Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en bestand is neit van toepassing ![]() ![]() dus je wilt instaleren maar tijdens het instaleren krijg je deze melding? |
![]() |
|
Heren, houd het makkelijk voor deze dame.
Beste @ngel, we willen graag eerst weten wat voor een bestandtype het is wat je wil openen. Klik met de rechtermuisknop op je bestand die je wilt openen en klik op eigenschappen. Je kan dan zien welke bestandtype het is. Begrippenlijst: Os = besturingsysteem zoals windows Bestand = databestand, file, gegevensbestand Bestandtype = soort van een bestand. en als we moeilijk proberen te praten, gebruik dan het internetwoordenboek om uit te zoeken wat we bedoelen.
Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 20:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Klant is koning (werken in een supermarkt) Verwijderd | 19 | 09-12-2006 14:15 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Verhalen & Gedichten |
In de wachtrij voor een komkommer Shitonya | 3 | 22-04-2004 18:00 | |
Liefde & Relatie |
Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war* Mindfields | 47 | 22-02-2004 13:47 | |
Psychologie |
De onbeantwoorde vragen... Somebody Special | 60 | 05-03-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |