Exact hetzelfde verhaal, alleen na iets meer dan 3 jaar

. Ik heb ongeveer een half jaar gewoon doodongelukkig rondgelopen, kon geen aanrakingen van mn vriend meer velen omdat ik niet meer wist hoe het zat en uiteindelijk hebben we het in samenspraak uitgemaakt omdat hij ook in de gaten had dat het niet meer ging. Het is nooit iets met die ander geworden, maar uiteindelijk ben ik wel blij dat dat me ertoe heeft doen besluiten toch de relatie te beëindigen, want de twijfels waren al van te voren aan het rondfladderen, alleen had ik het toen nog niet in de gaten.
Citaat:
Wil je je relatie wel opgeven en het risico nemen? Als ik jou was zou ik praten met je vriend, jullie kunnen er sterker uitkomen, of net niet, maar eerlijkheid is nog altijd erg belangrijk vind ik.
|
Praten kan helpen, maar je moet niet bij iemand blijven omdat je te bang bent om risico's te nemen. Het is niet van ik maak het alleen uit als ik zeker ben dat ik een relatie kan beginnen met de ander zodat ik niet alleen zal zijn. Het is ook niet zo dat je bij iemand moet blijven om maar bij iemand te zijn en omdat je toekomst dan mooi is vastgelegd.
Ik zou gaan samenwonen en heelder zooi. En dat heeft ook een hele grote rol gespeeld in mijn twijfel, wou ik alles wel op het spel zetten voor een hoop onzekerheid? En het was het zeker waard, was ik doorgegaan, had ik me alleen maar ongelukkiger gemaakt.