Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 20:04
Der_Raucher
Der_Raucher is offline
Ik kan niet een condoom aan, want ik hoef er maar naar te kijken en 'hij' staat al slap. wie heeft dit probleem(pje) nog meer
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:08
murwari
murwari is offline
Misschien moet je aan je vriendin vragen of zij dat wil doen? Dan is het niet zo'n stopfase na het voorstel (nu even stoppen want ik moet een condoom om doen.. en .. eh ja nu kunnen we verder.. ). Ze kan ook nog zoenen ofzo terwijl je het condoom omdoet? Zodat je opgewonden blijft en het niet zo'n leeg moment wordt.
Oud 09-06-2004, 08:51
Pallas
Pallas is offline
Precies, zoals murwari zegt. Ga het hele gebeuren niet onderbreken voor het omdoen van het condoom, maar betrek het in het spel! Zie het als een geil iets.

Als je vriendin hem omdoet, blijf haar dan strelen, kussen. Vraag of zij je ballen wilt blijven strelen, dat soort dingen. Of, maar dat vergt enige oefening, vraag of zij het condoom met haar mond om wilt doen...
Oud 09-06-2004, 11:16
juno
juno is offline
Het leidt natuurlijk even af, maar de voorpret is toch ook al leuk? Het feit dat je een condoom om gaat doen betekent dat je straks in haar mag! Als je daar nou aan denkt, dan hou je hem toch wel klaar voor actie?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 11:57
snoodaard
snoodaard is offline
Laat haar 'm met haar mond omdoen, is even oefenen maar lukt d'r wel.
Oud 09-06-2004, 11:58
Raven
Raven is offline
hmmjah 'n rubberfetishist heeft dat probleem dan weer niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 09-06-2004 @ 12:57 :
Ik denk alleen dat zij daarna geen zin meer heeft. Of dat je in elk geval niet meer wil zoenen. Want rubber smaakt vies en glijmiddel nog viezer, blech.

Maar ehm, dat hij slap wordt als je naar een condoom kijkt, is dat een ironische overdrijving of is het echt zo? Want als dat echt zo is dan lijkt mij dat het meer een soort condoom-angst is, en dan moet je gewoon veel oefenen op je kamer met condooms omdoen, zodat je over de angst heenkomt .
Als het overdreven is en hij pas slap wordt tijdens het omdoen, ehm, dan moet je ook gewoon oefenen, dan duurt het omdoen minder lang. En pas omdoen als-ie keihard is, dan gaat 't makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 22:03
Der_Raucher
Der_Raucher is offline
Och, het is niet heel erg, we doen t toch meestal zonder, maar mijn vriendin heeft pas een antibioticakuur gehad... vandaar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 23:30
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Der_Raucher schreef op 11-06-2004 @ 23:03 :
Och, het is niet heel erg, we doen t toch meestal zonder, maar mijn vriendin heeft pas een antibioticakuur gehad... vandaar.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 07:07
VanDalen
Citaat:
Der_Raucher schreef op 11-06-2004 @ 23:03 :
Er zijn nog wel meer redenen om toch maar wel een condoom om te doen natuurlijk...

En zoals hier al meer is voorgesteld is 't een kwestie van oefenen.. kwestie van handwerk..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 09-06-2004 @ 14:34 :
Ik denk alleen dat zij daarna geen zin meer heeft. Of dat je in elk geval niet meer wil zoenen. Want rubber smaakt vies en glijmiddel nog viezer, blech.
Lang leve de smaakcondooms die zijn nie voor niks uitgevonde
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
SjaakRake schreef op 12-06-2004 @ 20:49 :
Lang leve de smaakcondooms die zijn nie voor niks uitgevonde
Uhuh, die zijn enkel en alleen voor orale seks. Bij ander gebruik is de kans op scheuren vele malen groter dan bij een 'standaard' condoom. :]
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 21:42
pinokio
pinokio is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 09-06-2004 @ 12:57 :
sorry hoor maar hoe dacht je dan het resevoir dicht te knijpen? met je tanden? Of je moet een heeeeel erg lenige tong hebben....
Oud 12-06-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 12-06-2004 @ 22:42 :
sorry hoor maar hoe dacht je dan het resevoir dicht te knijpen? met je tanden? Of je moet een heeeeel erg lenige tong hebben....
Je kan toch ook even het reservoir dichtknijpen en hem eropzetten, en dan de rest met je mond doen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 12-06-2004 @ 22:51 :
Je kan toch ook even het reservoir dichtknijpen en hem eropzetten, en dan de rest met je mond doen ofzo...
Maar natuurlijk
Oud 13-06-2004, 00:58
Verwijderd
ff Wachten tot je wat volwassener bent.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten