Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 20:40
Rint
Rint is offline
Erger jij je ook zo aan die afschuwelijk flops?
Van die enge 'grappige' films, zoals Lizzy McGuire the Movie, of Starsky and Hutch?
Soms is het leuk om een avond naar de bios te gaan, maar werkelijk, de goede films zijn zeldzaam. Al moet ik wel zeggen, dat 2004 een bijzonder goed filmjaar is. Denk aan ROTK(op DVD, maar ook nog lang in de bios), Pirates, Kill Bill Volume 2, en de andere vele kwalitatieve films. Ook wordt dit jaar het Orlando Bloom-breekt-uit-jaar :) , omdat ons 27 jarig manneke het toch al behoorlijk ver geschopt heeft. Maar werkelijk, ik erger me steeds weer dood, aan die enge komedies, die allemaal over het zelfde gaan.
Neem nou Freaky Fryday. Het is leuk om op een avond op de buis te zien, als er werkelijk niets anders op TV is. Maar om de film nou bijvoorbeeld op DVD te kopen.. :eek: Het is misschien voor een andere leeftijdscatogorie bestemd, maar toch, daar behoor ik niet toe. Dus ik mag zeiken. mauahaah. Ik zou graag van mensen horen die zich ook zo heerlijk ergeren aan de eeuwige Hollywood Komedies.
Oud 09-06-2004, 20:51
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ik denk dat je te voorbarig bent om Starsky And Hutch & Lizzie MacGuire The Movie flops te noemen.

Kijk, dat jij ze niks vind wilt niet zeggen dat het dan gelijk flops zijn. Het zijn iig ook niet mijn soort films.

Enne... verkapt Orlando Bloom topic?
Oud 09-06-2004, 21:03
Diesel
Diesel is offline
Rint heeft zeker zitten smoken.
Oud 09-06-2004, 21:06
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Misschien, maar ik wou haar toch een kans geven, dus denk ik, laat ik maar inhoudelijk reageren
Oud 09-06-2004, 21:20
Verwijderd
In ieder geval zijn die kleurtjes een stuk irritanter dan hollywood komedies.

Ik erger me er totaal niet aan. Als het me niet aanspreekt, dan ga ik er niet naartoe. Heeeeee, wat een simpele oplossing! En verder vind ik het heerlijk om te huren of te kijken op tv wanneer ik even geen zin heb in zware kost.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:39
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Rint schreef op 09-06-2004 @ 21:40 :

blablabla
nieuwtje voor je: Orlando Bloom is geen goede acteur...

Zo'n geweldig filmjaar wordt dit niet wat betreft bioscoopreleases hoor... er zitten natuurlijk wel wat toppertjes tussen, maar het uitmelken van populaire genres (superhelden etc.) is een rage... weinig origineels vanuit holywood dus...

wat betreft Freaky Friday: heerlijke film! Lindsay Lohan is best cute, en Curtis doet het geweldig als klein kind... Als je andere films in een soortgelijk genre bekijkt, blinkt deze toch wel uit hoor... (niet in originaliteit uiteraard, want het is en blijft een remake).
Oud 09-06-2004, 21:40
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Retarded schreef op 09-06-2004 @ 22:39 :
nieuwtje voor je: Orlando Bloom is geen goede acteur...

Ownage...

Helemaal mee eens
Oud 09-06-2004, 21:53
legatus
legatus is offline
Citaat:
die zich ook zo heerlijk ergeren aan de eeuwige Hollywood Komedies.
Volgens mij kijk je niet anders dan naar Hollywood-films.

Citaat:
andere vele kwalitatieve films.
Kwalitatieve films, wat zijn dat?

Citaat:
Soms is het leuk om een avond naar de bios te gaan, maar werkelijk, de goede films zijn zeldzaam.
Meer naar het filmhuis.
Oud 09-06-2004, 21:53
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 22:40 :
Ownage...

Helemaal mee eens
tja, hoe je het wend of keert... het is gewoon zo. Hij doet het zeker goed als Legolas, en ook erg leuk dat dat meteen zijn debuut is geweest. Ook Pirates was zeker geen slechte film, maar bij zo'n film zoek je geen acteerprestaties... daar zoek je entertainment.... Dat Depp toevallig in de film meespeelt, tja, heb ik niets op tegen.. hij is een wereldacteur. Orlando is geschikt voor dit soort films, maar als het aankomt op het echte werk zal hij zeker niet slagen. Ben echter wel benieuwd naar Kingdom of Heaven...
Oud 09-06-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-06-2004 @ 22:20 :
In ieder geval zijn die kleurtjes een stuk irritanter dan hollywood komedies.

Ik erger me er totaal niet aan. Als het me niet aanspreekt, dan ga ik er niet naartoe. Heeeeee, wat een simpele oplossing! En verder vind ik het heerlijk om te huren of te kijken op tv wanneer ik even geen zin heb in zware kost.
Wow, dit is gewoon echt allemaal precies wat ik wou zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:39
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
nou je bent vast de enige.

ik vind dat soort films heerlijk, en om je teleur te stellen, ik heb freaky friday dus op dvd en ik ga em morgen voor de derde keer bekijken. en ja ik heb em ook in de bios gezien.

enne er staat bij je profiel dat je 14 bent, klopt dat dan wel, als je zegt:

Neem nou Freaky Fryday. Het is leuk om op een avond op de buis te zien, als er werkelijk niets anders op TV is. Maar om de film nou bijvoorbeeld op DVD te kopen.. Het is misschien voor een andere leeftijdscatogorie bestemd,

want volgens mij ben jij de doelgroep.

en je kan je er aan ergeren maar je kan ook gewoon ophouden met zeuren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:43
Ketjing
Ketjing is offline
ik heb een mededeling: Na Pirates voor de 2de keer gezien te hebben vond ik Bloom al stuk beter. In Troy blijf hij irritant.
Idd het niveau van Comedies is misscien wel afgenomen, maar de andere films zijn niet slechter geworden.
Oud 09-06-2004, 22:54
Briseïs
Briseïs is offline
Boeiend.
Oud 10-06-2004, 03:52
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Rint schreef op 09-06-2004 @ 15:40 :
Erger jij je ook zo aan die afschuwelijk flops?
Van die enge 'grappige' films, zoals Starsky and Hutch?
[/B]
Ach, zo eng was die ook weer niet

Citaat:
Ook wordt dit jaar het Orlando Bloom-breekt-uit-jaar , omdat ons 27 jarig manneke het toch al behoorlijk ver geschopt heeft.
Wat nou breekt-uit-jaar? Als hij op zijn zevenentwintigste nog niet doorgebroken is na LOTR en Pirates of the Caribbean, dat lukt het hem nooit

Citaat:
Maar werkelijk, ik erger me steeds weer dood, aan die enge komedies, die allemaal over het zelfde gaan.
Heb je het over horror komedies of wat?

Trouwens, deze thread zuigt
Oud 10-06-2004, 03:55
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 10-06-2004 @ 04:52 :

Trouwens, deze thread zuigt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef op 09-06-2004 @ 22:53 :
Kwalitatieve films, wat zijn dat?
Hehe.

Verder vind ik de Hollywood komedies van tegenwoordig ook over het algemeen niet grappig, maar ik ben al lang blij dat de flood aan spoofs is afgelopen.
Oud 11-06-2004, 15:42
Verwijderd
^o)

Ach, het is de leeftijd he, om tegen dingen aan te schoppen die je stiekem toch wel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 16:25
Verwijderd
Topicstarter heeft hoe dan ook een punt, al is 'ergeren' een te groot woord voor dit. Ik laat de flut-comedies gewoon voor wat ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 19:21
Rioto
de enige die me echt kon/kan laten lachen is chris farley maar ja helaas ..

Als ik een leuke humor film wilt zien huur ik wel een komedie uit de jaren 80 begint 90.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 20:54
Auntie M
Auntie M is offline
Op een bepaalde moment in je leven ga je hersenloos vermaak waarderen, dus keep them hollywood movies comin'.
Oud 11-06-2004, 23:49
p-chez
p-chez is offline
Ik heb een schurfthekel aan dat soort films.
Reageren

Regels voor berichten