Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je het goed kan wordt het wel erg mooi met pastelkrijt. Ik heb zelf 1 tekening gemaakt en die is nog best wel goed gelukt, alleen geeft nog steeds verschrikkelijk af. Heb je trouwens voor deze tekening ook nog voorbeelden gebruikt? Hij lijkt erg echt.
||
Citaat:
je tekening is erg erg érg mooi! hoelang heb je hierover gedaan?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Leuk ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
werkelijk? de zee?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ieke: ik heb een engels mangaboek waarin ook een hoofdstuk staat over pastel en vetkrijt. ze beschrijven daar iets wat ze "gluespray" noemen, wat je zou kunnen vertalen naar "lijmspray"... Misschien werkt dat? ik stop zelf me tekeingen altij in plastic hoesjes en vervolgens in een multo. Het lijkt me trouwens zoieso sterk dat er niets bestaat om dat goed te fixeren... Probeer in ieder geval (zoals mijn briljiante leraar voorstelde) NOOIT haarlak. Dat wil je niet. Echt niet. Geloof me. ![]() P.S. ik weet niet hoeveel het kost, maar er werd in dat boek ook een soort kleeffolie (geen boeklon maar iets anders speciaal voor krijt, houtskool en andere troep die sel afgeeft) genoemd wat je als een soort beschermende laag over je tekeningen kunt plakken. nadeel volgens de schrijver is echter dat als het vast zit, het ook echt vastzit, dus zor dat je tekening echt "af" is en doe het er in één keer goed op.
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 21:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ik hoef geen dure fixeerspray te kopen want ik pak gewoon die van mijn moeder ![]()
||
Citaat:
Fixeerspray is mss iets duurder, maar dan heb je wel waar voor je geld. Bovendien, je doet er best lang mee! Grtjs. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Mening gevraagd over eigen werk (pastelkrijt) Snow White | 17 | 04-06-2005 09:00 | |
ARTistiek |
[Pastelkrijt tekening 2] laura | 16 | 08-05-2004 09:33 | |
ARTistiek |
[tekeningen] Uh ... Veel? MegaN | 21 | 15-12-2003 23:15 | |
ARTistiek |
Pastelkrijt! kate_temp | 5 | 30-09-2003 14:52 | |
ARTistiek |
[tekeningen, krijtgebeuren, vanalles]zijn er wel veel Verwijderd | 5 | 08-06-2003 10:41 | |
ARTistiek |
(tekening) Naakte vrouw Verwijderd | 8 | 17-05-2003 14:16 |