Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Aangezien je ook geen titels kunt wijzigen
||
Citaat:
Maar dat netwerk laat ik eerst ff liggen, ik wil eerst graag weten of mijn kaart kapot is ja of nee ![]() In de zin, klopt het dat de ene kaart wel en de andere kaart niet kan functioneren voor mijn internet ingang? (de kaart die eerst zorgde voor verbinding tussen computer en router zorgt nu voor de binnenkomst van internet vanaf de modem)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik namelijk de "kapotte" kaart eruit haal, de goede erin zet, dan doet ie het direct weer, zonder instellingen te wijzigen. (er staan geen oude instellingen in, de pc is immers net geformateerd)
||
Citaat:
![]() M<aar dan again...als de ene kaart het zonder computernaam zou doen, zou de andere het toch ook moeten doen?
|
ahh dit word inderdaad ingewikkeld zo
![]() Dat netwerk laten we maar even... Het probleem waar het nu om gaat is het volgende. Voor het netwerk heb ik dus 2 netwerkkaarten in mijn PC. op 1 van die kaarten komt mijn internet "binnen"op mijn pc. De andere was voor de verbinding tussen computer en HUB. Zou het op die "tweede" kaart OOK mogelijk zijn internet "binnen"te laten komen? Dit doet hij namelijk niet. samengevat heb ik dus 2 netwerkkaarten, 1 waarmee ik kan internetten en 1 waarmee ik internet niet aan de praat krijg. Normaal zou ik dan zeggen okay, die ene waarbij het niet lukt is gewoonweg kapot. Misschien is dat het geval, maar tot op gisteren werkte die kaart WEL gewoon tussen computer en HUB. Kan het dus zo zijn dat die kaart WEL werkt om computers met elkaar of met een hub te verbinden en NIET werkt om internet binnen te laten komen op mijn pc? Mij leek dit onwaarschijnlijk omdat netwerkkaarten dit beide moeten kunnen toch? Heb ik gewoon de domme pech dat gisteren mijn kaart kapot is gegaan?
|
ok dus:
Er loopt een draaitje van je internetmodem naar je PC daar gaat het internet door en komt in je pc goed aan, want daar kan je op interneten. Dan wil je dat de internet verbinding via de pc waar het nu op doet via die andere kaart naar een hub gaat. Die hub zit weer een PC aan die dan internet zou moeten krijgen. of meerdere PCs? Is dit goed tot zo ver? En hij deed het eerst wel op deze manier zei je, maar nu niet meer? |
![]() |
||
Citaat:
Zoals je zegt komt op de ene kaart het internet binnen... kan ik ook op die ANDERE het internet binnen laten komen? Of is deze kaart daar ongeschikt voor? (ogenschijnlijk zijn ze gelijk) modem ---->----PC kaart 1 PC kaart 2---->----HUB Is het mogelijk de modum aan te sluiten naar PC kaart 2? Dit is namelijk het hele probleem ![]() Kan kaart 1 dus ook functioneren als kaart 2? oftewel zijn de kaarten identiek qua wat ze kunnen?
||
Citaat:
![]() waarom heb je trouwens in vredes naam: modem naar computer, pc naar hub ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[draadloos] pc hangt na inbouwen netwerkkaart Verwijderd | 6 | 18-03-2006 17:02 | |
Software & Hardware |
[Advies] Asus of Medion Laptop? IjSbLoKiE | 48 | 25-12-2004 14:33 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk problemen Fujitsu | 1 | 05-11-2003 13:37 | |
Software & Hardware |
netwerk (2 PC's) met ADSL ??????? hoe??? Dutchy15 | 50 | 27-02-2002 18:20 | |
Software & Hardware |
Help!! Gedoe met @home installatie tukkerboy | 1 | 22-12-2001 15:41 |