Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2001, 20:41
Verwijderd
ff een 'domme' vraag...maar heeft er iemand een idee hoe ik een verslag van een A-4tje over een prentenboek kan schrijven?! Misschien dat er een verdwaalde pabo-student hier rond dwaalt die er al een keer eentje gemaakt heeft en mij ff kan helpen? Wat er in moet staan: het thema, het perspectief, de structuur, de tijd, de illustraties en de gebruikte taal. Misschien dat iemand me de precieze omschrijving van het thema, het perspectief, de structuur en de tijd nog eens kan geven? Is lang geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb... iig tnx alvast.

Ennuh misschien iemand goed in lulverhalen schrijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2001, 21:38
marlies
marlies is offline
Kijk heel goed naar de plaatjes en vertel aan jezelf het verhaal, schrijf dat dan op en ga dan nadenken over al die taaltechnische dingen.
Ik vertel ook vaak het verhaal van een boek aan mijzelf. Het klinkt gek, maar bij mij werkt het.
Oud 26-09-2001, 16:26
Verwijderd
't 'probleem' is alleen dat ik het verhaal niet op hoef te schrijven...heb ik wel gedaan, anders kom ik never nooit niet aan een A-4tje...maar hoet hoeft (mag?) niet, 't gaat alleen om die technische aspecten...jammer genoeg...'t verhaal is overigens ook super kort en simpel...

Lengte is nu half A-4tje. In lettergrootte 14.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (26-09-2001).]
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 16:56
stefano17
stefano17 is offline
Misschien kan je de regelafstand ook nog op 1,5 zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten