Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar dat is wel zo moeilijk om te doen. mja... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@bugge: dat is een van de dingen waar ik tegen aan loop. niet meer negatief denken enz. klinkt zo makkelijk, maar doen lukt me niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet je nog hoe je daar binnenkwam? Toen zei je ook dat alle anderen leuker zijn... en nu ben je daar een tijdje, en merk je dat dat helemaal niet zo is... over iedereen daar is wel wat aan te merken hoor ![]() ![]() xxx
||
Citaat:
Bahbah.. Kun je ook eens gewoon niet reageren ipv totaal nutteloze replys te posten? Ontopic: Ik herken het wel heel erg, maar ben zelf ook nog op zoek naar een manier om het tegen te gaan. Ik heb het er intussen wel bij therapie over gehad, en als het goed is gaan we er ook aan werken. Heb jij het er al eens met je psych over gehad? Ik bedoel dan, ook over het stukje wat je schreef: 'Dan verzin ik wel feiten' ..?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 22:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Houd nog van je ex Jason2 | 15 | 31-12-2010 09:35 | |
Psychologie |
waarom voel ik me altijd minder? Verwijderd | 27 | 11-05-2004 08:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heeft iemand tips om die puistjes van mijn hoofd kwijt te raken? linsey_91 | 47 | 15-02-2004 12:09 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 | |
Psychologie |
Praten? Liever schrijven lucy48 | 17 | 21-04-2003 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben minder dan jij [experimentje voor mij] berteltje | 3 | 01-06-2002 11:01 |