Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 21:54
snoopy
snoopy is offline
Ik was benieuwd hoe jullie ouders elkaar onmoet hebben. En of jullie ouders veel relaties voor die met de andere ouder hebben gehad. En zijn jullie ouders nog bij elkaar? Hoe oud waren ze toen ze gingen trouwen (samenwonen), en hoe oud toen ze hun eerste kind kregen...

Mijn moeder was 17, m'n vader 19 toen ze elkaar ontmoetten. Ze hebben elkaar ontmoet bij een wederzijdse vriend, die (jaren) later de concierge van mijn middelbare school bleek te zijn
Ze waren trouwens voor elkaar hun eerste echte relatie (vader had een vriendinnetje op z'n 13e, maar ja...). Ze kregen pas kinderen toen ze al 14 jaar samen waren. Echt grappig. Ze zijn heel jong getrouwd, en tis net of ze later dachten: "Heee... we zijn wat vergeten"
M'n vader is een jaar geleden overleden, maar ze waren 32 jaar getrouwd.

Zo, nu jullie
Oud 20-12-2003, 21:59
ekki
ekki is offline
De oudere broer en zus van mijn ouders waren al met elkaar getrouwd en daardoor leerden mijn ouders elkaar kennen... lekker romantisch dus .
Oud 20-12-2003, 22:10
Verwijderd
Een vriendin van mijn moeder kreeg verkering met een vriend van mijn vader, en voor de gezelligheid dachten mijn ouders 'Komaan, laten wij het dan ook maar proberen'. Een halfjaar later zijn ze gaan samenwonen, een jaar daarna zijn ze getrouwd, nu 27 jaar geleden, en ze zijn nog steeds bij elkaar en véél verliefderiger dan de meeste volwassen stellen die ik ken. Daarvóór had mijn vader wel wat vriendinnetjes en mijn moeder wat vriendjes gehad, maar dat heeft nooit langer dan een paar maanden geduurd. Ze waren toen, even rekenen, net of bijna 21.

Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 22:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ekki schreef op 20-12-2003 @ 22:59:
De oudere broer en zus van mijn ouders waren al met elkaar getrouwd en daardoor leerden mijn ouders elkaar kennen... lekker romantisch dus .
humor
Oud 20-12-2003, 23:55
Balance
Balance is offline
Mijn ouders zaten beiden op dansles, maar dansten niet met elkaar. Op een gegeven moment kregen ze wat met elkaar; ze waren toen 15 (moeder) en 18 (vader). Ze hebben allebei nooit iets met een ander gehad; hoe saai
Toen m'n moeder 20 was is ze getrouwd en toen ze 25 was kregen ze hun eerste kind. Met 28 de tweede, mij. M'n vader was dus 31.

Ze zijn nog altijd bij elkaar; 26 jaar getrouwd inmiddels en ze hebben dus al 31 jaar 'iets' met elkaar.
Oud 21-12-2003, 00:16
Verwijderd
Hmm, mijn ouders ontmoetten elkaar op school toen mn mam 14 was en mn pa 17. Tis een keer uitgegaan, of meerdere keren en ze hebben allebij anderen gezien (mn ma vooral als ik haar moet geloven) en zijn getrouwd toen mn mam 20 was... ze kregen mij toen zij 21 was. en ze zijn dit jaar 20 jaar getrouwd nog best jong
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 00:42
PV
PV is offline
pff volgens mij ontmoetten ze elkaar op de kermis, weet niet zeker.
in 1980 zijn ze getrouwd, toen waren ze allebei 24 ofzo. in 1982 werd mn broer geboren en in 1984 ik. ze zijn nog steeds getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 00:55
freakinaround
freakinaround is offline
mijn ouders hebben elkaar ontmoet in een disco.
waren toen allebei 15. daarna wel wat aantal keren uitgegaan, en hebben ook allebei anderen gezien, toen mn mam 20 was waren ze getrouwd. en toen ze 22 was kreeg ze mn broer, en toen ze 29 was kreeg ze me, en ton ze 33 was kreeg ze mn zusje.
3 jaar geleden zijn ze gescheiden.
Oud 21-12-2003, 01:13
Verwijderd
Hebben elkaar ontmoet in een studentenbandje toen ze allebei rond de 22 waren, zijn drie jaar later getrouwd, mijn ma was toen zwanger van mij, vier jaar later werd mijn broertje geboren, en ze zijn nu nog bij elkaar

De ouders van mijn ma mochten mijn ma eerst totaal niet, omdat hij uit een katholiek gezin kwam en mijn ma uit een protestants gezin...uiteindelijk hebben ze het toch geaccepteerd. Toen was het nog een hels karwei om een geestelijke te vinden die ze wilde huwen, want twee geloven op éen kussen, daar slaapt de duivel tussen, vond men toen nog
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 01:47
ssjpan
ssjpan is offline
Ze hebben elkaar ontmoet in een cafe ofzo, maar eigenlijk weet ik niet echt hoe oud ze toen waren dacht iets van 16 (moeder) en 18 (vader) toen m'n moeder 23 was en m'n vader 25 werd ik geboren 2 jaar later m'n broertje.
Ze zijn 15 jaar getrouwd geweest en nu iets van 4 jaar gescheiden.
Oud 21-12-2003, 08:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men ouders hebben elkaar leren kennen in een of andere soos. Mijn ma was toen geloof ik 18 ofso en me pa 19... men ma heeft denk ik wel eerder vriendjes gehad mijn pa niet eerder vriendinnetjes gehad. Ze zijn gekoppelt door iemand die nu me tante is (is met het jongere broertje van mijn pa getrouwd geweest) zij was vroeger de beste vriendin van mijn moeder (en nu nog steeds geloof ik....)

toen ze 21 waren zijn ze getrouwd. Op hun 27ste kwam me broer om het hoekje kijken en ik kwam er 2,5 jaar later achteraan.

ze zijn 27 jaar bij elkaar geweest en nu ong 10 maanden uit elkaar
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 09:01
stier
stier is offline
Het valt me eigenlijk op dat veel moeders rond de twintig waren toen ze hun vriend/man leerden kennen. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet toen ze allebei 31 waren. Ze hebben elkaar leren kennen via een huwelijksbureau (hoe ouderwets, ze waren eigenlijk de yuppen van toen). Dertien maanden nadat ze elkaar hebben leren kennen, zijn ze getrouwd en zes jaar later kwam ik. Ik was de eerste en tevens de laatste. Nu zijn ze allebei 59 en gelukkig nog steeds bij elkaar.

Mijn moeder heeft voor mijn vader nooit serieuze relaties gehad, mijn vader wel een paar.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 09:08
Verwijderd
Mijn ouders hebben elkaar leren kennen op een verjaardag van m'n moeder. Een vriendin van m'n moeder had een vriend (mijn vader dus) meegenomen en dat klikte dus wel erg met mijn moeder. Ik zou niet weten hoe oud ze toen waren...m'n moeder was iig 25 toen ze trouwde, m'n vader 24. Toen woonden ze al samen (het was toen al lang niet meer altijd zo dat mensen pas samen gaan wonen wanneer ze trouwen ). En ze waren 26 en 25 toen ze hun eerste kind (ik) kregen, 28 en 27 toen ze hun tweede kind kregen en 30 en 29 toen ze hun derde kind kregen. Ze zijn nu iets meer dan 23 jaar getrouwd (ze zijn een jaar, een week en een paar dagen voor mijn geboorte getrouwd, lekker makkelijk om te onthouden ).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 09:25
Verwijderd
Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze allebei studeerden op het consevatorium van Tilburg.
Mijn moeder was 19 toen ze wat kregen, en mijn vader 21.
Ze hebben allebei wel andere relaties gehad, een ex van mijn vader heeft haar kind zelfs naar hem vernoemd. (Jean Marc btw)
Ze zijn nu nog steeds samen, 47 en 49.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 09:46
Hagel
Hagel is offline
Ze waren een jaar of 16 en het buurmeisje van mijn vader vierde haar verjaardag en mijn moeder was daar ook. Mijn vader was toen zon enorme langharige blauwbebrilde hippie en mijn moeder een heel netjes meisje. Mijn vader pakte haar drinken af en toen iov dat mijn moeder wegliep kwam ze dus achter mijn vader aan en gingen ze wat praten. Mijn vader had toen nog een vreindinnetje en toen zijn ze samen op de brommer daar langs gereden om mijn moeder aan haar te showen (hoe lullig!) sindsdien hebben ze wat. zon 35 jaar nu, ze zijn nu 28 jaar getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 09:54
Envy
Envy is offline
Ze zaten bij elkaar op de universiteit. Daarvoor kenden ze elkaar al vaag, omdat hun ouders goed bevriend waren. Dus ze hadden elkaar al wel eens gezien, maar meer niet.
Oud 21-12-2003, 10:31
Laïs
Laïs is offline
Ze hadden alle 2 een reis naar Albanië geboekt,nu ikweetnietmeerhoeveeljaargeleden. En omdat ze kwamen samen om samen te gaan naar het vliegveld? (of zo iets,het kwam erop neer,dat ze eens samen kwamen voor de reis) en tijdens de reis bloeide er iets. Dacht ik.

