Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders ontmoetten elkaar op een verjaardag van een gezamelijke kennis.. mijn moeder vond hem eerst maar niks
![]() en ik gok dat ze over 2 jaar uit elkaar zijn.. maar ach..dat is misschien alleen maar beter.. |
![]() |
|
Pfffff.... Ff denken hoor... Oh ja, via het werk. Ze werkten allebei ergens. M'n moeder was bijna verloofd met een man die op dat moment verhuisde naar een ander land dus dat was al snel over. Mijn vader was getrouwd en had 3 kinderen. Maar dat huwelijk liep al niet zo best meer. Verder zou ik het eigenlijk niet eens zo goed weten hoe en wat, nooit naar gevraagd, ook niet echt interesse in...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er was alleen 1 probleempje, mn vader had al een vriendin, al heel lang zelfs. Mn moeder was 19 en mn vader 27. Mn vader heeft het toen uitgemaakt met die andere vriendin. En is met mn moeder gegaan, op dr 20ste raakte mn moeder 'perongeluk' zwanger van mij. En mn vader wilde heel graag trouwen (van mn moeder hoefde het niet zo, maar naar 3 aanzoeken is ze overstag gegaan) en op dr 21ste beviel mn moeder van mij. Ze zijn nu ondertussen 18 jaar getrouwd, en voorlopig blijven ze nog wel bij me kaar volgens mij... Mn moeder had trouwens al met verschillende jongens samengewoond, vanaf dr 17de. Varierend van een jongen van 19 tot een aan de cook verslaafde man van 35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet bij een wederzijdse kennis. Mijn moeder ging altijd bij haar op visite en het was mijn vader's tijdelijk adres omdat hij vaarde. Mijn vader zag haar en was op slag verliefd. Voor mijn moeder heeft 't 3 maanden geduurd. Ze zijn 2 jaar later getrouwd. Mijn moeder was toen 21 en mijn vader 30. 7 jaar later kregen ze mij.
edit: mijn vader was 30 dus hij zal wel enkele relaties hebben gehad maar hij praat er sporadisch over. Mijn moeder heeft daarvoor 2 vriendjes gehad. Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 13:56. |
![]() |
|
Mijn ouders hebben elkaar leren kennen in een cafeetje, mijn moeder was 15, mijn vader 21. Ze begonnen een relatie, en 3 jaar later zijn ze getrouwd met elkaar... En nu zijn ze nog steeds samen
![]() Mijn vader heeft vantevoren een aantal vriendinnen gehad (waaronder ook de moeder van mijn ex, haha) en ook mijn moeder heeft een aantal vriendjes gehad, Italianen etc.
|
Ik heb me daar nooit zo in verdiept, om eerlijk te zeggen.
Alles wat ik er van weet, is dat ze in hetzelfde dorp woonden en bij de bushalte aan de praat raakten. Ze waren elkaars eerste vriend en vriendin. Ik heb geen flauw idee hoe oud ze toen waren, ik denk mijn moeder een jaar of 18, 19 en mijn vader dan dus 20 of 21... En tja, ze zijn intussen 23 jaar getrouwd. |
![]() |
|
Mn ouders kenden elkaar denk ik ongeveer 4 jaar voordat ze gingen trouwen, allebei hadden ze al eerdere relaties achter de rug (bij mn vader weet ik trouwens niet hoe serieus hij iets met die meisjes had en weet ook niet hoeveel t er waren), 2 jaar na hun trouwen kwam ik en nog eens 1,5 jaar erna mijn broertje.
Ze zijn inmiddels al weer meer dan 23 jaar getrouwd en volgens mij gaat t nog steeds prima. Ze hebben allebei lekker hun eigen dingen (maar ook dingen die ze samen doen, zoals zelfde TV series soms e.d en moeder gaat vaak mee naar de muziek de mn vader mooi vind) en respecteren die van elkaar, t zijn geen eenheidsworsten. Tis ook weer niet zo dat ze langs elkaar heen leven, helemaal niet. Maar ze geven elkaar wel heel mooi de ruimte (Mn moeder gaat bijv. nog lekker uit soms in het weekend en naar mannelijke vrienden toe. Verder is ze bezig met dansen en een beetje dingen die mijn vader maar 'zweverig' vindt, maar die hij opzich wel respecteert) mn moeder is de laatste jaren bovendien steeds zelfstandiger geworden en echt bezig met haar passies. Tja ik vind t wel een mooi stel. Mooi om te zien dat ze elkaar zo de ruimte kunnen geven (welke man laat zn vrouw nou naar mannelijke vrienden gaan en welke vrouw gaat er als ze getrouwd is in het weekend nog uit en dansen met andere mannen dan met haar man??) maar toch ook een mooi stel zijn samen. |
![]() |
|
ik weet er niet zo veel van maar goed,
mijn ouders kenden elkaar wel een beetje omdat ze op dezelfde school zaten. Toen was het nog een aparte meisjes en jomgens school, maar je had wel is van die gezamelijke uitjes en sportdagen natuurlijk. Ze zaten ook allebei op volksdansen. toen ze 16 waren kregen ze verkering alleen moesten ze het uitmaken van mijn opa (moeders kant). Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij was dat omdat mijn vader zo'n qua jongen was ![]() Toen ze 18-19 waren zijn ze weer bij elkaar gekomen en uiteindelijk toen ze 21 waren getrouwd.
|
Mijn ouders hebben elkaar op een feest van school ontmoet (vader zat op een school met voornamelijk jongens en mijn moeder op een school met voornamelijk meisjes en natúúrlijk moet er dan een gemengd feest komen) en ik geloof dat mijn moeder 19 was en mijn vader twee jaar ouder.
Ik geloof dat zowel mijn vader als moeder eerder twee niet heel erg serieuze relaties achter de rug hadden Toen ze 23 en 25 waren, zijn ze getrouwd en pas toen mijn moeder 32 was ben ik geboren. Ze zijn dit jaar 25 jaar getrouwd.
|
Mijn ouders beweren altijd dat ze elkaar op str5aat tegen kwamen, maar ik weet nog zo net niet of dat alles is
![]() Ze zijn nu geloof ik 25 jaar samen (vanaf hun 27e ofzo dus, ze zijn even oud) en iets van 18 jaar getrouwd, maar ze zijn dan ook alleen maar getrouwd vanwege de belasting. Kinderen kregen ze toen ze 36 waren en dat is nu 19 jaar geleden.
||
Citaat:
![]()
|
mijn moeder was al vanaf haar twaalfde verliefd op mijn vader
![]() ![]() toen mijn moeder 18 was en mn vader 24 kregen ze wat met elkaar, na een jaar verloofd en twee jaar later getrouwd.. op haar 21e eerste kind.. en na 9 jaar had ze al 5 kinderen.. 4 broertjes en ik.. jongste meisje... nu zijn ze al weer 27 jaar getrouwd en ook nog steeds verliefd!! ![]()
|
Verwijderd
|
De broer van mijn moeder, en de broer van mijn vader waren bevriend met elkaar, daardoor kende mijn ouders elkaar al. Later zaten ze samen in dezelfde groep vrienden, en op een gegeven moment vonden ze elkaar toch wel erg leuk
![]() Ze zijn in 1977 getrouwd, nu dus 26 jaar. Mn moeder was toen 23 en mn vader 25. Ze kregen mij toen mn moeder 34 was en mn vader 35 en mn zusje toen mn moeder 40 was en mn vader 41. |
![]() |
|
![]() |
ze leerden elkaar kennen ergens in de jeugdclub,mijn pa was een beetje raar terug getrokken type,m'n ma (hippie-type)kwam daar vaak m'n pa nog maar pas en iemand had z'n schoenen afgenomen en begon er mee rond te smijten,zij lachen en het eerste wat ze toen zei tegen hem was dat ie een blèter was (west-vlaams voor zaag/zanikker),toen begonnen ze te praten,ze heeft m wijs gemaakt dat ze Sofie noemde en dat heeft ze maanden volgehouden (ze heeft nog liefdesbrieven van hem waar dr staat 'liefste sofie,...'),na een jaar of 2 zijn ze getrouwd,jaar later was ze zwanger van m'n broer
|
![]() |
|
wat een leuke verhalen toch allemaal..
mijn ouders zijn gekoppeld door mijn opa of oma, daar hebben die 2 nog steeds 'ruzie' over. papa was op de verjaardag van vrienden van mijn oma of opa, hij wilde dwarsfluit gaan spelen en opa/oma heeft toen gezegd dat zijn/haar dochter (mijn moeder dus) hem dat wel zou kunnen leren. (dat was als ik moet geloven zonder bijbedoelingen) vervolgens stond huip van 24 op de stoep bij irene van 18 en was zij er de eerste tijd heilig van overtuigd dat hij wel getrouwd zou zijn. maarrrrrr gelukkig was dat niet het geval en toen zij op zijn verjaardag kwam ging hij haar naar huis brengen en is niet meer op zijn eigen feestje teruggekomen (wat lief ![]() ook hoe ze het aan mijn opa en oma hebben verteld vind ik zo leuk, op een dag was papa bij mama voor dwarsfluitles en zei hij 'oh jee ik ben het bandje vergeten' (alsof ze dus altijd een cassettebandje opzetten zodat het zou lijken of ze aan het dwarsfluiten waren) ze zijn binnen anderhalf jaar getrouwd en nu bijna 25 jaar samen. mama geeft trouwens nog steeds dwarsfluitles (maar niet aan hem) en hij kan het ook nog steeds ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slechte relatie met ouders Vitamien | 5 | 13-08-2015 10:38 | |
Liefde & Relatie |
Ouder meisje in een zich langzaam ontwikkelende (liefdes)relatie TOMMYHILFIGERRR | 14 | 27-12-2014 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die zijn verleden verloor (fragment) J. Kirschner | 2 | 29-01-2004 22:16 | |
Liefde & Relatie |
relatie met ouders.... hoe reageren jou ouders soms en hoeveel "macht" hebben ze? Poor twisted me | 42 | 10-10-2003 10:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Liefde & Relatie |
[Love-Probs] Onze liefde aan de ouders vertellen.... Twynn | 14 | 08-10-2002 13:00 |