Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 11:51
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik zou niet weten waar ik het anders neer moet zetten eigenlijk. dus dan hier maar.

Laatst is een jongen die ik ken in elkaar geslagen, hij is toen ook nog tegen zijn hoofd getrapt en had toen een gebroken neus. de dader kende ik wel, hij&ik kunnen mekaar al jaren niet uitstaan.

gister was ik aan t skeeleren toen kwam er een auto langs rijden, ik dacht dat t iemand anders was en stak mijn hand op. waarop hij remde...hij dacht waarschijnlijk dat ik mijn middelvinger of iets in de trant opstak ofzo...nouja...toen uitte hij een bedreiging, dat ik maar beter kon verhuizen want hij wist waar ik woonde en ik was daar niet meer veilig bla bla bla.
toen ik vroeg waarom dan wat ik deed gaf hij geen antwoord..vaag

maar nu vraag ik mij af...kan ik hier aangifte van doen...en wat heeft dat voor nut..doet de politie daar iets mee of is dat tijdverspilling?
Oud 04-06-2004, 12:02
Shitonya
Shitonya is offline
Hangt er vanaf of hij het meent of niet, hoe geweldadig hij is. ( en dat kun je ongeveer wel weten doordat je hem kent zeg je)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er veel mee opschiet. Want als iedereen meteen naar de politie zou stappen bij ieder dreigement, zouden ze alleen nog maar meer advertentie's gaan zetten: kom nu werken bij de smerissen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:22
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nouja ik ken m niet persoonlijk, maar tis een klein dorp dus iedereen kent iedereen wel. gewelddadig vind ik m wel aangezien hij iemand tegen t hoofd trapt en ik weet dat hij ook wel eens meisjes heeft geslagen.

maar k ben inderdaad bang dat ze niks met zo`n bedreiging doen, al weet ik zeker dat hij wel bekend is bij de politie, zou dat de zaak niet veranderen?
Oud 04-06-2004, 12:29
Shitonya
Shitonya is offline
Je ken het altijd proberen, maar ik geef je weinig kans
Het enige wat ze kunnen doen is hem een beetje in de gaten houden, maar dat kost tijd, mensen en geld, waar ze al weinig van hebben. Dus denk niet dat ze dat doen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:01
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Dreigen is een vorm van zwakheid. Het zijn uitingen om zichzelf beter te voelen, het geeft hem een soort kick om macht te hebben. Meestal waait het vanzelf wel weer over, dus naar de politie gaan heeft volgens mij weinig zin.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:04
cyntha
cyntha is offline
Ik denk dat het weinig zin heeft om naar de politie te gaan. Ze zullen er waarschijnlijk toch niks aan kunnen doen. Maar als hij je blijft bedreigen dan zou ik wel aangifte gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:23
Quiana
Quiana is offline
Is meer iets voor W, G &R, denk ik.
Oud 04-06-2004, 14:42
Grimmetje
Grimmetje is offline
Ik ben van mening dat je met zoiets gewoon altijd aangifte moet doen. Zo wordt er iig een dossier aangemaakt + en dat is misschien nog wel belangrijker...zulke dingen helpen bij het berekenen van het criminaliteitscijfer in een bep. gemeente.

Dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:34
Q
Q is offline
Heeft totaal geen nut, politie doet hier helemaal niets mee je krijgt hoogstens een foldertje mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten