Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 23:28
Verwijderd
Ik heb een paar belangrijke documenten verwijderd, normaal gebruik ik dan systeemherstel, maar die doet het dus niet.
Weet iemand misschien wat ik moet doen?? Alvast bedankt.

PS: windows xp pro
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 23:48
aap777
aap777 is offline
Verloren documenten kun je niet terughalen met de Systeemherstel optie. Dat is volgens mij alleen voor systeeminstellingen terug te zetten. Wat jij nodig hebt is een recovery programma om verloren bestanden terug te halen. Dat zit niet standaard in Windows.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 23:58
Verwijderd
O, sorry ik bedoel een paar bestanden die ik heb verwijderd. Nu werken een aantal programma's niet goed. Normaal gebruik ik dan systeemherstel en dan werkt alles weer normaal, maar dit keer doet hij het dus niet. Ook niet als ik een andere herstelpunt kies.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 00:14
SubbehQ
SubbehQ is offline
http://download.com.com/3001-2086-10280149.html

zit een functie recover bij, van bestanden die al uit de prullenbak zijn.
Oud 15-06-2004, 08:24
freyk
freyk is offline
Citaat:
Eraser schreef op 15-06-2004 @ 00:58 :
O, sorry ik bedoel een paar bestanden die ik heb verwijderd. Nu werken een aantal programma's niet goed.
Oh, dan haal je toch in je register de verwijzingen naar die verloren bestanden weg?
Oud 15-06-2004, 20:35
Pr0xy
Pr0xy is offline
Welke bestanden heb je verwijderd en welke progs werken nu niet meer goed?
Oud 15-06-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef op 15-06-2004 @ 21:35 :
Welke bestanden heb je verwijderd en welke progs werken nu niet meer goed?
Ik weet niet meer welke bestanden verwijderd zijn, maar de cd-romstation en dvd-romstation doen het niet meer.Ik krijg deze foutmelding:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Ik denk dat die stuurprogramma's op de de windows-cd staan maar die stations doen het dus niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 00:32
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Eraser schreef op 16-06-2004 @ 00:38 :
Ik weet niet meer welke bestanden verwijderd zijn, maar de cd-romstation en dvd-romstation doen het niet meer.Ik krijg deze foutmelding:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Ik denk dat die stuurprogramma's op de de windows-cd staan maar die stations doen het dus niet.
<

Loool ja das lastig

AL op internet gekeken naar CDrom drivers? Micrsoft.com. en wat ik zei in mijn post. Met dat programmatje kan je bestanden terug zetten.
Oud 16-06-2004, 00:38
Verwijderd
het is een heel lang verhaal, maar die stations doen het weer dus nu ff opnieuw installeren

Iedereen bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten