Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 20:22
Loesje
Loesje is offline
Hebben jouw ouders de ouders van je vriend/vriendin al ontmoet?

zo ja, na hoeveel tijd, hoe ging het?

vertel vertel
Oud 31-05-2004, 21:25
Arox
Arox is offline
Citaat:
Loesje schreef op 31-05-2004 @ 21:22 :
Hebben jouw ouders de ouders van je vriend/vriendin al ontmoet?

zo ja, na hoeveel tijd, hoe ging het?

vertel vertel
Mijn moeder heeft 1keer de ouders van een ex ontmoet hoe dat afliep weet ik niet. Ik zat al boven op haar kamer
Oud 31-05-2004, 21:45
Drez
Drez is offline
zijn vader was mijn leraar op de basisschool dus ze kenden elkaar al een beetje. en de rest ben ik vergeten.
Oud 31-05-2004, 22:28
ida
ida is offline
ze hebben mekaar al een aantal keer ontmoet. mijn schoonouders zijn wat anders dan de mijne omdat dit alles voor hun de eerste keer is...
ik heb ze gewoon uitgenodigd op mijn verjaardag en verder hebben ze wel es wat afgesproken. (1e keer na een maand of 5?)

met mn ex ging t allemaal veel sneller. zijn ouders waren ook hele sociale mensen. zijn meteen geweest en kwamen heel vaak over de vloer ed. maarja.... zoals ik al es eerder zei jammer dat het niet de ouders van mn huidige vriend waren
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:57
Verwijderd
Yup, ze zijn elkaar een paar keer tegengekomen en daarna toen ik enmn vriend een jaar hadden zijn zijn we met bijde ouders uit eten gegaan (waarna zij voor ons betaalden... jaja, slim!)
Het ging goed.. voor zover ik weet, ze mogen elkaar wel maar hebben elkaar tot nu toe nog niet echt weer gezien.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 05:31
Verwijderd
eh, nou ja al vrij snel, ze hadden elkaar sowieso wel ontmoet als mijn ouders mij kwamen halen, of dat zijn ouders mijn vriend ophaalden

maar na ongeveer 1.5 op 2e kerstdag zijn mijn ouders een keer een kopje koffie blijven drinken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 06:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Uhm, mijn moeder en zijn moeder hebben elkaar misschien 3x gezien, bij het wegbrengen toen ik en het zusje van mijn vriend (mijn beste vriendin) samen op vakantie gingen.
Verder hebben mijn en zijn ouders nog niet echt kennis gemaakt... Dat bedachten ik en mijn vriend pas geleden. Misschien toch maar een keertje doen, na bijna 1 jaar en 4 maanden...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:09
Verwijderd
binnenkort gaan we eens met z'n allen uiteten, rond de tijd dat we een half jaar samen zijn. ik zal laten weten hoe het ging

xxx
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:30
angel-nieke
angel-nieke is offline
onze vaders werken bij elkaar en onze moeders komen elkaar vaak tegen... verder wonen we in een dorp dus ken je elkaar wel...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 09:33
luchtballon
luchtballon is offline
Ja, vorige week
Na bijna 8 maanden, maar ze ontmoette elkaar vooral nu omdat ik bijna op vakantie ga met mijn vriend en ouders, en hij gaat straks ook met ons mee, en dan willen ze toch wel weten wat voor mensen het nou zijn. En ja natuurlijk waren ze ook wel gewoon nieuwsgierig

Oh, na 2 maanden heeft mijn moeder zijn moeder ook even gezien toen ze mij kwam ophalen, maar dat was niet meer dat even handje schudden.

Maar vorige week was het dus wel gezellig. Mijn en zijn ouders konden het wel goed vinden en ze praatten wel veel, alleen wilde mijn vriend graag snel naar huis want hij was het hele weekend weggeweest en moest nog leren voor z'n examens. Maarja. Ik mag nog steeds mee op vakantie dus z'n ouders zullen wel in de smaak gevallen zijn
Oud 01-06-2004, 09:34
Circles
Circles is offline
mn ma vond haar ouders geschift, en ik ook
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:01
Stefanie
Stefanie is offline
Niet ontmoet en dat vind ik ook niet zo nodig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:21
Gothic
Gothic is offline
M'n moeder was ook mee op vakantie toen ik hem ontmoet heb... Mijn vader is ergens in januari ff meegegaan om m'n vriend op te halen en vervolgens gingen we naar de film en uit eten... toen hebben m'n vader en zijn ouders elkaar ff gesproken. Ik geloof dat ze elkaar allemaal wel aardig vinden .
Oud 01-06-2004, 10:37
Verwijderd
Ja, geen idee meer wanneer dat was, ik dank bijna 2 jaar geleden.