Ze zijn nu bijna 17 of 18 jaar getrouwd,en volgens mij is het geen grote liefde meer,gewoon meer dat ze gewend zijn aan elkaar.
Oud 21-12-2003, 10:55
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Mijn ouders hebben elkaar op oudjaars avond ontmoet. Er zou een vriend (Alec) naar mijn vader's ouders toe komen. Maar hij was blind. En hij kon niet met zijn blindegelijdenshond naar hen toe vanwege al het vuurwerk. Dus mijn moeder ging met hem mee. Toen mijn vader vroeg wie zij (mijn moeder dus) was, zei ze: Alec's blindegelijdenshond.

Mijn ouders zijn ongeveer een jaar geleden uit elkaar gegaan en na ongeveer een maand weer bij elkaar gekomen. Maar ik geloof dat dat was omdat ze het mijn broertje niet durfden te vertellen en dat het allemaal te veel werk was. Het klinkt raar maar denk het echt! Voor de rest zijn ze nooit getrouwd en vind ik dat ze beter uit elkaar hadden kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 11:02
Verwijderd
ze zaten eerst bij elkaar in de klas, toen was er niks tot weinig, dat was pas op een feest toen ging mijn vader op mijn moeders stoel zitten en zij had zo iets nou dan ga ik amar op schoot zitten en sindsdien hebben ze.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 11:08
Verwijderd
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in de Pattepoef (), een kroeg in Dordrecht. Mijn moeder was toen 22 en mijn vader 32. Ze zijn anderhalf jaar later getrouwd en dat is nu 26 jaar geleden. Oh en mijn moeder is 50 en mijn vader 60.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 11:10
Wave
Wave is offline
Mijn ouders werkten in hetzelfde ziekenhuis......mijn vader heeft daar ook les gegeven aan het zusje van mijn moeder. Maar mijn moeder zag hem eerst helemaal niet zitten, vond hem een patser maar uiteindelijk zijn ze na een half jaar al gaan samenwonen en nog een half jaar later getrouwd...totaal 27 jaar getrouwd geweest, toen is mijn moeder overleden
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:01
Misses QT
Misses QT is offline
Mijn vader en moeder zaten bij hetzelfde koor. Tijdens een of ander optreden kneep m'n vader m'n moeder in haar kont () en zo kwam van het een het ander. M'n moeder was toen 14 en m'n vader 18. Ze zijn bijna 20 jaar getrouwd geweest, maar zijn nu gescheiden.
Dus, in de kont knijpen is geen aanrader
Oud 21-12-2003, 12:43
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mijn ouders hebben heel lang bij elkaar in de klas gezeten maar mijn moeder wou mn pa niet. Toen in de eindexamenklas toch weer wel. Na het eindexamen ging mn moeder voor een paar maanden naar Israel en had ze het uitgemaakt.

Toen ze weer terug was smeekte ze mn pa weer terug te komen
op hun 20e zijn ze getrouwd en ze zijn nu al 27 jaar getrouwd.

edit: leuk detail: In die tijd waren 3 jongens die hans heetten op mn moeder verliefd en mijn pa heet ook hans en hij ging als 4e hans er met mn moeder vandoor
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 13:00
Kadaver
Kadaver is offline
Mijn vader heeft een mislukt huwelijk achter de rug gehad. Zijn broer woonde in Jakarta en mijn pa vroeg hem om even voor hem te checken daar . Een vriend van die broer had een zus die net was komen wonen in Jakarta om te studeren. Ze werden aan elkaar voorgesteld en het klikte wel. Ondanks het feit dat mijn moeder 20 jaar was en mijn vader 38 . Maar mijn vader heeft geluk gehad dat hij er uit zag als iemand van 28 ofzo (hij smokkelde ook een beetje met zijn leeftijd )

