Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey lieffie,
je stelt je echt niet aan!! ik heb het een paar weken geleden (3 weken volgens mij) met me vriend uitgemaakt, en ik mis hem nog steeds heel erg! hij houd nog steeds heel veel van me zegt ie , en ik hou ook nog steeds van hem maar het ging gewoon niet en dit is volgens mij echt beter zo.. Ik wou dat ik hem kon vertellen dat we vrienden konden blijven ofzo. maar dat kan dus niet. het is denk ik het beste dat je hem dat wel verteld..of laat merken ofzo.. ik kan nog steeds heel goed met hem opschieten en ik heb hem tot nu toe elke week nog wel een paar keer gezien, hij komt naar mijn school en we spreken gewoon af enzo... hier ben ik echt blij mee, want ik zou echt niet 'helemaal' zonder hem kunnen zeg maar.. en het is toch logisch dat je hem zo mist? ook al heb JIJ het uitgemaakt, dat hoeft niet te betekenen dat je niks meer om hem geeft en hem niet mist enzo? ik weet niet hoelang jullie wat hadden, maar je bent een tijd met hem samengeweest en hij hoorde zeg maar gewoon bij je leven, en dat is nu opeens weg... ![]() sterkte KUS Laatst gewijzigd op 28-04-2002 om 20:24. |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor jullie steun.
ik had al ongeveer 2 jaar met hem... ik heb hem gebeld (na veel piekeren welke woorden te gebruiken) Ik ben erg opgelucht want hij wil nog wel gewoon "vrienden" blijven. Ik zei : we kunnen wel vrienden blijven als jij dat wilt. en toen zei hij dat de beslissing aan mij lag want hij zal hoe dan ook achter mijn beslissingen staan. Dat snapte ik dus echt niet. Maar toch ben ik wel blij. En ja nu realiseer ik mij dat ik ook weer niet ZONDER hem kan leven.. Maar ook niet MET (als vriend dan) ik denk dat dit een mooie tussenweg is. ![]() |
![]() |
|
ik denk dat je afstand moet nemen, mis je hem teveel en hou je nog veel van hem (en hij van jou) dan kan je het misschien nog een 2e keer proberen, maar anders dan slijthet wel en vind je weer een nieuwe liefde
|
nee joh meid is logisch dat je het er moeilijk mee hebt...maar je hebt t waarschijnlijk niet voor niks uitgemaakt nu kun je t beter accepteren en verder gaan met je eigen leven bijt even door de zure appel heen en alles komt vanzelf goed ook al lijkt dat nu even niet! suc6!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg het maar niet uit mn hoofd Thommos | 5 | 19-05-2009 07:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deed jouw ex-vriend(in) tegen je toen het net uit was? Stefanie | 89 | 16-06-2004 19:59 | |
Liefde & Relatie |
Het is net uit. Een vriend wil meteen met je naar bed. Trinity | 25 | 26-05-2004 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Is hij op me? Ik wel op hem! Debje | 51 | 29-11-2003 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je met je ex om als het net uit is? ¤Aylin¤ | 29 | 08-02-2003 12:23 | |
Muziek |
Wat draai jij als het net uit is met je vriendin/vriend? Evil Bert | 113 | 03-02-2003 13:24 |