1. vind ik iid dat je 1 dag geen relatie mag noemen
2. vind ik het niet echt overkomen als 'misbruikt', simpelweg omdat de topictitel iets heel anders doet vermoeden... iets dat vele malen ernstiger is. Okey het was lullig voor hem, en not done van haar, maar 'misbruikt' nee dat vat ik ernstiger op.
Ik heb vaak genoeg gehad dat mijn 'vriendinnen' me mee vroegen om bijvoorbeeld naar Amsterdam te gaan (wonen zelf omgeving rotterdam), hadden ze geen vervoer, vandaar dat ik mee mocht, zodat ik mijn moeder wel weer over zou kunnen halen om 'ons' te brengen... Je komt er achter dat het hun dus niet om jou is te doen, maar vooralsnog kan ik dit niet echt ernstig noemen.
Verder had een vriendin van mij, sinds enkele weken een vriendje... zij 15 hij 17, ze was altijd erg gericht op: Alleen de juiste jongen mag mij ontmaagden... Uiteindelijk vond ze haar vriendje de 'juiste', hun liggen krikken... dag later stuurde hij haar een sms-je met dat het uit was, en dat hij blij was dat hij de 'gelukkige' had mogen zijn, maar hij zich geen mallemoer om haar bekommerde en nooit verlieft/gek op haar was geweest, uiteindelijk heeft hij het ook nog eens doodleuk vol trots aan iedereen lopen vertellen (vooral grootspraak tegen z'n vriendjes want dan ben je stoer) Achteraf bleek dat zijn vrienden die vriendin van mij als soort van prooi hadden aangewezen, en hij in een 3maanden tijd met zoveel mogelijk meisjes naar bed moest gaan (die nog maagd waren), om ze vervolgens weer keihard te dumpen, voor elk meisje kreeg hij 20euro van zn maatjes

Enorme loser, maar dit komt bij mij eerder in de richting van misbruik.