Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 18:48
Annoniempie
Annoniempie is offline
Heej mensen
Wat denken jullie??
kvind een jongen wel erg leuk... een vriendin heeft hem gevraagd wat hij nou van mij vond... hij vond me wel leuk maar wou niet met me..... Maar hij is nogal verlegen, en hij heeft nog nooit een vriendin gehad en zegt ook niet snel/nooit of ie iemand luek vindt. (uit betrouwbare bron) kzat eerst bij hem in de klas en toen kon ik wel goed met hem opschieten en zie ie ook nog well leukd/lieve dingen maar ja heleaas ben ik overgeplaatst de kans dat ik weer bij hem in de klas kom is 0... dus nu spreek ik hem niet vaak meer.... alleen op MSN en op school zie ik hem nog wel in de pauze dan hebben soms wel oogcontact alleen probleem is dat ik op dat gebied ook wel erg verlegen ben... wat denken jullie ???? actie of vergeten...(en hoe??)

soorry voor mn gezeur

ik heb hem even verbeterd zo beter te lezen???

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 19:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2004, 18:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat ik denk?

Dat je eerst alles opnieuw moet typen in fatsoenlijk Nederlands ipv MSN-taal, wil ik het begrijpen/moeite doen om het te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:56
JNR
JNR is offline
Ik denk... dat ik het volledig met Mark AlMighty eens ben!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:57
Myuki
Myuki is offline
ik snap het ook niet helemaal... (en dat terwijl ik ontzettend hip ben )

ik kan je dus niet helpen
Oud 20-06-2004, 18:59
Annoniempie
Annoniempie is offline
Citaat:
Annoniempie schreef op 20-06-2004 @ 19:48 :
Heej mensen
Wat denken jullie??
kvin een jongne wel erg leuk... een vriendin heeft uhm gevraagd wattie nou van mij von... hij von me wel leuk maar wou nie met me..... Maar hij is nogal verlegen, en hij heeft nog nooit een vriendin gehad en zegt ook niet snel/nooit of ie iemand luek vindt. (uit betrouwbare bron) kzat eerst bij uhm in de klas en toen kon ik wel goed met uhm opschieten en zie ie ook nog well leuek/liefe dingen maj heleaas ben ik overgeplaatst de kans dat ik weer bij uhm in de klass kom is 0... duss nu spreek ik uhm nie vaak meer.... alleen op MSN en op school zie'k uhm nog wel in de pauze dan hebben soms wel oogcontact alleen probleem is dat ik op dat gebied ook wel erg verlegen ben... wat denken jullie ???? actie of vergeten...(en hoe??)

soorry voor mn gezeur
ff voor de mensen die het nie zow goed konden lezen

Wat denken jullie??
kvind een jongen wel erg leuk... een vriendin heeft hem gevraagd wat hij nou van mij von... hij vond me wel leuk maar wou niet met me..... Maar hij is nogal verlegen, en hij heeft nog nooit een vriendin gehad en zegt ook niet snel/nooit of ie iemand luek vindt. (uit betrouwbare bron) kzat eerst bij hem in de klas en toen kon ik wel goed met uhm opschieten en zie ie ook nog well leuek/liefe dingen maar jah helaas ben ik overgeplaatst de kans dat ik weer bij uhm in de klass kom is 0... duss nu spreek ik hem nie vaak meer.... alleen op MSN en op school zie ik hem nog wel in de pauze dan hebben soms wel oogcontact alleen probleem is dat ik op dat gebied ook wel erg verlegen ben... wat denken jullie ???? actie of vergeten...(en hoe??)

sorry voor mn gezeur
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:07
Annoniempie
Annoniempie is offline
Ik heb even mijn berichtje aan gepast... ook de eerste... wat ben ik toch weer lekker bezig
nou ja

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:07
Dzjes
Dzjes is offline
Dank voor de betere versie

Nou, als ik jou was zou ik meer contact op MSN zoeken, en dan irl ook.. je kan je verlegenheid wel overwinnen op msn, maar irl moet je ook bevriend zijn met hem, hoe kan hij anders verliefd op je worden?

Spreek hem eens aan op msn, praat over koetjes en kalfjes.. doe dit dan ook tijdens de pauzes enzo.. leg wat contact, als hij er niet op reageert zoals je zou willen dat hij reageert(few,wat een zin).. dan mss beter toch vergeten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:11
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Annoniempie schreef op 20-06-2004 @ 19:59 :
ff voor de mensen die het nie zow goed konden lezen

Wat denken jullie??
kvind een jongen wel erg leuk... een vriendin heeft hem gevraagd wat hij nou van mij von... hij vond me wel leuk maar wou niet met me..... Maar hij is nogal verlegen, en hij heeft nog nooit een vriendin gehad en zegt ook niet snel/nooit of ie iemand luek vindt. (uit betrouwbare bron) kzat eerst bij hem in de klas en toen kon ik wel goed met uhm opschieten en zie ie ook nog well leuek/liefe dingen maar jah helaas ben ik overgeplaatst de kans dat ik weer bij uhm in de klass kom is 0... duss nu spreek ik hem nie vaak meer.... alleen op MSN en op school zie ik hem nog wel in de pauze dan hebben soms wel oogcontact alleen probleem is dat ik op dat gebied ook wel erg verlegen ben... wat denken jullie ???? actie of vergeten...(en hoe??)

sorry voor mn gezeur
Gewoon recht in z'n face zeggen dat je hem leuk vind. Als het niet wederzijds is zal hij je heus niet uitlachen of zo. Het is namelijk altijd een compliment als iemand je leuk vind.

(En geen dank...)
Oud 20-06-2004, 19:25
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Actie!!!
Oud 20-06-2004, 19:28
Jenifer
Jenifer is offline
Hallo Anoniempie,
Wat ik denk (en wat ik ook wel zeker weet) is dat je beter zelf op die jongen af had kunnen stappen.
Het is moeilijk dat weet ik maar als je het echt graag wilt dan moet je op hem afstappen en recht in zijn gezicht vragen.
Ga even naar een rustig hoekje of naar een ruimte waar de deur dichtkan zodatj ullie rustig kunnen praten en vraag het hem hij zit toch bij je op school dus moet dat wel mogelijk zijn.
Misschien verteld hij dat soort dingen liever niet aan je vriendin maar gewoon aan jou.
Misschien weet hij niet of je vriendin het serieus bedoeld of als grapje.
Mijn ervaring is dat het het beste overkomt als je het zelf vraagt.
Dat is dan ook mijn tip.
Je moet zelf maark kijken wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:47
Sprinkle
Sprinkle is offline
Je kan het aan hem vragen op msn, daar spreken jullie elkaar wel. Je kan ook naar hem toe gaan op school in de pauze.
Achter de computer ben je misschien niet zo verlegen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:33
Myuki
Myuki is offline
actie
Oud 21-06-2004, 08:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mja als hij niet wil dan houdt het op. Maar omdat je elkaar niet meer zo veel spreekt, probeer gewoon contact te houden. En vraag om na enige tijd voor iets leuks. Misschien dat het toch wel wat wordt, misschien heeft hij ook tijd nodig. Maar als hij dan nog steeds niet wil, moet je niet te veel achter hem aan blijven zitten, want dat heeft geen zin.
Oud 21-06-2004, 09:30
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 20-06-2004 @ 20:25 :
Actie!!!
Oud 25-06-2004, 14:31
Annoniempie
Annoniempie is offline
heej bedankt voor jullie reacties
meer zijn er altijd welkom natuurlijk

Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 14:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten