Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
check maar es ff www.havovwo.nl voor de examenopgaves van de afgelopen jaren.... succes
|
![]() |
|
mijn leraar zei dat je het beste zo snel mogelijk moet beginnen aan examensommen, als je daaruit iets niet snapt (Bepaalde regels ofzo) dat je die dan moet gaan opzoeken.
Als je er dan niet uitkomt, Wisfaq succes allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dus van EM5 níet Dynamische Modellen, met de prooi-roofidercyclus enzo??
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ( zelfde als met M&O, je kan je helemaal kapot leren op de begrippen, maar de vragen waarbij je moet rekenen leveren de meeste punten op....) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet een 5,0 halen, hopen dat ik het red..... (klote linear-programmeren met 3 variabelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() het idee achter linear programmeren snap ik wel, ik krijg het alleen nooit voor mekaar om die 3e variabele weg te werken.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja dat vond ik zelf ook, maar de forumbaas was zo leuk om mijn topic te sluiten en mij hier naar te verwijzen. Erg slim ![]() En dat terwijl boven deze topic Wi A12 staat. |
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=836860 Het is wel een topic over Wiskunde B1, dus ik weet niet of dat uitmaakt met die formulekaart. Anders zou je zelf een topic over Wiskunde B2 kunnen starten, maar dan het liefst wel met íets meer vragen dan alleen die formulekaart, want dan ben je snel uitgepraat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dit komt hier vandaan: Grafische rekenmachine De grafische rekenmachine dient te zijn van een door de CEVO goedgekeurd merk en type. Goedgekeurd zijn: - Casio cfx 9850Gplus - Hewlett Packard 38G en 39G - Sharp EL 9600; EL 9650* en EL 9900* - Texas Instruments 83 (Plus) en 83 Plus Silver Edition - Texas Instruments 84 Plus** en 84 Plus Silver Edition** * toegevoegd door de redactie van Het Examenblad, overeenkomstig de septembermededeling. ** toegevoegd op verzoek van de CEVO, 15 januari 2004. Van alle merken zijn ook lagere typen toegestaan. Wel dient daarbij bedacht te worden dat het mogelijk is dat een lager type in een uitzonderlijk geval onvoldoende capaciteit bij een bepaalde vraag blijkt te hebben. Een fabrikant of diens wettige vertegenwoordiger kan een apparaat van een ander merk dan wel ander type voor goedkeuring aan de CEVO voorleggen. De CEVO zal een dergelijk apparaat beoordelen vanuit de gezichtspunten: - passendheid bij de ontwikkeling in de centrale examens; - vermijding van een onbedoeld voordeel voor een kandidaat die een dergelijk apparaat gebruikt. Verder geldt het volgende. a. Een grafische rekenmachine mag tijdens het examen niet op het lichtnet worden aangesloten of met andere apparatuur worden verbonden. b. Het is een kandidaat niet toegestaan tijdens het examen gebruik te maken van de grafische rekenmachine van een andere kandidaat. c. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen. Als een school een slechtziende kandidaat heeft die noodzakelijke waarnemingen in het afleesvenster niet kan uitvoeren, kan de directeur een maatregel nemen om bij de afname van het examen met deze handicap rekening te houden. Hij deelt deze maatregel mee aan de inspectie. Grafische rekenmachine bij de economische vakken havo/vwo Vanaf het examenjaar 2004 is de grafische rekenmachine ook toegestaan bij de economische vakken havo/vwo. Hieronder de toelichting uit de regeling CEVO-03-199. De GR wordt bij de economische vakken om praktische redenen toegestaan. Vrijwel alle kandidaten hebben een dergelijk apparaat bij wiskunde nodig en zijn er al aan gewend. Op veel scholen wordt de GR bij het schoolexamen gebruikt en het ligt dan voor de hand de GR ook bij het centraal examen te gebruiken. Nodig is het apparaat bij de economische vakken niet. Het examen kan ook heel goed met een gewone rekenmachine gemaakt worden, en de havo CM-kandidaat die geen GR heeft, hoeft er voor het c.e. niet een aan te schaffen. Bij het vak Management en organisatie zal het formuleblad bij het examen verstrekt blijven worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als er beperkingen waren aan het gebruik zou hij vandaag bellen, nog niks gehoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|