Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jip en Janneke is slecht voor de emancipatie. ![]() Daar werd ik btw ook uit voorgelezen...tot het boek helemaal uit elkaar viel... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat was mijn favoriet ![]() En Jip en Janneke natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn moeder en vader lazen me altijd voor uit de Minpins, ![]() vooral hun beschrijving van de 'nekbrekelende, oorkrekelende, bloedknekelende SPUUGELUUR' jaagde me altijd de daver op het lijf en zorgde ervoor dat ik (tot op vandaag ![]() Mijn andere favorieten waren: 'Met tien in het bed' 'Monkie' (ik speelde het altijd na in de tuin met mijn schaap-knuffeltje dat ik de (toch wel originele)naam 'shaapie' gegeven had.) 'Pluk van de Petteflat' (alleen begreep ik nooit waarom er flat stond en flet gezegd werd, ik had toen ook nog nooit van Nederlanders gehoord natuurlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
Tsja, Jip en Janneke hoorde er absoluut bij, maar ik ben nog van dat dikke witte boek met voornamelijk zwart-wit plaatjes, dus dat mag geen prentenboek heten ben ik bang. En de minpins <3 Toen ik heel klein was vond ik het nog eng, heb het toen een jaar (zo zit het in mijn geheugen, voor hetzelfde geld waren het maar een paar weken) niet gelezen, maar vond het daarna geweldig. De minpins en wij gaan op berenjacht moeten nog ergens in een verhuisdoos zitten....Knuffel is bij mijn zus (die heeft twee kleine meisjes tenslotte, het boek was ooit eerst van haar) en Dr. Suess moet daar ook tussen liggen, maar ik had een andere, niet veel gelezen trouwens, was de engelse versie, dus die kon ik zelf niet lezen, maar plaatjes kijken was ook wel leuk! Charlotte Vroeger vond ik alles best, als er op mijn kamer maar heeel veel boeken stonden. Paddeltje heb ik nog steeds nooit helemaal uitgelezen geloof ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Serie tekeningen voor kinderverhaal Verwijderd | 26 | 06-12-2006 13:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
het duivels prentenboek Footprint | 5 | 11-09-2004 13:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
creatieve opdracht bij een prentenboek danoneke | 2 | 23-05-2004 17:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een boek van hoofd tot winkel alpha | 12 | 26-10-2002 13:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Iemand een idee hoe ik...? (verslag over prentenboek) Verwijderd | 3 | 26-09-2001 16:56 |