wat een leuke verhalen toch allemaal..
mijn ouders zijn gekoppeld door mijn opa of oma, daar hebben die 2 nog steeds 'ruzie' over.
papa was op de verjaardag van vrienden van mijn oma of opa, hij wilde dwarsfluit gaan spelen en opa/oma heeft toen gezegd dat zijn/haar dochter (mijn moeder dus) hem dat wel zou kunnen leren. (dat was als ik moet geloven zonder bijbedoelingen)
vervolgens stond huip van 24 op de stoep bij irene van 18 en was zij er de eerste tijd heilig van overtuigd dat hij wel getrouwd zou zijn. maarrrrrr gelukkig was dat niet het geval en toen zij op zijn verjaardag kwam ging hij haar naar huis brengen en is niet meer op zijn eigen feestje teruggekomen (wat lief

)
ook hoe ze het aan mijn opa en oma hebben verteld vind ik zo leuk, op een dag was papa bij mama voor dwarsfluitles en zei hij 'oh jee ik ben het bandje vergeten' (alsof ze dus altijd een cassettebandje opzetten zodat het zou lijken of ze aan het dwarsfluiten waren)
ze zijn binnen anderhalf jaar getrouwd en nu bijna 25 jaar samen.
mama geeft trouwens nog steeds dwarsfluitles (maar niet aan hem) en hij kan het ook nog steeds