Het ging op zich wel goed. Alleen bleven ze elkaar telkens 'u' noemen...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:51
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
auw die van mijn eerste vriend hebben elkaar meteen ontmoet.....dat bleken kennissen van heel lang geleden te zijn

Ja die van me 2e vriend vonden ze vaag (maar wel aardig)

en van me laatste vriend hebben mijn ouders die van hem nooit ontmoet(maar die relatie duurde ook niet zo lang)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:59
Verwijderd
na 3 weken leerde ze mekaar kennen.
Ik bleef de avond voor pasen bij hem slapen maar moest de volgende dag om 10 uur thuis zijn op te helpen met het ontbijt. Maar ik had zn wekker uitgegooit dus heb me verslapen, toen hoorde ik mn moeder ineens in de hal staan bij hem ze kwam me halen (ik had haar die week laten zien waar hij woont).
Sindsdien gaan onze vaders naar concerten en onze moeders naar de nagelstudio en sauna ect. Die kunnen het wel met mekaar vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:32
snoopy
snoopy is offline
Mijn moeder heeft de moeder van m'n vriend ontmoet (mijn vader is dood, en zijn ouders zijn gescheiden) toen ik met m'n vriend en zijn moeder op vakantie ging en mij moeder ons naar schiphol bracht.
Oud 01-06-2004, 11:35
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
mijn moeder heeft haar moeder wel een keer gesproken voorgesteld meer niet.. heb nu 8 maanden.. krijg 17 juni uitslag van examen zal ik haar ouders ook moet uitnodiggen?

gegroet
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:43
Verwijderd
Het wordt eigenlijk wel eens tijd. Na 18 maanden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:52
zus en zo
zus en zo is offline
Mn ouders hebben de vader en stiefmoeder van mn vriend 2 keer ontmoet, 1 keer ff vlug, en 1 keer op de verjaardag van mn vriend. Het is nog een beetje wennen geloof ik, voor ons allemaal

Mn vriend heeft op het moment niet zo'n goed contact met zn moeder, en de vriend van die moeder is een beetje... nou ja, laten we het houden op vreemd. Dus of mn ouders die 2 ooit zullen ontmoeten...ik zou het niet durven zeggen
Oud 01-06-2004, 11:54
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
bij mijn eerste vriend ging dat eigelijk allemaal heel makkelijk enzo. Mijn moeder mocht zijn ouders ook heel erg en anderes om ook. Meestal als ze een van ons kwamen ophalen dan was het altijd nog wat drinken enzo vet gezellig.

Bij men 2e vriend die hebben ze eigelijk nooit gezien of gesproken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:56
Arwyn
Arwyn is offline
Ze hebben elkaar nooit ontmoet.
Maar dat vond ik ook niet echt nodig na 2 maand...
Oud 01-06-2004, 12:18
cyntha
cyntha is offline
Ze hebben elkaar nooit ontmoet. Dat vond ik ook niet nodig, daarvoor hadden we tekort.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 14:08
Jules
Jules is offline
Nee ze hebben elkaar niet ontmoet. Lijkt me ook echt een hel, als ik daarbij moet zijn.. ik zie mijn ouders zichzelf al helemaal voor lul zetten maar het zal toch ooit moeten, en een keer uit eten na een jaar ofzo is helemaal niet zo'n slecht idee
Oud 01-06-2004, 14:34
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ze hebben elkaar zo al eens in de vlugte gezien, ik en mijn vriend wonen wel een eindje uit elkaar, en als zijn pa hem dan bij mij thuis afzet dan wuifen ze eens naar elkaar ofzo !!

Niet veel anders dan dat !! Zijn nu bijna 9 maand samen, maar vind het eigenlijk nog niet nodig dat ze elkaar beter leren kennen !! Is nog te vroeg
Oud 01-06-2004, 14:47
Verwijderd
Nee, tot op heden heb ik het allemaal nog zorgvuldig gescheiden weten te houden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:01
Verwijderd
nog voordat we iets hadden kenden ze hem al. ik hoefde alleen nog maar subtiel te vertellen dat ie wat vaker over de vloer zou komen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:30
Sade
Sade is offline
Nee, mijn ouders hebben nog niet handjes geschudt met m'n schoonmoeder. Maar m'n ouders weten wel wie ze is. Volgens durven ze niet gewoon even op haar af te stappen en zich voor te stellen
Oud 01-06-2004, 16:49
Barbietjuh
Barbietjuh is offline
haha al best wel vaak! ten eerste... mijn vriend is ook mijn buurjongen (zitten 9 huizen) tussen, onze moeders zijn collega's (geven allebei les aan dezelfde school) en zo af en toe drinken ze een borrel met elkaar, of op verjaardagen van mijn ouders of zijn ouders...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:55
Dzjes
Dzjes is offline
Nog niet echt..wel al eens kort aan de telefoon gepraat, maar voor de rest hebben ze nog niet echt een lange conversatie met elkaar gevoerd ofzo, (ik denk zelfs niet dat ze elkaar al gezien hebben)
ohjah,we zijn nu al bijna 2jr samen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:09
Qimm
Qimm is offline
dat gaat nog wel even duren (veel afstand) Maar zijn ouders willen langskomen als ik jarig ben (augustus pas) dus dan zal dat de eerste keer wel zijn.
Oud 01-06-2004, 21:29
PardonMe
PardonMe is offline
Ja dat is alweer een tijd geleden..
Weet al niet eens meer wanneer ze elkaar voor het eerst gezien hebben..

Maar de vader van mijn vriend heb ik nog een jaar als docent gehad op het vwo, en mijn broertje heeft ook les van hem gehad..
Mijn ouders zijn een keer daar op visite gegaan met een verjaardag ofzo.. Ik weet het al niet eens meer!

Ze kunnen het in ieder geval goed met elkaar vinden, dat is een ding dat zeker is.
Gelukkig maar! Maar zijn ouders zijn cool en nou vooruit dan maar, de mijne ook wel een beetje
Oud 01-06-2004, 22:06
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-06-2004 @ 15:47 :
Nee, tot op heden heb ik het allemaal nog zorgvuldig gescheiden weten te houden.
Ja, ik dus ook! Maar is ook makkelijk als je op kamers woont. Ik heb zijn ouders pas 1 keer ontmoet, en hij de mijne 2 keer. En dat na 4 maanden... Dus dat ouders meeten zou nog wel heeeeeel lang duren.
Oud 01-06-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef op 01-06-2004 @ 23:06 :
Ja, ik dus ook! Maar is ook makkelijk als je op kamers woont. Ik heb zijn ouders pas 1 keer ontmoet, en hij de mijne 2 keer. En dat na 4 maanden... Dus dat ouders meeten zou nog wel heeeeeel lang duren.
Met ouders ontmoeten heb ik geen probleem, dat doe ik zelfs juist graag. Kan ik ze even goed inpalmen met mijn stralende verschijning en indrukwekkende CV

Nah just kidding, maar ik ontmoet ze wel graag. Ik wil weten wie ze zijn en wat ze doen. Maar ouders die ouders ontmoeten? Dat zie ik nog niet snel gebeuren, dat is wel heel erg persoonlijk en familiaal, en daar heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan. Ik ben niet zo van de serieuze relaties.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:24
biep
biep is offline
na 5 maanden oid gingen onze ouders elkaar ontmoeten.
was welleuk geloof ik, niet veel meegekregen wij zaten boven.
Oud 02-06-2004, 10:29
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
biep schreef op 02-06-2004 @ 00:24 :
na 5 maanden oid gingen onze ouders elkaar ontmoeten.
was welleuk geloof ik, niet veel meegekregen wij zaten boven.
jouw avatar is cool!!!
Oud 02-06-2004, 10:44
Verwijderd
Mijn ouders hebben de ouders van mijn vriend al een paar keer ontmoet. Vorig jaar juli was het de eerste keer dat ze alle 4 bij elkaar waren (mijn vriend en ik waren toen op vakantie). Daarna nog een paar keer, en 2 weken geleden (een paar dagen voor mijn verjaardag) hebben we ze voor het eerst echt bij elkaar gezien, was wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:58
Verwijderd
Mijn ouders en zijn ouders komen bij elkaar op verjaardagen enzo en ze zijn samen met mij, mijn vriend, mijn vriend zn oom en tante, de jongen die met ons in de band speelt en daar de ouders van naar een concert van Boudewijn de Groot geweest
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:31
Verwijderd
Ja, ik weet niet na hoeveel tijd . Paar maanden ofzo? Het ging, nouja, gewoon, vriendelijk & beleefd zeg maar, was ook maar heel eventjes.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
de eertse keer was tijdens het boodschappen doen ofzo. Later kwamen ze ook mijn verjaardag en ze hebben wel eens samen gegeten.
Oud 02-06-2004, 18:38
Verwijderd
Ik zou niet meer weten na hoeveel tijd dat was...voor zo ver ik weet ging het prima. De eerste keer gingen mijn ouders 'op visite' bij zijn ouders. Daarna hebben ze elkaar wel eens gezien op verjaardagen van m'n vriend en mij.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:09
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Mijn vader al na 2 dagen -> hij moest me brengen (mijn vriend woont ongeveer 160 km verderop)

Mijn moeder én vader gingen samen langs na ongeveer 2 maanden. Mijn vader komt me 1x in de viertien dagen halen/brengen dus dan zien ze elkaar wel.

Volgens mij kunnen ze het wel vinden met elkaar?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 12:36
Vlammy
Vlammy is offline
Haha, toen mijn vader de moeder van mijn ex ontmoette, klikte het zo goed dat ze maar meteen besloten te trouwen na vijf maanden!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 13:49
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Vlammy schreef op 05-06-2004 @ 13:36 :
Haha, toen mijn vader de moeder van mijn ex ontmoette, klikte het zo goed dat ze maar meteen besloten te trouwen na vijf maanden!
Zo, dat lijkt me best een kutsituatie. Of valt dat wel mee?
Oud 05-06-2004, 13:53
ilse
ilse is offline
Citaat:
Vlammy schreef op 05-06-2004 @ 13:36 :
woh... en nu?? hoe is dat dan? zie je je ex dan ook niet heel veel?
Oud 05-06-2004, 15:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
uhm..zijn ouders weten hoe mijn ouders eruit zien, maar andersom niet en we hebben al 11 maanden *schaam schaam*
Oud 05-06-2004, 15:54
Vlammy
Vlammy is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 05-06-2004 @ 14:53 :
woh... en nu?? hoe is dat dan? zie je je ex dan ook niet heel veel?
Nou, we woonden toen we nog wat hadden inderdaad samen, maar toen het uitging ben ik naar mijn moeder verhuisd, en hij is op zichzelf gaan wonen. Ik zie hem dus nauwelijks meer.

Maar het is idd een kutsituatie...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:27
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Vlammy schreef op 05-06-2004 @ 16:54 :
Nou, we woonden toen we nog wat hadden inderdaad samen, maar toen het uitging ben ik naar mijn moeder verhuisd, en hij is op zichzelf gaan wonen. Ik zie hem dus nauwelijks meer.

Maar het is idd een kutsituatie...
dat is wel een hele speciale ontmoeting. Maar ook een ontmoeting die je als kind volgens mij echt totaal NIET wil!
Oud 05-06-2004, 16:49
annetjuh
annetjuh is offline
I'm happy single

mijn de ouders van mijn ex hebben ze nooit gezien
Oud 05-06-2004, 20:56
sientjuh
sientjuh is offline
Alleen mijn moeder heeft al kennis gemaakt met de ouders van mijn vriend, toen ze me op kwam halen heeft ze even handje geschud met vriend's vader. Toen een paar dagen later zijn moeder me op kwam halen (ik word wat opgehaald ) leerde onze moeders elkaar kennen. Ook handje geven en even praten. Vonden de moeders wel redelijk gezellig, mijn moeder mag haar wel iig. Vader is 'aardige man'. Dit was na ong 1 3/4 maand
Reageren

Regels voor berichten