Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh, wil er iemand eens raden wat de meest kankerverwekkende stof is?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik scheld nooit met kanker, het maakt míj ook niet uit als mensen het doen, maar ik doe het niet omdat het voor anderen wel kwetsend kan zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens zeg ik in nabijheid van anderen(behalve als ik weet dat het ze geen reet kan schelen) nooit kanker, of GVD of jezus christus <insert ziekte>. Verder wel wat losse ziektes als tering, tyfus of lekker in het duits vloeken. Dat klinkt zo lekker ![]() Overigens gebruik je bij het vloeken zogenaamde 'krachttermen' oftwel, woorden die kracht geven aan je woede. Als je op een nijdige manier ''Potvolkoffienogantoe'' zegt dan wek je eerder gelach op dan dat mensen denken dat er serieus wat aan de hand is. Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |