Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 08:51
Freule
Freule is offline
Wat zijn bij jullie de (leuke?) gevolgen van het verliefd zijn? Zijn jullie de hele dag vrolijk of krijgen jullie juist geen hap meer door de keel. Loop je de hele dag te zwijmelen of ga je er meteen op af?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2004, 08:57
luchtballon
luchtballon is offline
Kriebels, vrolijk, de hele dag glimlachen en dagdromen, me niet kunnen concentreren op schoolwerk, hem veeel te lang aankijken (eigenlijk alleen erg toen ik nog niet met hem had ), en ervan uitgaan dat ik toch geen kans maak.

Hmm helaas werd ik ook altijd knalrood als hij aardig was en was het volgens mij overduidelijk dat ik verliefd op hem was/ben maar ik durfde toch niet op hem af te stappen *blij dat hij dat wel heeft gedaan*
Oud 19-06-2004, 09:48
Dzjes
Dzjes is offline
Heel de tijd vrolijk zijn, soms heel dwaas glimlachen, dromen, kriebeltjes, niet kunnen concentreren, alles van hem O zO leuk vinden, op een subtiele manier niet kunnen zwijgen over hem, of net zo bang zijn dat hij erachter zal komen, niet meer tegen/over hem kunnen/durven spreken, en idd, redeneren dat ik geen kans maak..

Die dingen allemaal.. dit had ik meestal als ik nog niet met hem samenwas.. daarna durfde ik wel met hem te spreken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 09:54
Toet0r
Toet0r is offline
ligt eraan. Meestal wel heel vrolijk enzo. Alleen af en toe krijg ik er flink de balen van.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 10:07
Optima
Optima is offline
- ik word heel zelfverzekerd
- krijg gevoel dat ik de wereld aankan ( vooral als verliefdheid beantwoord wordt)
- ik ben niet-meer-normaal-op-het-psycho-af vrolijk

tja...gewoon mezelf niet zeg maar
Oud 19-06-2004, 11:00
Shitonya
Shitonya is offline
Eigenlijk nooit echt geweest.
Wanneer ik het dacht te zijn (maar niet was, of dat zich iets voordeed waardoor ik weer besefte dat zoiets als liefde niet bestaat), dan is het moeilijk om niet naar hem te kijken of niet aan hem te denken, gevolg: wordt gek!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:13
Verwijderd
Ik krijg te hoge verwachtingen en breek een paar weekjes later in-direct mn eigen hart
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:44
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 19-06-2004 @ 12:00 :

of dat zich iets voordeed waardoor ik weer besefte dat zoiets als liefde niet bestaat),
ja..en met zo'n hatelijke, aandachtvragende, pessimistische levenshouding zal dat ook zo blijven. als je denkt dat er iets als liefde niet bestaat dan spreek je dus miljarden mensen tegen... dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat het misschien aan jezelf ligt...
no (of missschien een beetje) offense, maar ook pessimistische mensen kunnen af en toe wel 'ns positief tegen het leven aan kijken, je bereikt er zo veel meer mee.
Oud 19-06-2004, 11:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
cup a soup schreef op 19-06-2004 @ 12:44 :
ja..en met zo'n hatelijke, aandachtvragende, pessimistische levenshouding zal dat ook zo blijven. als je denkt dat er iets als liefde niet bestaat dan spreek je dus miljarden mensen tegen... dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat het misschien aan jezelf ligt...
no (of missschien een beetje) offense, maar ook pessimistische mensen kunnen af en toe wel 'ns positief tegen het leven aan kijken, je bereikt er zo veel meer mee.
Heb ik om aandacht gevraagd dan?
levenshouding? Als jij mijn leven kent?
miljarden? Dat gok je maar, ik zie nog geen bewijs
Ja, ik kan ook positief naar iets kijken, maar nu effe niet
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 12:10
Freule
Freule is offline
Ik heb vrijdag echt de leukste jongen ooit ontmoet... hij is gewoon perfect. Nu heb ik hem maar heel even gesproken. Dus waarschijnlijk heb ik hem geïdealiseerd en als ik hem straks werkelijk weer ontmoet ben ik bang dat het me tegen gaat vallen. Desondanks heb ik vannacht weinig tot nauwelijks geslapen en ben ik nog dromeriger dan ik normaal ben....

Verliefd zijn <3333

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:25
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik word pissed, ga diegene als poep behandelen, aangezien ik me finaal geen raad weet
Daarna erover zeiken met vrienden in een cafe
Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:29
Verwijderd
- krijg geen hap meer door mn strot
- hele tijd vlinders in mijn buik
- humeur schiet met reuzenstappen omhoog
- zoals Dzjes al zei: op een subtiele manier niet kunnen zwijgen over haar
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:34
Luna
Luna is offline
Ik word er echt hyperactief van en kan echt niet meet stil zitten dan.
In het begin (als ik nog niet weet of het wederzijds is) eet ik ook moeilijk en slaap slecht, dat gaat allemaal wel weer over gelukkig.
Ik word er vaak ook heel vrolijk van.
Maargoed, écht verliefd ben ik niet zo snel...
Oud 19-06-2004, 13:40
The0
The0 is offline
- geen eetlust
+ vrolijk

Oud 19-06-2004, 17:53
just.a.girl
just.a.girl is offline
heel vrolijk
stralende ogen(iedereen kan het aan mijn ogen zien als ik verliefd ben zeggen ze..)
inderdaad niet op kunnen houden om over hem te praten
en natuurlijk heel heel vaak aan hem denken..
beginnen te blozen als ik hem zie of als ik met hem praat...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 19:29
Endomychus
Endomychus is offline
*er de hele dag mee bezig zijn
*alles leuk vinden wat hij doet
*s'nachts wakker liggen en twijfelen of hij mij wel leuk vind
*dichtklappen als hij iets zegt tegen mij.... ja deze laatste eigenschap is echt irritant maja wat doe je eraan.. Hoewel ik heb een paar dagen geleden een jongen ontmoet en we hebben de hele dag gepraat en het klikte echt. bij hem had ik dat helemaal niet...hopen dat hij mij leuk vind
Oud 20-06-2004, 00:16
Verwijderd
Ik word dan meestal geirriteerd. Ik vind het vervelend.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 00:38
Jordi
Jordi is offline
Als ik met haar praat/bij haar ben en het gaat niet slecht, dan voelt dat heel fijn. Ook als ik over haar nadenk (wat vaak gebeurt) en ik bedenk niet dat zij mij niet wil, of dat het nooit iets wordt of dat ze op dat moment een vriendje heeft.

Als bovenstaande niet het geval is, voel ik me kut.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 08:46
load_harmony
load_harmony is offline
als ik verliefd ben ik blij, niet meer kunnen concentreren, dagdromuuuh en ik wil de hele tijd over hem praten en zo... Bij hem willen zijn, savonds in bed niet kunnen slapen voordat hij heeft gebeld/gesmsd/whatever. Alles wat hij zegt té serieus nemen en dr gelijk wat mee doen. En op ten duur.. je hele gedachtenwereld aan hem aanpassen (Wat zou /*****\ hiervan vinden???) En zo werd ik veel te afhaneklijk... I know.. I know!

en Shitonya, niet iedereen heeft een perfect bestaan en life can suck anytime. Maar hou er wel rekening mee dat je met de constante persimisme op te duur alleen jezelf hebt... probeer eens te gaan genieten van die dingen ondanks dat bij jou misschien altijd alles zwaar tegen zit/heeft gezeten.

En opmerkingen als: "als jij mijn leven kent?" irriteren me.... tenslotte is het denk ik altijd de moeite om het beste uit je leven te halen...
Oud 20-06-2004, 12:15
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-06-2004 @ 14:25 :
Ik word pissed, ga diegene als poep behandelen, aangezien ik me finaal geen raad weet
Daarna erover zeiken met vrienden in een cafe
Heerlijk
Oud 20-06-2004, 12:48
Verwijderd
Kriebels, beetje onzekerheid.... kat heeeeeel lang uit de boom kijken, en alle voor en tegens afwegen. Ik ben gewoon niet meer in staat er zomaar in te springen zonder een complete controlle
Naja, daarna schemer ik het meestal wel door, en laat ik hem daarna de keuze. Ik ben niet zo'n jager...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 14:25
Endomychus
Endomychus is offline
Diegene als poep behandelen? Dat lijkt me niet zo verstandig hoe moet hij dan ooit op je vallen
Oud 21-06-2004, 08:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik verliefd ben en het is wederzijds (dus we hebben iets, goh wat leg ik dat weer omslachtig uit ), dan voel ik me gewoon lekker in me vel zitten. Moet dan steeds aan haar denken, gewoon lekker kriebeltjes en zo.
Oud 22-06-2004, 13:10
Verwijderd
- veel meer zelfverzekerd
- makkelijker contact met nieuwe mensen
- meer zelfrespect
- vermogen om het voor mezelf op te nemen verhoogd ( eerst liet ik het over me heen komen nu niet meer )
- meer vrienden

Een vriendin heeft overduidelijk wel zijn voordelen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:13
Stefanie
Stefanie is offline
Helemaal blij de hele dag, ook al gaan veel dingen verkeerd. Je ziet alles positief in en je wil alleen maar bij diegene zijn.

Aan de andere kant zitten ook heel veel nadelen, als het bijv. niet van twee kanten komt of je wordt gedumpt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 15:07
Rizz0
Rizz0 is offline
Liefde->pijpen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:29
Fa Sai
Fa Sai is offline
Dan voel ik me ziek, zwak en misselijk, ik vind het een rotgevoel.
Maar gelukkig ben ik al zo'n 2 jaar niet meer verliefd geweest, mijn mijn vriend heb ik meer een 'verstands-relatie' en dat gaat prima!
Oud 22-06-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 19-06-2004 @ 12:00 :
Eigenlijk nooit echt geweest.
Wanneer ik het dacht te zijn (maar niet was, of dat zich iets voordeed waardoor ik weer besefte dat zoiets als liefde niet bestaat), dan is het moeilijk om niet naar hem te kijken of niet aan hem te denken, gevolg: wordt gek!
Je spreekt jezelf tegen. Je zei in een andere topic dat je wel haatgevoelens had, terwijl haat en liefde equivalent zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Rizz0 schreef op 22-06-2004 @ 16:07 :
Liefde->pijpen.
Rizz0->puberaal
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:48
Coral
Coral is offline
- suuuperblij
- zelfverzekerd (soms, maar soms ook superonzeker, zo van: oooh ben ik wel leuk genoeg enzo)
- lekker gevoel in je buik (vlindertjes)
- slecht eten (wat wel weer goed voor de lijn is eh)
- slecht concentreren (op school en werk bijvoorbeeld)
- wegdromen
- veel (glim) lachen
- meer energie als ik hem spree
Oud 25-06-2004, 15:10
jolliehollie
jolliehollie is offline
haihai

ehm... vrolijk of juist down als ik nie bij m in de buurt ben..
ik krijg t warm als ik aan m denk..
Praat t liefst de hele dag over HEM,
kriebels....
Ik lach om alles wat ie doet.....
En ik durf niksj tegen m te zegge hahah
of ik zeg alles verkeerd.. nog erger!!!
njah dat was t wel zo n beetjuh!!
doeidoei
Reageren

Regels voor berichten