Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en over jaloers zijn op verleden van mn vriendin. Nee, ben ik ook niet, ze heeft voor mij gekozen tenslotte dus ga me daar ook niet druk om lopen maken. Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 00:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jah ik vind ook altijd heel vervelend. Soms kun je je druk maken om iets wat er niet is, en dingen die hij heeft meegemaakt kunnen heel erg lijken op dingen die beter waren dan met jou (als je snapt wat ik bedoel ) Maar wou echt dat ik mezelf minder vergeleek met anderen....daar wordt ik echt moe van...
|
![]() |
[QUOTE]Andijvie schreef op 14-07-2004 @ 13:38 :
. Mja, ik leer er eigenlijk wel van. Het is niet zozeer jaloezie bij mij, meer onzekerheid die ik - door te leren hoe andere meisjes met zichzelf omgaan - van me af kan zetten. Het is bij mij ook geen echte jaloezie. Ik ben best tevreden met mezelf. Ik zou dan absoluut niet willen 'ruilen' ofzo of dingen van haar ook willen hebben. Het is denk ik ook gebaseerd op onzekerheid net als bij jou. Maar ik kan het niet op die manier van me af zetten, helaas. Gewoon constant vergelijken, en het gaat vanzelf! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En over dat vergelijken met anderen... Ik vergelijk niet echt, maar ben wel altijd bang dat mijn vriend een ander meisje mooier/liever vindt dan mij! En dan vooral als ik haar mooi vindt.. dan is de bedreiging nog groter.. het idee dat hij haar ook zo mooi vindt. Snapje? Tis niet dat ik zo ontevreden met mezelf ben, maar toch.. Die angst is er!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker UnderCoverBoy1 | 6 | 08-09-2011 12:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vergelijken mensen zich altijd met elkaar...? Verwijderd | 8 | 17-03-2002 13:18 |