Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Echt een goede eerste aflevering van het seizoen!
Heb vol spanning gekeken, gebeurde echt veel dingen. Vooral dat met Romano was wel even schrikken, maar toch ook wel weer te verwachten. Ben benieuwd wat dit seizoen ons gaat brengen ![]() Ik had gedacht dat die wisseling van cast wel vervelend zou zijn, was bij Chicago Hope wel het geval. Maar dat valt uiteindelijk erg meej, vooral omdat er nog wel oude verhaallijnen zijn die verder doorgaan. Oftewel, vol ongeduld wachten op de volgende aflevering ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vond de aflevering gister helemaal geweldig!
Alleen,...kheb toch nog ff 'n vraagje, Romano verloor toch zijn arm door de propellers van die helicopter?? Maar zit er propellers voor op 'n helicopter? ik dacht nl alleen op de bovenkant ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was zeker een ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
het begin van het virus was de aflevering waar het mee stopte
![]() er kwam een gezin binnen met 2 kinderen die waren in dat land geweest (waar je die aap zag) en hebben dat virus opgelopen. 1 van die twee kinderen (het meisje) overleed eraan
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Misschien kun je hem downloaden van internet of zo? Zo niet, hier een paar links waar veel info + pics van de aflevering staan, mocht het je interesseren: Waarschuwing: onderstaande sites bevatten GIGANTISCH veel spoilers ![]() ![]() http://pub80.ezboard.com/feruditionf...picID=49.topic http://www.erheadquarters.com/episodes/09/9180.htm http://www.weavered.com/chaoscaps.html http://er_multimedia.metropoliglobal...cap_090101.php |
![]() |
|
OMG die arm van Romano!!
![]() en die ene engelse eikel. bah zeg. de hele tijd lopen zeiken op die vrouwelijke dokter uit amerika (kweet haar naam niet ![]() ![]() verder spannende aflevering! ![]()
|
DARN IT ALL!!!!!!!!
wat heeft de wereld tegen mij! eindelijk weer ER en dan is het op donderdag avond! de enige avond dat ik niet thuis ben (of kan blijven)! moet ik maar eens met de videorecorder overweg kunnen ach ja maar hij was dus leuk? wanneer word het herhaalt? dat gebeurt toch altijd? can someone tell me please /??? xoxo Carmen
|
![]() |
als ik het goed gelezen hebben herhalen ze het seizoen van de zomer,... moet je ff zoeken op www.nederland2.nl
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dit is toch seizoen 9?
||
Citaat:
ik kan dus absoluut niet tegen zulke dingen.. ![]() ik zat niet lekker naar alle dramatische gebeurtenissen rondom virus te kijken en toen opeens.. HAK!
|
Verwijderd
|
heeeerlijke aflevering! ik heb echt genoten hehe. kvond um wel een beetje chaotisch, soms moeilijk te volgen, ik denk ook dat dat komt omdat ik me die laatste aflevering niet meer kan herrinneren (behalve dan de begrafenis van Mark). nja...
na een half jaar elke dag ER op Net5 nou weer terug naar 1x per week. en idd, de donderdagavond vind ik minder leuk dan de vrijdag. ik had echt de hele gids doorgespit of ER nou kwam, zag ik um uiteindelijk bij ned2 staan op donderdag! had ik niet verwacht ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
ja ben ook wel benieuwd.
( Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwjah, de enige arts die hem had kunnen opereren en waar ie dan ook nog respect voor had was dokter Greene... maar helaas.. toch mis ik wel veel oudere garde hoor.. die Pratt vind ik maar een vervelend kotertje. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |