Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Een schrijver zegt Altijd wel iets met wat hij schrijft, denk je niet? Waar zou deze metafoor voor staan?. Deur. Gesloten. Openen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() k vind de boodschap vaagjes. Natuurlijk zie ik de metafoor, maar ik vind m niet duidelijk genoeg overkomen! Zo beter geformuleerd? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgende keer zal ik proberen Pindakaas met seks te vergelijken, goed? Of is die ook al cliché? Ik bedoel, probeer in een tijd waarin bijna alles wat mogelijk is al een keer is geprobeerd, maar eens echt orgineel te zijn. En als ik cliché ben, op het moment dat ik neer zet wat ik voel, dan ben ik trots om cliché te zijn
||
Citaat:
En over dat laatste heb je absoluut gelijk! Er wordt wel gezegd: een cliché is een cliché en is verwerpelijk totdat je het zelf meemaakt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Verder ben ik het wel met Halogeen eens wat betreft je gedicht; dit gedicht moet het inderdaad hebben van de vergelijking, en die is mijns inziens niet zo sterk, inderdaad. Je kunt je wel gaan afvragen wat nu cliché is, en wat niet, maar dat heeft niet zoveel zin omdat uiteindelijk alles dan cliché is. Daar heb je op zich wel gelijk in (wat Halogeen ook al zei), maar sommige dingen zijn gewoon net wat té voor de hand liggend, & meningen verschillen nu eenmaal, vooral op dat gebied.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aarde: oerknal of in 7 dagen?? Stanley | 332 | 19-01-2009 07:19 | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
creationistische wetenschapsfilosofie Kapee | 271 | 15-04-2006 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw Verhaal - Mevr. Gein [ H1 ] niam | 7 | 17-06-2005 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal - geen titel Nijn* | 73 | 07-07-2004 14:24 |