Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 19:48
silketje
silketje is offline
hey ,

ik lig wat in de knoop mezelf en hoopte eigenlijk dat iemand me zou kunnen helpen.
Ik ben in het pinksterweekend op camping geweest met een vriendin.( voor 3 daagjes maar ) op de 2e avond hebben we 2 jongens leren kennen. ( 2 broers) heel toevallig. Zij leerden ons wa beter kaarten . ( Ben ik niet al te goed in ) de oudste van 2 ging op een gegeven moment weg ( zijn vriendin lag nog in de tent). We zaten me 3 nog wat na te praten. Hij kwam steeds dichter bij mij zitten en was me een beetje aan t plagen enzo. Jullie kennen het wel. Mijn vriendin begon zich wat te veel te voelen en wou er tussen uit kruipen. Ik zei nog dat ze op mij moest wachten omdat ik niet zoveel zin had om het te ver te laden leiden en te eindigen in zijn tent. De volgende morgen toen we onze tenten aan het opbreken waren kom hij nog gedag zeggen en waren we nog een praatje aan t maken , hij begon weer te flirten en de vorige avond hadden we ook leuk zitte praten. Hij wou wel adressen wisselen maar ik wete niet wat ik had en ik zei dat we dat beter niet deden. Dat als hij wou hij op de site van msn mijn emailadres zou kunnen vinden. Maar nu heb ik spijt dat ik het niet gedaan heb en ik ben bang dat hij er helemaal niet echter gaat zoeken.
wat zouden jullie doen? moet ik hem gewoon vergeten? of weet iemand van jullie hoe ik aan zijn emailadres of telefoonnr of wat dan ook zou kunnen geraken ?

alvast bedankt
Oud 01-06-2004, 19:54
Dzjes
Dzjes is offline
Ik wist niet dat je iemand zijn emailadres kon vinden op de site van msn?
Volgens mij kan hij dit nergens vinden.. en heb je dus wel een beetje pech.. het zou eventueel kunnen dat hij in het telefoonboek jouw naam gaat opzoeken,maar dan moet hij nog weten waar jij ongeveer woont..
kleine kans dus sowieso dat hij je vindt denk ik
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:56
ZerO
ZerO is offline
Ja het is nu een beetje te laat.
Helaas pindakaas
Wie weet gaat hij op zoek naar jou en anders vergeet hem
Oud 01-06-2004, 20:01
silketje
silketje is offline
Het lukt wel hoor via de site van msn. Je kan dan een mailtje naar die persoon laten sturen via zijn/haar profiel. Heb al vaker zo mensen terug gevonden. Maar k vind zijn profiel niet echt , niet over is een foto bij en uit sommige dingen kan je helemaa niet afleiden. dus ja ...
Oud 01-06-2004, 20:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 01-06-2004 @ 20:56 :
Ja het is nu een beetje te laat.
Helaas pindakaas
Wie weet gaat hij op zoek naar jou en anders vergeet hem
helemaal mee eens, ik vind achteraf praten altijd een beetje zinloos.
Oud 01-06-2004, 21:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, de onzekere typetjes op zulke momenten... mja tis jammer maar ik zou eigenlijk niet weten hoe je er nu achter kunt komen. Misschien heeft hij wel een cu2-site of zo? Dan ga je zoeken op naam en woonplaats of zo... als je weet waar hij woont.
Oud 02-06-2004, 21:55
ShiningStar
ShiningStar is offline
Hoezo lig je met jezelf overhoop?
Er is toch nog geen man overboord?
Je kent hem niet eens, misschien heb je jezelf wel een hoop ellende bespaard met liefde gezeur enzo! weet jij veel!!

"Als hij de ware is, kom je hem ooit nog wel tegen!"

Als hij je echt leuk vindt, moet hij maar wat moeite voor je doen, en dan lukt het m vast wel je mailadres te vinden...

Ik vind het juist top van je dat je niet gelijk zo hard van stapel bent gelopen. Not easy to get. Wat er allemaal zo gauw gebeurt tegenwoordig!! Misschien klink ik dan wat ouderwets maar jah...

Maak je niet dik , dun is de mode
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 02:14
michieldewit
michieldewit is offline
De meeste leuke mensen die misschien-wel-een-grote-rol-in-je-leven-zouden-hebben-kunnen-spelen spreek je maar een keer en zie je daarna nooit meer terug. Kwestie van aan leren wennen. En ervoor zorgen dat je minstens een keer in je leven zo slim bent een telefoonnummertje te vragen
Oud 05-06-2004, 14:21
cyntha
cyntha is offline
Misschien dat hij je e-mailadres kan vinden via msn, maar geef hem een kleine kans. Als hij niets van zich laat horen, zul je hem toch moeten vergeten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:46
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Bel de camping op en vraag naar zijn gegevens! Ze hebben vast ingeschreven gestaan op hun achternaam, met verdere gegevens.
Waarschijnlijk geven ze het je dan niet, in verband met privacy, maar je kan vertellen dat je verliefd geworden bent. Niemand is van steen.

Ik weet het, ik ben geniaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten