Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 16:33
PrimRose
PrimRose is offline
Hai mensen,

ik ben de afgelopen week flink ziek geweest, en heb daardoor een antibioticakuur gevolgd. Hierdoor werd de werking van de pil verminderd. Gisteren heb ik sex gehad, met condoom maar dat was gescheurd. Dus vanmiddag de morning afterpil gehaald. Nu zat ik net op de wc, en toen kwam er een wittig slijmvlies uit....hoort dit erbij? Ik heb nog nooit een morning after pil gebruikt dus ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt.

Als iemand weet wat dit te betekenen heeft, graag advies

greetz PrimRose
Oud 20-05-2004, 17:04
Verwijderd
Wat staat erover in de bijsluiter?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:04
Verwijderd
ik had t niet, ik had echt nergens last van bij de m.a
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:08
Verwijderd
je wordt wel gelijk ongesteld erna.. dus misschien heeft het daar mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:12
PrimRose
PrimRose is offline
er staat niks van in de bijsluiter. en ik word ook niet meteen ongesteld. Ik zit nl nog in de eerste week na de stopweek....maar goed, misschien is het wel niks. ik bedoel als er iets in me zit dat verkeerd was is het er nu iig uit toch?
Oud 20-05-2004, 17:14
Verwijderd
jup, en anders bel je of de apho of je dokter voor de zekerheid??
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 20-05-2004 @ 18:12 :
er staat niks van in de bijsluiter. en ik word ook niet meteen ongesteld. Ik zit nl nog in de eerste week na de stopweek....maar goed, misschien is het wel niks. ik bedoel als er iets in me zit dat verkeerd was is het er nu iig uit toch?
ik denk niet dat t te maken heeft voor als er iets verkeerds was, want het duurt minstens 24 uur voordat t eitje als t bevrucht is "aangekomen"is en zich kan innestelen.
en als t iets mis is( ik denk dat je bedoelt dat je al zwanger zou moeten zijn) dan zou de slijm niet wit zijn, dat is wel als je een anti biotica hebt gehad(tenminste dat staat mij bij?)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:29
PrimRose
PrimRose is offline
ik bel morgenochtend de doktersassistente wel even. tzal vast niks zijn. Misschien komt het idd door de antibiotica (alhoewel ik daarvan de laatste zaterdag heb genomen) maar het zal vast niks ernstigs zijn. gewoon ff een paar weekjes afwachten, en dan word ik vast vanzelf weer ongesteld. Ik laat nog wel ff weten wat het was, voor het geval in de toekomst meer mensen deze bijwerking krijgen.
Oud 21-05-2004, 10:05
Rosaatje
Rosaatje is offline
Ik denk dat het toeval was, of misschien nog sperma? Je weet maar nooit...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:32
PrimRose
PrimRose is offline
Heb de dokter gebeld, de assistente zei dat, als het bij 1x bleef, het niks was om me zorgen over te maken. En aangezien het ij 1x is gebleve, wordt het nu gewoon verder afwachten en er vanuit gaan dat de pil z'n werk heeft gedaan, en dat ik over 3 weken gewoon ongesteld word.
Oud 11-06-2004, 15:44
PrimRose
PrimRose is offline
wilde even melden dat ik vannacht ongesteld ben geworden. Vanochtend voor de zekerheid ook nog een test (clearblue) gedaan (want je hoort wel eens van zwanger en toch ongesteld) maar de test was negatief!

Na 3 weken kan ik eindelijk weer opgelucht ademhalen.
Oud 11-06-2004, 15:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uuh... eerlijk gezegd komt er bij mij wel vaker wittig slijm uit wanneer ik sex heb gehad met mn vriend... ook wel eens de volgende dag.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-06-2004 @ 16:51 :
Uuh... eerlijk gezegd komt er bij mij wel vaker wittig slijm uit wanneer ik sex heb gehad met mn vriend... ook wel eens de volgende dag.
Dat is toch gewoon sperma? Of niet?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten