Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je gewoon dat gevoel niet meer hebt voor de ander, de verliefdheid is er gewoon niet meer en het is een sleur voor je geworden, dan kan je wel zeggen dat je het uitmaakt omdat je cavia is overreden, maar ik denk dat iemand dan liever de waarheid hoort (dus dat je gewoon niet meer veliefd bent) dan dat je een andere reden ervoor gaat bedenken... Je kan ook niks zeggen en hopen dat het weer terug komt, maar die kans is klein denk ik en ondertussen zit je zelf met een rotgevoel en houd je de ander aan het lijntje..
||
![]() |
Citaat:
|
Je laat het op TV komen.
Bij All You Need Is Love ofzo, en dan laat je mensen een groot festijn regelen voor jou en je vriend(in), je bent live op televisie; je vriend(in) is naar Venetië gelokt en staat daar in het mooiste hotel dat daar is, en opeens kom jij binnen, en hij/zij omhelst je (denkende dat het uit liefde was), en live op TV vertel dat het uit is!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tis wel waar ja.. waarom zou je origineel zijn? gewoon tegenover elkaar staan/zitten whatever, en zeggen wat je denkt, ookal is dat heel moeilijk..
|
deze heb ik zelf meegemaakt :
1e geval (wou hemz elf dumpen, had in geen 2 weken van me laten horen, )kreeg smsje : IK denk niet dat het tussen ons zal lukken, sorry , het spijt me, ik hou van u 2e geval: (WAS mijn beste vriend) : (na 3 dagen een brief) : Het lukt niet tussen ons, we verschillen teveel, ik ben ni echt normaal, als ik door mens chool wil geraken moet ik werken en alleen zijn, ik wil even geen relatie en veel gezeik ( diezelfde avond had hij een ander) 3e geval: (na een week) : "hey ik moet praten, ik kom ni mee me u, ik heb van ons ana men ouders verteld en ze vroegen of het langer dan 2 maandne zou duren en ja, ik denk van niet, dus sorry, ik wou dat het anders was " gewoon ni dumpen dus maarja vond het ni zo leuk ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat een topic he...
![]() ![]() t gaat over paarden ( ![]() maja, bestaat er wel een originele manier?? naja, dat in elkaar slaan was wel behoorlijk origineel ![]() en tja, bij mij gaat het ook altijd: niet leuk genoeg meer, ben op een ander, of hij dumpt me helemaal niet maar laat niks van zich horen (komt op t zelfde neer ![]() behoorlijk standaard |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik ben door mijn ex-vriendin gedumt door een email met het bericht: ik heb een ander.
mn vriendin daarvoor maakte het uit met de goeie smoes dat we elkaar niet vaak genoeg zagen (klopte ook wel n beetje). Later hoorde ik dat ze daardoor maar even met 2 andere gasten was gegaan. MOH SLET!!!!
|
een vriendin van mij is al 'n paar keer gedumpt en dan zei de jongen steeds dat ie 't moeilijk had met zichzelf en ff tijd nodig had, en dat het niet aan haar lag.
Als het beter met 'm ging zouden ze weer verder kunnen enzo. Maar die jongens hadden wel binnen 'n maand alweer 'n nieuwe, andere, vriendin. Maar dat werd dat niet verteld. ze werd meestal gewoon vermeden. dát noem ik pas laf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het is erg oud maarja
![]() Ik had opzich niets gevraagd.. zij dacht dat ik haar leuk vond (mag haar niet eens opzoeken tijdens het uitgaan). Dus ze wou me weghebben ofzo... Ik zeggen dat het weinig uitmaakt... dan de reden.. "Ik word altijd zo zenuwachtig wanneer iemand me leuk vindt" Ik heb nooit echt met je gesproken, hoe kan ik je leuk vinden? "Tja.. weet ik niet." Weer eens wat nieuws ![]() |
![]() |
|
K hoorde vanmiddag op de radio wel een aparte manier, k weet niet of t echt origineel was en ik denk ook niet echt zo bdoelt
In een radioprogramma kon je je geliefde laten bellen. dat had een vrouw dus ook gedaan, haar vriend zat in een hotel in Duitsland en zij wilde hem verrassen. T radioprogramma belde die vriend op in het hotel, hij nam ook op (de vriendin luisterde ook mee en kon ook antwoorden). Die man wilde toen niet met haar praten en dumpte haar zo ongeveer.... Ze hebben toen t hele radioprogramme zo ongeveer veranderd in Dumpdag ipv valentijnsdag. Was wel apart om te horen terwijl ik gewoon aan t werk was. (ham-kaas rolletjes maken voor cordonbleu's)
|
![]() |
Zij vertelt je dat je niet genoeg aan jullie toekomst denkt en vraagt enige bedenktijd. Die tijd gun je haar, na een week vindt ze een reden het uit te maken, dit doet ze via e-mail, en een dag later zit ze met een van je beste vrienden in de bioscoop.
Ik weet niet of dit echt origineel is maar zo is het bij mij gegaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als hij aanbelt, druk je hem een vuiniszak in zijn handen, en zeg je: neem je die ook gelijk mee?
En dan de deur dichtslaan. Doeiiii ![]() Of je huurt een vliegtuig met zo'n reclametekst erachter en die laat je de hele dag boven z'n huis rondvliegen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft had hij m'n broer kunnen zijn. Hoe kan je nou zeggen dat verliefdheid geen basis voor een relatie kan zijn?
|
Verwijderd
|
Ik heb er zelf een hele botte mogen uitproberen. 12u: Valentijn, ex komt met rozen en ring af. Ik duik in elkaar, vermeld dat ik toch duidelijk had gezegd dat ik niet aan Valentijn deed en dat t nou extra kut was omdat ik met hem wou praten...
Nee, ben er niet trots op, maar t moet je maar overkomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van me was op vakantie in Duitsland en wilde 't al eerder uitmaken. Zat ik met 'r aan de lijn: "Blablabla, leuke jongens hier, blabla.. Mja, een Emile.. Spreek je hem vanavond nog? Weet je wat, zeg maar tegen 'm dat ik hier ontmaagd ben ofzo. That should do it." Mjaaa
![]() En - gisteren gehoord van Whaag. Of van snodaard. Of Faery ![]() ![]() ..maar goed, 'n een of andere gast in Amerika had met valentijnsdag ontiechlijk veel bossen rozen besteld. En het getal, geen idee meer wat 't was, leek op "forever together" oid als je het snel uitsprak. Of als je het achterstevoren uitsprak ofzo. Iets, in elk geval ![]() ![]() [edit] Paranoide hier, overigens ![]()
|
|