Mijn moeder gaf de studie op en vertrok met mijn pa naar Nederland
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 13:51
Auntie M
Auntie M is offline
Mijn moeder zat eigenlijk altijd met d'r neus in de boeken, haar vader was militair en heeft op verschillende kazernes gewoond. Ze werd dus altijd omringd met van die soldaatjes die graag wat met haar wilde, maar de boeken waren interessanter.
Heel af en toe ging ze dan met haar zussen toch mee naar een feestje en daar heeft ze m'n vader ontmoet (nou ja hij eigenlijk haar). Mijn vader heeft na een van deze feestjes voor een romantische encounter gezorgd en haar ten huwelijk gevraagd (ik geloof dat mijn moeder ja had gezegd om maar van het gezeur af te zijn )...pfew dat ging echt snel vroeger.
Oud 21-12-2003, 14:06
Erbenda
Erbenda is offline
Mijn ouders hebben elkaar leren kennen op dansles, ook al dansten ze niet met elkaar aangezien ze niet bij elkaar in de groep zaten. M'n vader werd toen verliefd op m'n moeder, maar andersom niet. Met sinterklaas hadden ze lootjes getrokken en m'n moeder had m'n vader. Omdat ze m'n vader toen nog niet goed kende en niet wist wat ze moest maken, had ze een hele mooie kartonnen auto gemaakt. De moeder van m'n vader (mijn oma dus) vond dat dat meisje die dat had gemaakt wel wat voor m'n vader moest voelen (ookal was dit niet het geval). Toen is m'n vader 'werk' van m'n moeder gaan maken, heeft vanalles geprobeerd om bij haar in de buurt te komen (bijv. vrienden geworden met de buurjongen van m'n moeder). En uiteindelijk werd m'n moeder dan ook verliefd op m'n vader. M'n moeder was toen 17 en m'n vader 24.
M'n vader heeft dus nogal wat moeite moeten doen voor m'n moeder, maja ze zijn dan nu ook al wel 27 jaar getrouwd. Na drie jaar verkering zijn ze getrouwd en na 10 jaar kwamen mijn broer en ik pas. En zover ik weet hebben mijn ouders voor ze elkaar leerden kennen, geen vriendjes en vriendinnetjes gehad.
Oud 21-12-2003, 14:18
Verwijderd
Mijn moeder was 15, mijn vader 20. Mijn vader was een beetje een stoertje als het om meisjes ging, hij dacht ze allemaal wel te kunnen krijgen. Hij wilde mijn moeder. Mijn moeder wilde echter bewijzen dat zij het langer uit zouden houden dan een weekje, dus ja... zo is het begonnen. Toen mijn moeder 20 was, zijn ze getrouwd. Een jaar later werd mijn zus geboren en 5,5 jaar later kwam ik. Na 25 jaar getrouwd te zijn geweest, zijn ze gescheiden.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 14:36
Verwijderd
In Leiden. Mijn moeder vond mijn vader zo interessant omdat mijn vader zo veel had onthouden van haar na hun eerste ontmoeting. Maar goed, vader had het in het begin heel druk met al die Mariëtta's en Jetta's en Marileine's, dus het heeft even op zich laten wacht, maar 4 jaar later zijn ze getrouwd. Twee jaar later kregen ze m'n broer. Tien jaar later kwam ik 'r bij en nu zijn ze al 31 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 16:27
Nuck
Nuck is offline
Mijn vader is eerder getrouwd geweest, 2 kinderen, gescheiden. Op z'n werk had ie mijn moeder leren kennen, zij 25, hij 40 ongeveer...en ze zijn nu nog bij elkaar .
Oud 23-12-2003, 16:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 21-12-2003 @ 14:51:
Mijn moeder zat eigenlijk altijd met d'r neus in de boeken, haar vader was militair en heeft op verschillende kazernes gewoond. Ze werd dus altijd omringd met van die soldaatjes die graag wat met haar wilde, maar de boeken waren interessanter.
Heel af en toe ging ze dan met haar zussen toch mee naar een feestje en daar heeft ze m'n vader ontmoet (nou ja hij eigenlijk haar). Mijn vader heeft na een van deze feestjes voor een romantische encounter gezorgd en haar ten huwelijk gevraagd (ik geloof dat mijn moeder ja had gezegd om maar van het gezeur af te zijn )...pfew dat ging echt snel vroeger.
schattig
Oud 23-12-2003, 17:46
Verwijderd
Mijn ouders ontmoetten elkaar op een verjaardag van een gezamelijke kennis.. mijn moeder vond hem eerst maar niks maar later kon ze hem toch wel waarderen... ze gingen trouwen toen ze 23 waren ofzo.. eerste kind kwam 5 jaar later en de tweede nog 3 jaar daarna (dat was ik dus)
en ik gok dat ze over 2 jaar uit elkaar zijn.. maar ach..dat is misschien alleen maar beter..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:01
AngelLena
AngelLena is offline
Pfffff.... Ff denken hoor... Oh ja, via het werk. Ze werkten allebei ergens. M'n moeder was bijna verloofd met een man die op dat moment verhuisde naar een ander land dus dat was al snel over. Mijn vader was getrouwd en had 3 kinderen. Maar dat huwelijk liep al niet zo best meer. Verder zou ik het eigenlijk niet eens zo goed weten hoe en wat, nooit naar gevraagd, ook niet echt interesse in...
Oud 23-12-2003, 21:41
*$tylo*
*$tylo* is offline
Mijn ouders hebben elkaar in de trein leren kennen.....
Nu zijn ze inmiddeld alweer 5 jaar gescheiden.
Mijn vader heeft zijn nieuwe vrouw via (jaja hoe romantisch) het internet gevonden. Zij passen ook een stuk beter bij elkaar dan mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 20-12-2003 @ 22:54:
Ik was benieuwd hoe jullie ouders elkaar onmoet hebben. En of jullie ouders veel relaties voor die met de andere ouder hebben gehad. En zijn jullie ouders nog bij elkaar? Hoe oud waren ze toen ze gingen trouwen (samenwonen), en hoe oud toen ze hun eerste kind kregen...

Zo, nu jullie
Mijn vader studeerde, en had eenm studie vriend die mn moeder ook kende. Ze leerde elkaar kennen en het was raak.
Er was alleen 1 probleempje, mn vader had al een vriendin, al heel lang zelfs.
Mn moeder was 19 en mn vader 27. Mn vader heeft het toen uitgemaakt met die andere vriendin. En is met mn moeder gegaan, op dr 20ste raakte mn moeder 'perongeluk' zwanger van mij. En mn vader wilde heel graag trouwen (van mn moeder hoefde het niet zo, maar naar 3 aanzoeken is ze overstag gegaan) en op dr 21ste beviel mn moeder van mij.
Ze zijn nu ondertussen 18 jaar getrouwd, en voorlopig blijven ze nog wel bij me kaar volgens mij...

Mn moeder had trouwens al met verschillende jongens samengewoond, vanaf dr 17de. Varierend van een jongen van 19 tot een aan de cook verslaafde man van 35.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:54
Verwijderd
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet bij een wederzijdse kennis. Mijn moeder ging altijd bij haar op visite en het was mijn vader's tijdelijk adres omdat hij vaarde. Mijn vader zag haar en was op slag verliefd. Voor mijn moeder heeft 't 3 maanden geduurd. Ze zijn 2 jaar later getrouwd. Mijn moeder was toen 21 en mijn vader 30. 7 jaar later kregen ze mij.
edit: mijn vader was 30 dus hij zal wel enkele relaties hebben gehad maar hij praat er sporadisch over. Mijn moeder heeft daarvoor 2 vriendjes gehad.

Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 14:17
Noeksel
Noeksel is offline
Mijn ouders hebben elkaar leren kennen in een cafeetje, mijn moeder was 15, mijn vader 21. Ze begonnen een relatie, en 3 jaar later zijn ze getrouwd met elkaar... En nu zijn ze nog steeds samen
Mijn vader heeft vantevoren een aantal vriendinnen gehad (waaronder ook de moeder van mijn ex, haha) en ook mijn moeder heeft een aantal vriendjes gehad, Italianen etc.
Oud 24-12-2003, 15:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb me daar nooit zo in verdiept, om eerlijk te zeggen.
Alles wat ik er van weet, is dat ze in hetzelfde dorp woonden en bij de bushalte aan de praat raakten. Ze waren elkaars eerste vriend en vriendin. Ik heb geen flauw idee hoe oud ze toen waren, ik denk mijn moeder een jaar of 18, 19 en mijn vader dan dus 20 of 21... En tja, ze zijn intussen 23 jaar getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 16:21
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Mn ouders kenden elkaar denk ik ongeveer 4 jaar voordat ze gingen trouwen, allebei hadden ze al eerdere relaties achter de rug (bij mn vader weet ik trouwens niet hoe serieus hij iets met die meisjes had en weet ook niet hoeveel t er waren), 2 jaar na hun trouwen kwam ik en nog eens 1,5 jaar erna mijn broertje.
Ze zijn inmiddels al weer meer dan 23 jaar getrouwd en volgens mij gaat t nog steeds prima.
Ze hebben allebei lekker hun eigen dingen (maar ook dingen die ze samen doen, zoals zelfde TV series soms e.d en moeder gaat vaak mee naar de muziek de mn vader mooi vind) en respecteren die van elkaar, t zijn geen eenheidsworsten. Tis ook weer niet zo dat ze langs elkaar heen leven, helemaal niet. Maar ze geven elkaar wel heel mooi de ruimte (Mn moeder gaat bijv. nog lekker uit soms in het weekend en naar mannelijke vrienden toe. Verder is ze bezig met dansen en een beetje dingen die mijn vader maar 'zweverig' vindt, maar die hij opzich wel respecteert)
mn moeder is de laatste jaren bovendien steeds zelfstandiger geworden en echt bezig met haar passies.

Tja ik vind t wel een mooi stel. Mooi om te zien dat ze elkaar zo de ruimte kunnen geven (welke man laat zn vrouw nou naar mannelijke vrienden gaan en welke vrouw gaat er als ze getrouwd is in het weekend nog uit en dansen met andere mannen dan met haar man??) maar toch ook een mooi stel zijn samen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 16:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik weet er niet zo veel van maar goed,

mijn ouders kenden elkaar wel een beetje omdat ze op dezelfde school zaten. Toen was het nog een aparte meisjes en jomgens school, maar je had wel is van die gezamelijke uitjes en sportdagen natuurlijk.
Ze zaten ook allebei op volksdansen. toen ze 16 waren kregen ze verkering alleen moesten ze het uitmaken van mijn opa (moeders kant). Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij was dat omdat mijn vader zo'n qua jongen was .
Toen ze 18-19 waren zijn ze weer bij elkaar gekomen en uiteindelijk toen ze 21 waren getrouwd.
Oud 24-12-2003, 17:11
Otis
Otis is offline
Limburg, 1973...

Mijn vader gaat met zijn vriend naar de plaatselijke disco.
Zijn vriend ziet 2 chickies staan.
Mijn moeder en haar zus.
A Lovestory was born..

(mijn vaders oude vriend is nu dus ook mijn oom )
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 19:03
Verwijderd
Mijn mama stond te liften en toen kwam mijn papa langs.
Later kwamen ze elkaar nog een paar keer tegen en ze werden verliefd.
Nu zijn ze 29 jaar getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 19:43
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Mijn ouders hebben elkaar op een feest van school ontmoet (vader zat op een school met voornamelijk jongens en mijn moeder op een school met voornamelijk meisjes en natúúrlijk moet er dan een gemengd feest komen) en ik geloof dat mijn moeder 19 was en mijn vader twee jaar ouder.
Ik geloof dat zowel mijn vader als moeder eerder twee niet heel erg serieuze relaties achter de rug hadden
Toen ze 23 en 25 waren, zijn ze getrouwd en pas toen mijn moeder 32 was ben ik geboren. Ze zijn dit jaar 25 jaar getrouwd.
Oud 24-12-2003, 20:02
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn ouders beweren altijd dat ze elkaar op str5aat tegen kwamen, maar ik weet nog zo net niet of dat alles is
Ze zijn nu geloof ik 25 jaar samen (vanaf hun 27e ofzo dus, ze zijn even oud) en iets van 18 jaar getrouwd, maar ze zijn dan ook alleen maar getrouwd vanwege de belasting. Kinderen kregen ze toen ze 36 waren en dat is nu 19 jaar geleden.
Oud 24-12-2003, 23:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-12-2003 @ 18:11:
Limburg, 1973...

Mijn vader gaat met zijn vriend naar de plaatselijke disco.
Zijn vriend ziet 2 chickies staan.
Mijn moeder en haar zus.
A Lovestory was born..

(mijn vaders oude vriend is nu dus ook mijn oom )
ik vraag me af hoe dat gesprek ging wie de oudste zou krijgen
Oud 25-12-2003, 09:35
charmedgirl
charmedgirl is offline
mijn moeder was al vanaf haar twaalfde verliefd op mijn vader hij was een vriend van haar oudste broer.. maar ondertussen had ze nog wel eens een ander vriendje.. mijn vader kwam gewoon met zijn vriendinnetjes bij me moeder thuis .. had niks door.. en maakte me moeder dus lekker jaloers
toen mijn moeder 18 was en mn vader 24 kregen ze wat met elkaar, na een jaar verloofd en twee jaar later getrouwd.. op haar 21e eerste kind.. en na 9 jaar had ze al 5 kinderen.. 4 broertjes en ik.. jongste meisje... nu zijn ze al weer 27 jaar getrouwd en ook nog steeds verliefd!!
Oud 27-12-2003, 12:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
charmedgirl schreef op 25-12-2003 @ 10:35:
mijn moeder was al vanaf haar twaalfde verliefd op mijn vader
Aaaaah! wat lief
Oud 27-12-2003, 13:05
Verwijderd
ze waren allebei op een feestje van een of ander iets. en toen zag mn ma mn pa en het eerste wat ze zei was": goh els, moet je kijken, die heeft grote oren!!

tis echt gebeurd en gelukkig heb ik de oren van mn pa niet geërft.

suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 13:16
Verwijderd
De broer van mijn moeder, en de broer van mijn vader waren bevriend met elkaar, daardoor kende mijn ouders elkaar al. Later zaten ze samen in dezelfde groep vrienden, en op een gegeven moment vonden ze elkaar toch wel erg leuk .
Ze zijn in 1977 getrouwd, nu dus 26 jaar. Mn moeder was toen 23 en mn vader 25.
Ze kregen mij toen mn moeder 34 was en mn vader 35 en mn zusje toen mn moeder 40 was en mn vader 41.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:57
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ze leerden elkaar kennen ergens in de jeugdclub,mijn pa was een beetje raar terug getrokken type,m'n ma (hippie-type)kwam daar vaak m'n pa nog maar pas en iemand had z'n schoenen afgenomen en begon er mee rond te smijten,zij lachen en het eerste wat ze toen zei tegen hem was dat ie een blèter was (west-vlaams voor zaag/zanikker),toen begonnen ze te praten,ze heeft m wijs gemaakt dat ze Sofie noemde en dat heeft ze maanden volgehouden (ze heeft nog liefdesbrieven van hem waar dr staat 'liefste sofie,...'),na een jaar of 2 zijn ze getrouwd,jaar later was ze zwanger van m'n broer
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 14:26
marieke_temp
marieke_temp is offline
wat een leuke verhalen toch allemaal..
mijn ouders zijn gekoppeld door mijn opa of oma, daar hebben die 2 nog steeds 'ruzie' over.
papa was op de verjaardag van vrienden van mijn oma of opa, hij wilde dwarsfluit gaan spelen en opa/oma heeft toen gezegd dat zijn/haar dochter (mijn moeder dus) hem dat wel zou kunnen leren. (dat was als ik moet geloven zonder bijbedoelingen)
vervolgens stond huip van 24 op de stoep bij irene van 18 en was zij er de eerste tijd heilig van overtuigd dat hij wel getrouwd zou zijn. maarrrrrr gelukkig was dat niet het geval en toen zij op zijn verjaardag kwam ging hij haar naar huis brengen en is niet meer op zijn eigen feestje teruggekomen (wat lief )
ook hoe ze het aan mijn opa en oma hebben verteld vind ik zo leuk, op een dag was papa bij mama voor dwarsfluitles en zei hij 'oh jee ik ben het bandje vergeten' (alsof ze dus altijd een cassettebandje opzetten zodat het zou lijken of ze aan het dwarsfluiten waren)
ze zijn binnen anderhalf jaar getrouwd en nu bijna 25 jaar samen.
mama geeft trouwens nog steeds dwarsfluitles (maar niet aan hem) en hij kan het ook nog steeds
Reageren

Regels voor berichten