Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hier kan ik me dus echt niet druk om maken hé!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als hij iemand omlult dan kan hij goed discusseren.
Dat kun je niet bestempelen als terecht of onterecht. Hij discuseert gewoon goed. En tja, ik ben het ook niet altijd met hem eens, maar hij is zeker wel een goeie retoricus. Groetjes Ben(die zelf ook heel erg van discusseren houdt ![]()
|
Ik ben het helemaal met je eens... Ik kan dan ook niet zeggen dat ik fan ben van Marcel van Dam. Hij geeft zijn tegenstander niet de mogerlijkheid om zijn argumentatie op te bouwen, iets wat in een discussie erg handig is als je van plan bent de argumentatie van je tegenstander af tre breken...
||
Citaat:
ik zie van Dam vrijwel alleen op het (jongeren) lagerhuis maar ik ben het vaak met hem eens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tijd voor nieuw bloed idd ![]()
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee sorry, met alle beste wil van de wereld, maar ik kan geen respect voor man opbrengen. Hij waarschijnlijk ook wel niet vooer mij... ![]()
|
![]() |
Iedereen is het nooit met hem eens, dat maakt 'm geen slechte gespreksleider, maar het zegt wel wat over zijn manier van discussieren. Hij probeert gewoon altijd een prikkelend onderwerp te kiezen en heeft dan altijd precies iedereens tegenovergestelde mening, daar is op zich niets mis mee vinnik (gewoon proberen het discussieren een beetje interessant te maken), maar om dan te gaan zeggen dat het zijn eigen mening is, vinnik gewoon liegen...of hij weet niet wat hij wil, of hij doet graag moeilijk of hij heeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemde mening...
|
![]() |
Ik ben het oneens met de stelling.
Tegenwoordig komt Marcel van Dam misschien wat onredelijk over en lijkt het alsof hij altijd overtuigd is van zijn eigen gelijk, maar ik denk dat dat meer zijn rol is in programma's als het Lagerhuis. In de jaren '70 was Van Dam politicus en als je beelden uit die tijd terug ziet, krijg je toch wel een andere mening...
|
![]() |
|
|