I of 2001-II want dat gaat helemaal nergens over. Dat was et eerste jaar vand e tweede fase en iedereen moest wel ff goed uit de test komen voor de regering ("de tweede fase is helemaal niet mislukt ") dus ik zou beginnen met 2002-I als ik jou was.. zitten ook rotopdragen in over frequenties enzoow (vet vaag) maar goed... issie wel handug!!

sterkte drmee!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
iemand die ook wiskunde haat
Oud 29-04-2004, 16:52
heavinly
heavinly is offline
Ik zie wiskunde helemaal niet meer zitten eigenlijk. Als ik ergens op kan zakken, dan zal dat 't worden ben ik bang.
Oud 08-05-2004, 14:31
Stff
Stff is offline
sta een 5.5 maar maak me dr niet echt druk over, ik leer de theorie, maak paar opgaven erbij en dan een proefexamen maken
Oud 09-05-2004, 21:52
liefje86
liefje86 is offline
oefenen oefenen en nog eens oefenen! en eindexamenopgaven maken.. ik denk dat dat de enige manier is om alles een beetje onder de knie te krijgen.. ik sta een 5,8 ofzoiets voor wiskunde.. pff als dat maar goed gaat!! suc6 in ieder geval!!
Oud 10-05-2004, 11:25
Balance
Balance is offline
Ik heb een behoorlijke wiskundeknobbel en hoef me dan ook weinig zorgen te maken voor dit vak. Ik sta een 8,2 en hoef dus maar een 2,8 te halen.
Toch bereid ik me gewoon goed voor op het examen.
Ik maak van alle onderdelen zo'n 10 oefenopgaven uit de examenbundel en waarschijnlijk nog 1 of 2 complete examens.
Voor de mensen die slecht zijn in wiskunde raad ik dat ook aan. Als je dan klaar bent met die examens en opgaven kun je kijken wat je fout hebt gedaan en van dat onderdeel nog meer opgaven maken.
Oud 10-05-2004, 14:26
Verwijderd
ik maak alle d-toetsen die in het boek staan nog een keer en ga daarna de examensommen maken. Verder heb ik voor mezelf alle regeltjes van elk hoofstuk en onderwerp nog een keer onder elkaar gezet.

Succes met leren
Oud 10-05-2004, 14:30
dwight88
dwight88 is offline
mijn leraar zei dat je het beste zo snel mogelijk moet beginnen aan examensommen, als je daaruit iets niet snapt (Bepaalde regels ofzo) dat je die dan moet gaan opzoeken.
Als je er dan niet uitkomt, Wisfaq

succes allemaal !!!
Oud 11-05-2004, 08:43
BCR
BCR is offline
Examenopgaves maken, examenopgaves maken, examenopgaves maken.
En als je met het boek Getal en Ruimte werkt, even de paarse bladzijdes doorlezen.

Dit was de tip van mijn wiskunde leraar.
Oud 11-05-2004, 11:18
Verwijderd
denk bij jezelf......wat is belangrijk:
-nominaal en binomiaal........
-recursie
-lineair programmeren
- standaardkansen bereken met de driehoek van pascal/ NCR

that's it.....
Oud 11-05-2004, 12:05
Mark1986
Mark1986 is offline
Welke hoofdstukken moeten we precies leren voor Wiskunde A12??

Ik dacht iets van:
- VWO2: 1,2,3,5,6
- EM3: 1,3,4
- EM4: 1,2,3,4
- EM5: 2, 4

Klopt dit ongeveer? In principe heb ik nooit veel problemen met Wiskunde, maar moet het natuurlijk wel een beetje leren..

Oh ja.. wij werken met de boeken Getal en Ruimte..
Oud 11-05-2004, 13:21
BCR
BCR is offline
Citaat:
Mark1986 schreef op 11-05-2004 @ 13:05 :
Welke hoofdstukken moeten we precies leren voor Wiskunde A12??

Ik dacht iets van:
- VWO2: 1,2,3,5,6
- EM3: 1,3,4
- EM4: 1,2,3,4
- EM5: 2, 4

Klopt dit ongeveer? In principe heb ik nooit veel problemen met Wiskunde, maar moet het natuurlijk wel een beetje leren..

Oh ja.. wij werken met de boeken Getal en Ruimte..
Volgens mij van EM5 ook Hoofdstuk 3. De rest weet ik niet uit mijn hoofd.

Maar dus van EM5 níet Dynamische Modellen, met de prooi-roofidercyclus enzo??
Oud 11-05-2004, 18:59
Sasz
Sasz is offline
jawel, van EM 5 moet je én hoofdstuk 3 én hoofdstuk 5 leren!
Oud 12-05-2004, 14:50
BCR
BCR is offline
Citaat:
Sasz schreef op 11-05-2004 @ 19:59 :
jawel, van EM 5 moet je én hoofdstuk 3 én hoofdstuk 5 leren!
H5 ook?? Maar das met matrices enzo..!
Oud 12-05-2004, 14:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 12-05-2004 @ 15:50 :
H5 ook?? Maar das met matrices enzo..!
Ik heb dat boek niet, maar kan wel vertellen dat grafen en matrices niet tot de examenstof behoort dit jaar.
Oud 12-05-2004, 16:46
Sasz
Sasz is offline
je zei zelf al dat EM 5 hoofdstuk 5 over de prooi-roofdieren gaat, dynamische modellen. dus wrom heb je t nu dan opeens over matrices??
EM 5 hoofdstuk 5 moet wel!
Oud 12-05-2004, 17:02
heavinly
heavinly is offline
Ik leer gewoon alles wat in Samengevat staat, neem aan dat dat wel goed is. (Maar eigenlijk maak ik gewoon zoveel mogelijk examens en zoek daarbij de theorie op als het nodig is).
Advertentie
Oud 12-05-2004, 19:31
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
heavinly schreef op 12-05-2004 @ 18:02 :
Ik leer gewoon alles wat in Samengevat staat, neem aan dat dat wel goed is. (Maar eigenlijk maak ik gewoon zoveel mogelijk examens en zoek daarbij de theorie op als het nodig is).
Denk dat dat de enige manier is om wiskunde te kunnen begrijpen.... gewoon veel oefenen! Als je al die standaardformules maar weet, wat er met de standaarafwijking gebeurt als....... en diffrentieren enzo (bah merk dat ik nog wel iets moet doen )

( zelfde als met M&O, je kan je helemaal kapot leren op de begrippen, maar de vragen waarbij je moet rekenen leveren de meeste punten op....)
Oud 12-05-2004, 19:40
miss Elise
miss Elise is offline
Citaat:
salieee schreef op 24-04-2004 @ 12:28 :
Ja ik sta een 5.4 voor wiskunde A12. Ben echt als de dood om te zakken op dit vak. Hoe bereiden jullie wiskunde voor? Maken jullie alle sommen uit het boek nog een keer of lezen jullie de theorie nog door? Of maak je alleen examenopgaven??? Of doe je dit allemaal?
je mag voor dit vak een 4 staan op je eindlijst he, als de rest van je profiel maar voldoende is. dan slaag je nog
Oud 12-05-2004, 20:43
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 12-05-2004 @ 20:31 :
Denk dat dat de enige manier is om wiskunde te kunnen begrijpen.... gewoon veel oefenen! Als je al die standaardformules maar weet, wat er met de standaarafwijking gebeurt als....... en diffrentieren enzo (bah merk dat ik nog wel iets moet doen )

( zelfde als met M&O, je kan je helemaal kapot leren op de begrippen, maar de vragen waarbij je moet rekenen leveren de meeste punten op....)
Yay ik had een 5,7 voor mn oefenexamen en dat is genoeg om te slagen.
Oud 12-05-2004, 21:22
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
heavinly schreef op 12-05-2004 @ 21:43 :
Yay ik had een 5,7 voor mn oefenexamen en dat is genoeg om te slagen.
haha ok dan!!!
Ik moet een 5,0 halen, hopen dat ik het red..... (klote linear-programmeren met 3 variabelen geef mij maar lekker veel normale verdeling, en een paar sommen over knikkers in een vaasje )
Oud 12-05-2004, 22:56
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 12-05-2004 @ 22:22 :
haha ok dan!!!
Ik moet een 5,0 halen, hopen dat ik het red..... (klote linear-programmeren met 3 variabelen geef mij maar lekker veel normale verdeling, en een paar sommen over knikkers in een vaasje )
Nee joh, lineair programmeren is het makkelijkste van allemaal.. Nouja, ongeveer dan. Ik vind de normale verdeling kutter..
Oud 13-05-2004, 09:05
Gevederde
Gevederde is offline
Wie kan mij helpen?
Ik zoek de formulekaart die je bij het vwo-WiB2 examen er bij mag houden. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Het is wel handig om te weten welke formules je uit je hoofd moeten leren en welke niet.
Oud 13-05-2004, 13:06
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-05-2004 @ 23:56 :
Nee joh, lineair programmeren is het makkelijkste van allemaal.. Nouja, ongeveer dan. Ik vind de normale verdeling kutter..
dan moeten we mekaar maar gaan helpen
het idee achter linear programmeren snap ik wel, ik krijg het alleen nooit voor mekaar om die 3e variabele weg te werken....
Oud 13-05-2004, 19:20
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Verie schreef op 13-05-2004 @ 10:05 :
Wie kan mij helpen?
Ik zoek de formulekaart die je bij het vwo-WiB2 examen er bij mag houden. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Het is wel handig om te weten welke formules je uit je hoofd moeten leren en welke niet.
Ander topic. Dit is voor WiA12.
Oud 13-05-2004, 19:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
heavinly schreef op 13-05-2004 @ 20:20 :
Is die formulekaart (of Wisforta) voor wiskunde A12 dan wel ergens te vinden?
Oud 13-05-2004, 20:46
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
heavinly schreef op 13-05-2004 @ 20:20 :

Ja dat vond ik zelf ook, maar de forumbaas was zo leuk om mijn topic te sluiten en mij hier naar te verwijzen. Erg slim
En dat terwijl boven deze topic Wi A12 staat.
Oud 13-05-2004, 20:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Verie schreef op 13-05-2004 @ 21:46 :
Ja dat vond ik zelf ook, maar de forumbaas was zo leuk om mijn topic te sluiten en mij hier naar te verwijzen. Erg slim
En dat terwijl boven deze topic Wi A12 staat.
Oh, dan heeft ze een klein foutje gemaakt. Maar deze topic gaat wél over wiskunde B.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=836860

Het is wel een topic over Wiskunde B1, dus ik weet niet of dat uitmaakt met die formulekaart.
Anders zou je zelf een topic over Wiskunde B2 kunnen starten, maar dan het liefst wel met íets meer vragen dan alleen die formulekaart, want dan ben je snel uitgepraat
Oud 13-05-2004, 21:04
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 21:50 :
Oh, dan heeft ze een klein foutje gemaakt. Maar deze topic gaat wél over wiskunde B.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=836860

Het is wel een topic over Wiskunde B1, dus ik weet niet of dat uitmaakt met die formulekaart.
Anders zou je zelf een topic over Wiskunde B2 kunnen starten, maar dan het liefst wel met íets meer vragen dan alleen die formulekaart, want dan ben je snel uitgepraat
Okee, dank je voor de tip. Ik heb een nieuw topic gemaakt
Oud 14-05-2004, 14:41
BCR
BCR is offline
Citaat:
Sasz schreef op 12-05-2004 @ 17:46 :
je zei zelf al dat EM 5 hoofdstuk 5 over de prooi-roofdieren gaat, dynamische modellen. dus wrom heb je t nu dan opeens over matrices??
EM 5 hoofdstuk 5 moet wel!
Omdat in H5 én Dynamische modellen én matrices voorkomen.
Oud 14-05-2004, 15:53
dwight88
dwight88 is offline
en matrices vragen ze nooit op examens (nog niet tegengekomen iig)
Oud 14-05-2004, 17:03
Verwijderd
Ik weet niet of het al gezegd is maar schrijf op je examen alles maar dan ook echt alles op wat je weet van de som. Alleen al wat getallen overnemen en in een bepaald schemaatje zetten of gewoon even opschrijven waar welk getal voor staat, levert je al punten op. Heel veel dingen leveren je punten op.

Als je een som hebt bijvoorbeeld (weet ik veel, ik verzin maar wat): je hebt een groep mannen. 58% hiervan heeft blond haar. Dit zijn 580 mannen. De rest heeft allemaal bruin haar. Hoeveel mannen met bruin haar zijn er dan in de totale groep mannen.

Als jij dan opschrijft:

blond
58%=580

Alléén dat levert je al punten op. Dus mijn tip: schrijf alles op wat je weet en als je niks weet schrijf dan iets op wat je denkt, misschien is het nog goed ook, je weet het maar nooit.
Oud 15-05-2004, 19:02
Atje85
Atje85 is offline
Controleren ze ook of je iets(bijv. een extra formule ofzo, of uitleg) op je formulekaart hebt neergezet trouwens?????
Oud 15-05-2004, 19:34
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 15-05-2004 @ 20:02 :
Controleren ze ook of je iets(bijv. een extra formule ofzo, of uitleg) op je formulekaart hebt neergezet trouwens?????
Je kunt het beter gewoon in je GR zetten.
Oud 16-05-2004, 09:44
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 15-05-2004 @ 20:34 :
Je kunt het beter gewoon in je GR zetten.
jup want daar MOGEN ZE NIET AANKOMEN

dit komt hier vandaan:

Grafische rekenmachine
De grafische rekenmachine dient te zijn van een door de CEVO goedgekeurd merk en type.

Goedgekeurd zijn:
- Casio cfx 9850Gplus
- Hewlett Packard 38G en 39G
- Sharp EL 9600; EL 9650* en EL 9900*
- Texas Instruments 83 (Plus) en 83 Plus Silver Edition
- Texas Instruments 84 Plus** en 84 Plus Silver Edition**
* toegevoegd door de redactie van Het Examenblad, overeenkomstig de septembermededeling.
** toegevoegd op verzoek van de CEVO, 15 januari 2004.

Van alle merken zijn ook lagere typen toegestaan. Wel dient daarbij bedacht te worden dat het mogelijk is dat een lager type in een uitzonderlijk geval onvoldoende capaciteit bij een bepaalde vraag blijkt te hebben.
Een fabrikant of diens wettige vertegenwoordiger kan een apparaat van een ander merk dan wel ander type voor goedkeuring aan de CEVO voorleggen. De CEVO zal een dergelijk apparaat beoordelen vanuit de gezichtspunten:
- passendheid bij de ontwikkeling in de centrale examens;
- vermijding van een onbedoeld voordeel voor een kandidaat die een dergelijk apparaat gebruikt.

Verder geldt het volgende.
a. Een grafische rekenmachine mag tijdens het examen niet op het lichtnet worden aangesloten of met andere apparatuur worden verbonden.
b. Het is een kandidaat niet toegestaan tijdens het examen gebruik te maken van de grafische rekenmachine van een andere kandidaat.
c. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen.

Als een school een slechtziende kandidaat heeft die noodzakelijke waarnemingen in het afleesvenster niet kan uitvoeren, kan de directeur een maatregel nemen om bij de afname van het examen met deze handicap rekening te houden. Hij deelt deze maatregel mee aan de inspectie.

Grafische rekenmachine bij de economische vakken havo/vwo

Vanaf het examenjaar 2004 is de grafische rekenmachine ook toegestaan bij de economische vakken havo/vwo. Hieronder de toelichting uit de regeling CEVO-03-199.

De GR wordt bij de economische vakken om praktische redenen toegestaan. Vrijwel alle kandidaten hebben een dergelijk apparaat bij wiskunde nodig en zijn er al aan gewend. Op veel scholen wordt de GR bij het schoolexamen gebruikt en het ligt dan voor de hand de GR ook bij het centraal examen te gebruiken. Nodig is het apparaat bij de economische vakken niet. Het examen kan ook heel goed met een gewone rekenmachine gemaakt worden, en de havo CM-kandidaat die geen GR heeft, hoeft er voor het c.e. niet een aan te schaffen.
Bij het vak Management en organisatie zal het formuleblad bij het examen verstrekt blijven worden.
Oud 17-05-2004, 14:34
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 16-05-2004 @ 10:44 :
jup want daar MOGEN ZE NIET AANKOMEN

dit komt hier vandaan:

Grafische rekenmachine
De grafische rekenmachine dient te zijn van een door de CEVO goedgekeurd merk en type.

Goedgekeurd zijn:
- Casio cfx 9850Gplus
- Hewlett Packard 38G en 39G
- Sharp EL 9600; EL 9650* en EL 9900*
- Texas Instruments 83 (Plus) en 83 Plus Silver Edition
- Texas Instruments 84 Plus** en 84 Plus Silver Edition**
* toegevoegd door de redactie van Het Examenblad, overeenkomstig de septembermededeling.
** toegevoegd op verzoek van de CEVO, 15 januari 2004.

Van alle merken zijn ook lagere typen toegestaan. Wel dient daarbij bedacht te worden dat het mogelijk is dat een lager type in een uitzonderlijk geval onvoldoende capaciteit bij een bepaalde vraag blijkt te hebben.
Een fabrikant of diens wettige vertegenwoordiger kan een apparaat van een ander merk dan wel ander type voor goedkeuring aan de CEVO voorleggen. De CEVO zal een dergelijk apparaat beoordelen vanuit de gezichtspunten:
- passendheid bij de ontwikkeling in de centrale examens;
- vermijding van een onbedoeld voordeel voor een kandidaat die een dergelijk apparaat gebruikt.

Verder geldt het volgende.
a. Een grafische rekenmachine mag tijdens het examen niet op het lichtnet worden aangesloten of met andere apparatuur worden verbonden.
b. Het is een kandidaat niet toegestaan tijdens het examen gebruik te maken van de grafische rekenmachine van een andere kandidaat.
c. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen.

Als een school een slechtziende kandidaat heeft die noodzakelijke waarnemingen in het afleesvenster niet kan uitvoeren, kan de directeur een maatregel nemen om bij de afname van het examen met deze handicap rekening te houden. Hij deelt deze maatregel mee aan de inspectie.

Grafische rekenmachine bij de economische vakken havo/vwo

Vanaf het examenjaar 2004 is de grafische rekenmachine ook toegestaan bij de economische vakken havo/vwo. Hieronder de toelichting uit de regeling CEVO-03-199.

De GR wordt bij de economische vakken om praktische redenen toegestaan. Vrijwel alle kandidaten hebben een dergelijk apparaat bij wiskunde nodig en zijn er al aan gewend. Op veel scholen wordt de GR bij het schoolexamen gebruikt en het ligt dan voor de hand de GR ook bij het centraal examen te gebruiken. Nodig is het apparaat bij de economische vakken niet. Het examen kan ook heel goed met een gewone rekenmachine gemaakt worden, en de havo CM-kandidaat die geen GR heeft, hoeft er voor het c.e. niet een aan te schaffen.
Bij het vak Management en organisatie zal het formuleblad bij het examen verstrekt blijven worden.
w0000000000000t
Oud 17-05-2004, 14:40
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb al allerlei programma's van mijn wiskundeleraar gekregen.
Oud 17-05-2004, 15:18
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
salieee schreef op 24-04-2004 @ 12:28 :
hulp nodig?
Oud 17-05-2004, 19:32
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 17-05-2004 @ 15:34 :
w0000000000000t
wij konden het zelf niet geloven, dus zijn we naar onze examencoordinator gegaan, want dr staat dan wel dat ze niets mogen wissen (= wel kijken), met de vraag wat ze dan onder fraude verstaan. (Bijv. bij M&O formules o.i.d., of bij wiskunde de standaardregels voor diffrentieren zegmaar).
Als er beperkingen waren aan het gebruik zou hij vandaag bellen, nog niks gehoord
Oud 18-05-2004, 13:44
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 17-05-2004 @ 15:40 :
Ik heb al allerlei programma's van mijn wiskundeleraar gekregen.
zoals? wij helemaal niks, maar wat de leraar er bij jou instopt, kan ik er zelf natuurlijk ook indouwen als hij het zelf doet zal 't wel goedgekeurd zijn dat die bepaalde dingen erin staan
Oud 18-05-2004, 16:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 18-05-2004 @ 14:44 :
zoals? wij helemaal niks, maar wat de leraar er bij jou instopt, kan ik er zelf natuurlijk ook indouwen als hij het zelf doet zal 't wel goedgekeurd zijn dat die bepaalde dingen erin staan
Aantal programma's waarmee je snel wat standaard dingen kutn controleren, zoals de ABC-formule. En die kun je er dus alleen i8nzetten als je iemand kent die ze heeft.
Oud 18-05-2004, 18:19
Elle baby!
Elle baby! is offline
Citaat:
Garfield schreef op 25-04-2004 @ 01:42 :
ik sta een 5.2 !
maar ik ben al sinds groep 4 van de basisschool geen licht in wiskunde, heb het gebombardeerd tot 'zakvak', dus ik geloof niet dat ik erg verbaasd ben als ik met een 4 voor dat vak slaag. Met een 2,8 ofzo heb ik nog een 4 dus ik moet wel echt alleen mijn naam opschrijven om onder de 4 uit te komen

zorgen dat dat het enige profielvak is en blijft waarvoor ik niet goed sta dan zou ik in theorie niet meer kunnen zakken.
Ik heb precies hetzelfde, je mag een 1,8 halen, dan sta je een 3.5 en das een 4 Ik heb ook een zakvak idd, alleen ff wel economie halen dan he

Regels voor berichten